top
Microsoft-Copilot-5

نحوه نصب و استفاده از Microsoft Copilot در اندروید و آیفون

زمان مطالعه: 6 دقیقه

0

icon

با استفاده از Microsoft Copilot ( هوش مصنوعی کوپایلت ) در دستگاه تلفن همراه خود به GPT-4 به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

ربات چت Copilot مایکروسافت که قبلا با نام بینگ چت شناخته می‌شد، اکنون به عنوان یک برنامه اندروید و آیفون در دسترس است. بنابراین، دیگر نیازی به استفاده از نسخه وب برای دسترسی به ابزار قدرتمند مایکروسافت ندارید. در اینجا نحوه شروع با برنامه Copilot در تلفن یا رایانه لوحی خود آورده شده است.

شروع به کار با برنامه موبایل Copilot مایکروسافت

شروع به کار با برنامه موبایل Copilot مایکروسافت

Microsoft Copilot یک دستیار هوش مصنوعی است که هدف آن کمک به شما در حل بسیاری از کارهای ساده مانند نوشتن ایمیل، ایجاد تصاویر، ارائه خلاصه و غیره است. همانطور که توسط XDA گزارش شده است، مایکروسافت بی سر و صدا برنامه Copilot را در فروشگاه Play و App Store منتشر کرد. از پیوند زیر استفاده کنید و دستورالعمل‌های ما را برای شروع دنبال کنید.

قبل از خواندن ادامه متن سوالی از شما داریم!!!
آیا از اصل بودن گوشی خود اطمینان دارید؟ مطمئن هستید که تقلبی نیست؟!! اگر می‌خواهید از تقلبی، مفقودی یا سرقتی نبودن گوشی‌تان مطمئن شوید فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنید. در چند ثانیه استعلام کامل گوشی‌تان در اخیارتان قرار می‌گیرد.
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

همیاب24

آموزش استفاده از برنامه موبایل Copilot

آموزش استفاده از  برنامه موبایل Copilot
  1. ابتدا از لینک زیر برنامه هوش مصنوعی کوپایلت را نصب کنید.
    دانلود: Microsoft Copilot برای Android | iOS (رایگان)
  2. هنگامی که برنامه را نصب کردید، آن را باز کنید و روی ادامه ضربه بزنید تا شرایط و ضوابط را بپذیرید.
  3. هنگامی که یک پنجره بازشو برای دادن مجوز مکان دریافت می‌کنید، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  4. از GPT-4 در صفحه اصلی استفاده کنید.

اکنون، می‌توانید برای ورودی صوتی به سادگی روی نماد میکروفون در پایین ضربه بزنید. وقتی از شما خواسته شد که به آن اجازه ضبط صدا بدهید، روی هنگام استفاده از برنامه ضربه بزنید.

اگر ترجیح می‌دهید درخواست‌های خود را تایپ کنید، روی نماد صفحه کلید در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید. همچنین، می‌توانید روی نماد دوربین ضربه بزنید تا با استفاده از تصاویر با ربات چت تعامل کنید.

برای شروع یک مکالمه جدید از ابتدا، روی نماد موضوع جدید در گوشه پایین سمت چپ ضربه بزنید.

این تقریباً تمام چیزی است که برای شروع نیاز دارید. در این مرحله می‌توانید از برنامه مانند هر چت ربات هوش مصنوعی دیگری استفاده کنید.

برای استفاده حداکثری از Copilot در دستگاه خود، با ضربه زدن روی ورود به سیستم در گوشه بالا سمت چپ، با حساب Microsoft خود وارد شوید. این به ربات چت اجازه می‌دهد، برای مثال، تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی را نمایش دهد.

با Copilot در اندروید و آیفون چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

با Copilot در اندروید و آیفون چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

مانند ChatGPT، می‌توانید تقریباً هر چیزی را که دوست دارید از Copilot بپرسید. چه بخواهید توضیح مفصلی در مورد یک موضوع پیچیده داشته باشید، چه برای نوشتن ایمیل کمک بخواهید یا نیاز به ترجمه متن به زبان دیگری داشته باشید، Copilot شما را پوشش می‌دهد.

حتی می‌توانید تصاویر را به مکالمات خود اضافه کنید و نتایج وب را دریافت کنید، که در برنامه ChatGPT امکان پذیر نیست مگر اینکه برای اشتراک ChatGPT Plus هزینه کنید. این به این دلیل است که Copilot مایکروسافت به شما امکان دسترسی رایگان به مدل زبان GPT-4 OpenAI را می‌دهد.

این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد سبک گفتگوی دلخواه خود را انتخاب کنید. روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و نمایش همه آهنگ‌ها و…

شما باید بتوانید در کوتاه ترین زمان از Copilot استفاده کنید، به خصوص اگر قبلاً با سایر برنامه‌های چت ربات هوش مصنوعی مانند ChatGPT آشنا هستید. در تجربه من، Copilot در مقایسه با ChatGPT مدت زیادی طول کشید تا به سوالات من پاسخ دهد. با این حال، پاسخ‌ها مفصل‌تر است.

اگر قبلاً قصد امتحان Microsoft Copilot را نداشتید، اکنون بهترین فرصت برای شماست، زیرا می‌توانید آن را مستقیماً از تلفن هوشمند خود برای چرخش استفاده کنید.

جزئیات هوش مصنوعی کوپایلت

کوپایلت از یک مدل زبانی بزرگ (LLM) استفاده می‌کند که بر روی مجموعه داده‌های عظیم کد و متن آموزش دیده است. این مدل می‌تواند متن را تولید کند، زبان‌ها را ترجمه کند، انواع مختلف محتوای خلاقانه بنویسد و به سؤالات شما به روشی آموزنده پاسخ دهد.

کوپایلت در حال حاضر در حالت پیش‌نمایش است و هنوز در حال توسعه است. با این حال، قابلیت‌های آن به سرعت در حال گسترش است.

نحوه استفاده از کوپایلت

نحوه استفاده از کوپایلت

برای استفاده از کوپایلت، کافی است در هر جایی که در حال نوشتن هستید، شروع به تایپ کنید. کوپایلت پیشنهادات خود را در زیر خط متن شما نشان می‌دهد.

برای پذیرفتن یک پیشنهاد، روی آن ضربه بزنید. برای رد کردن یک پیشنهاد، روی آن ضربه بزنید و سپس روی دکمه “X” ضربه بزنید.

همچنین می‌توانید از کوپایلت برای کمک به نوشتن کد استفاده کنید. برای این کار، می‌توانید از عبارت “// Copilot: ” برای شروع یک کد استفاده کنید. کوپایلت سپس پیشنهادات خود را برای تکمیل کد شما نشان می‌دهد.

مزایا و معایب هوش مصنوعی کوپایلت

مزایا:

  • می‌تواند به شما در نوشتن کد، مستندات، ایمیل و سایر انواع محتوا کمک کند.
  • می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در زمان و انرژی کمک کند.
  • می‌تواند به شما در بهبود کیفیت نوشته‌های خود کمک کند.

معایب:

  • هنوز در حال توسعه است و ممکن است برخی از خطاها داشته باشد.
  • ممکن است برخی از افراد استفاده از آن را به عنوان یک جایگزین برای تفکر انتقادی و خلاقیت ببینند.

نتیجه‌گیری

هوش مصنوعی کوپایلت یک ابزار قدرتمند است که می‌تواند به شما در نوشتن کد، مستندات، ایمیل و سایر انواع محتوا کمک کند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این ابزار هنوز در حال توسعه است و ممکن است برخی از خطاها داشته باشد. اگر تجربیاتی از این برنامه دارید با ما به اشتراک بگذارید.

اپ همیاب24
4.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید