top
detection-of-74-stolen-mobile-phones-by-the-railway-police-with-the-help-of-the-tracking-system-hamyab24

کشف 74 گوشی‌ سرقتی توسط پلیس راه‌آهن با کمک سامانه همیاب 24

زمان مطالعه: 2 دقیقه

93

icon

به نقل از خبرگزاری پلیس: گروه ناجا – فرمانده پلیس راه‌آهن پلیس پیشگیری ناجا گفت: با هوشیاری کارکنان پلیس راه آهن مشهد، 74 دستگاه گوشی موبایل سرقتی کشف و ضبط و 2 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

همیاب ۲۴ | سامانه استعلام و ردیابی گوشی، تبلت و لپ‌تاپ

سردار “حشمت اله ملکی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پليس راه آهن خراسان حين کنترل مسافران در ایستگاه مشهد به 2 مسافر تبعه کشور خارجی که داراي مجوز تردد و اقامت در ايران بودند مظنون و در بازرسي از وسايل همراه آن ها، 74 دستگاه تلفن همراه و 158 قطعه مموري (کارت حافظه جانبي) کشف شد.

توضیحات فرمانده محترم پلیس راه آهن و پلیس پیشگیری ناجا سردار حشمت اله ملکی در رابطه با کشف 74 گوشی و 158 قطعه کارت حافظه جانبی سرقتی توسط پلیس راه آهن مشهد و دستگیری دو سارق تبعه خارجی

وی با بیان اینکه ارزش گوشی‌های مکشوفه 7 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: بر اساس استعلام انجام شده از سامانه همياب 24 مشخص شد، گوشي‌هاي مکشوفه دارای سابقه سرقت از شهرهای تهران، اصفهان، کرمانشاه و شيراز هستند.

فرمانده پلیس راه‌آهن پلیس پیشگیری ناجا عنوان کرد: متهمان با پیشنهاد رشوه 150 میلیون ریالی قصد فریب ماموران پلیس راه‌آهن را داشتند که مراتب با رد رشوه صورت‌جلسه و 2 متهم دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: تامین امنیت خطوط ریلی با جدیت در حال پیگیری است و پلیس راه‌آهن اجازه نخواهد داد افراد سودجو از طریق صنعت ریلی به اهداف شوم خود برسند و با سارقان و افراد فرصت طلب با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

همیاب ۲۴ | سامانه استعلام و ردیابی گوشی، تبلت و لپ‌تاپ

منابع:
خبرگزاری ایلنا
خبرگزاری ایرنا

4.7/5 - (133 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. فروزان خانعلیها گفت:

    سلام
    چون گوشی سامسونگ گلکسی ا ۵۲ دخترم در پراید مسافرکش رنگ نوک مدادی که در استپ هم کار می‌کند در قزوین گم شده غروب روز ۲۸ اسفند ۴۰۰ بوده ما سیم کارتهای روی گوشی رو غیر فعال کردیم چون نتوانسته شماره ماشین رو که پیاده شده برداره به همیاب پلیس هم اطلاع دادیم و اطلاعات رو وارد کردم هنوز جواب نگرفته م . دخترم بی صبرانه منتظر گوشیش هست اگر میتونید لطفا از طریق سایت اسنپ اگر دارند در قزوین پیگیری فرمایید
    بسیار ممنونم

    0
    1. یگانه محیطی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بابت این اتفاق متاسفیم دوست عزیز
      لطفا شکیبا باشید بسیاری از ردیابی‌هایی مثبت در سامانه همیاب ۲۴ پس از ماه‌ها ردیابی متعدد است

      0
  2. گوشی منم بهمن پارسال داخل اتوبوس دزدیدن در سامانه همیاب ۲۴ هم مشخصاتش رو ثبت کردم ولی خبری از پیداشدنش نشد ایا امیدی هست که بتونن پیداش کنن

    4
    1. با سلام دوست عزیز شکیبا باشید در بعضی موارد سارقان تا مدتی از گوشی سرقتی استفاده نمی‌کنند تا مالباخته از ردیابی و رهگیری آن منصرف شود.
      فعال بودن ردیابی تلفن همراه سرقتی خود را با استفاده از لینک زیر بررسی کنید.
      https://hamyab24.ir/l/ol

      7
  3. هوشنگ کیان گفت:

    چه جوری گوشی ها رو‌پیدا میکنید؟

    3
    1. با سلام دوست عزیز با ردیابی 24 ساعته در اپراتورهای مخابراتی، جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور در کلانتری‌ها، بازرسی‌های مرزی و …، اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه، اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور.
      لینک ثبت کالای سرقتی در سامانه همیاب24: https://hamyab24.ir/l/eg

      8