top
detection-of-74-stolen-mobile-phones-by-the-railway-police-with-the-help-of-the-tracking-system-hamyab24

کشف 74 گوشی‌ سرقتی توسط پلیس راه‌آهن با کمک سامانه همیاب 24

زمان مطالعه: 2 دقیقه

93

icon

به نقل از خبرگزاری پلیس: گروه ناجا – فرمانده پلیس راه‌آهن پلیس پیشگیری ناجا گفت: با هوشیاری کارکنان پلیس راه آهن مشهد، 74 دستگاه گوشی موبایل سرقتی کشف و ضبط و 2 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

همیاب ۲۴ | سامانه استعلام و ردیابی گوشی، تبلت و لپ‌تاپ

سردار “حشمت اله ملکی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پليس راه آهن خراسان حين کنترل مسافران در ایستگاه مشهد به 2 مسافر تبعه کشور خارجی که داراي مجوز تردد و اقامت در ايران بودند مظنون و در بازرسي از وسايل همراه آن ها، 74 دستگاه تلفن همراه و 158 قطعه مموري (کارت حافظه جانبي) کشف شد.

توضیحات فرمانده محترم پلیس راه آهن و پلیس پیشگیری ناجا سردار حشمت اله ملکی در رابطه با کشف 74 گوشی و 158 قطعه کارت حافظه جانبی سرقتی توسط پلیس راه آهن مشهد و دستگیری دو سارق تبعه خارجی

وی با بیان اینکه ارزش گوشی‌های مکشوفه 7 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: بر اساس استعلام انجام شده از سامانه همياب 24 مشخص شد، گوشي‌هاي مکشوفه دارای سابقه سرقت از شهرهای تهران، اصفهان، کرمانشاه و شيراز هستند.

فرمانده پلیس راه‌آهن پلیس پیشگیری ناجا عنوان کرد: متهمان با پیشنهاد رشوه 150 میلیون ریالی قصد فریب ماموران پلیس راه‌آهن را داشتند که مراتب با رد رشوه صورت‌جلسه و 2 متهم دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: تامین امنیت خطوط ریلی با جدیت در حال پیگیری است و پلیس راه‌آهن اجازه نخواهد داد افراد سودجو از طریق صنعت ریلی به اهداف شوم خود برسند و با سارقان و افراد فرصت طلب با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

همیاب ۲۴ | سامانه استعلام و ردیابی گوشی، تبلت و لپ‌تاپ

منابع:
خبرگزاری ایلنا
خبرگزاری ایرنا

4.7/5 - (133 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. محمد رضا صحراگرد گفت:

    سلام من بعد از خدا امیدم به شما بود.فیلم گاندو هم که دیدم گفتم صددرصد تا تو سامانه ثبت نام کنم فردا نه پس فردا گوشیم دم درب خونه میاد.
    پس کو؟؟
    کاش محمد تو گاندو شهید نشده بود…

    0
    1. سلام محمد عزیز. از زمان ردیابی شما چقدر میگذرد؟

      0
  2. اصغر شیری گفت:

    سلام‌چرا‌گوشیم‌پیدا‌نشد‌اخه

    0
      1. اصغر ‌شیری گفت:

        بله‌‌ثبت‌نام‌کرده‌ام

        1
      2. اصغر عزیز اگر زمان دوره ردیابی شما پایان یافته است حتما ردیابی خود را تمدید نمایید و نگران نباشید زیرا افراد زیادی بعد از ماهها ردیابی در سامانه همیاب24 گوشی خود را تحویل گرفته اند.

        2
  3. ابوالفضل حتجی زاده گفت:

    سلام ببخشید من گوشیم گم شده الان یک روزه میگذره هرچی زنگ میزنم گوشی خاموشه یک بار زنگ زدم زنگ خورد دوباره خاموش شد بعدش در همیاب ثبت کردم ولی گفت سیم کارت بسوزانید جمعه بود من نمی‌توانستم زنگ زدم نمایندگی مسدود کردن شماره رو الان گوشی چطوری در حال ردیابی هست الان اگر سیمکارت بسوزم مشکلی نداره یا نه دوباره باید از اول ثبت نام کنم

    0
    1. سلام ابوالفضل عزیز. لطفا هر چه سریعتر سیمکارتهای درون گوشی را بسوزانید تا در ردیابی شما اختلال ایجاد نشود.

      0
  4. خالص علی پور گفت:

    سلام خسته نباشین وقتتون بخیر من حدود دوماه پیش تو عروسی خودم گوشیمو دزدیدن نزدیک یه ماهه که تو خود سامانه ثبت کردم اگ گوشی خاموش هم باشه پیدا میشه؟همه زندگیم تو اون گوشی بود از شانس بد من پسورد ایمیل رو یادم رفته لطفا جواب بدین

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام دوست عزیز.
      بابت این اتفاق متاسفیم دوست عزیز
      لطفا شکیبا باشید بسیاری از ردیابی‌هایی مثبت در سامانه همیاب ۲۴ پس از ماه‌ها ردیابی متعدد است
      پس ازثبت ردیابی در سامانه همیاب ۲۴ موارد زیر برای کالای شما اعمال می‌شود
      ردیابی 24 ساعته در اپراتورهای مخابراتی، جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور در کلانتری‌ها، بازرسی‌های مرزی و …، اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه، اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور.
      میتوانید در قسمت پیگیری کلا روند ردیابی خود را مشاهده نمایید.

      0
  5. صمد صلحی جوان گفت:

    لازم به ذکر است در سامانه همیاب هم ثبت نام کردم که مدارکش هست اما از همیاب هم جوابی نگرفتم چطور میشه که یک گوشی با امکانات جدید و ثبت در سامانه های مربوط به پلیس و یا زیر نظر پلیس نتواند کاری کند و فقط مقداری هزینه دریافت میکند.

    1
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام صمد عزیز. تا کنون در سامانه همیاب24 از هر 3 گوشی سرقتی یا مفقودی یک گوشی سالم به مالباخته بازمیگردد بنابراین نگران نباسید.

      0
  6. اصغر شیری گفت:

    سلام‌چرا‌اخه‌گوشیم‌پیدا‌نمیشه‌خیلی‌دوسش‌داشتم‌به‌خدا‌افسردگی‌گرفتم‌‌شبا‌خواب‌ندارم‌از‌فکر‌گوشیم‌

    0
    1. سلام.میخواستم ج یک سوالو رک و شفاف از شما بگیرم هر چند میدونم با این صحبتهای من بعیده ج بدین.!من تلفنی با پشتیبانیتون صحبت کردم.ولی ج قانع کننده ای به من ندادند.شما یک شرکت خصوصی هستین که مردم این چند ساله نسبت به شرکت های خصوصی خیلی بی اعتمادن،………………………………………………………………

      1
      1. همیاب 24 گفت:

        سلام فرزاد عزیز. ممنون که سوال خود را به صورت واضح پرسیدید. سامانه همیاب24 سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه می‌باشد.
        شما میتوانید وارد سامانه شده و تمام مجوزهای گرفته شده و نماد افتخارات سامانه را مشاهده نمایید. در این سامانه تمام تلاش خود را میکنیم تا به مردم عزیزمان خدمت کنیم و تا کنون موفق شده ایم که از هر سه گوشی مفقودی یا سرقتی یک گوشی سالم به مالباخته بازگردانیم.
        پس ازثبت ردیابی در سامانه همیاب ۲۴ موارد زیر برای کالای شما اعمال می‌شود
        ردیابی 24 ساعته در اپراتورهای مخابراتی، جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور در کلانتری‌ها، بازرسی‌های مرزی و …، اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه، اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور.
        امیدواریم جواب سوالتان را گرفته باشید. ☘

        0
    2. همیاب 24 گفت:

      سلام اصغر عزیز. نگران نباشید . آیا در سامانه همیاب24 گوشی خود را ثبت کرده اید؟

      0
      1. اصغر شیری گفت:

        بله

        0