top
Zero-to-hundred-phone-insurance

صفرتا صد بیمه گوشی موبایل

زمان مطالعه: 6 دقیقه

0

icon

تا کنون به این موضوع فکر کردید که هرچقدر که برای گوشی موبایل خود بهترین گلس و یا بهترین کاور گوشی موبایل را تهیه کرده باشید باز هم در برابر یک سری خطرات مثل: آسیب دیدن در زمان افتادن و یا از خط و خش افتادن روی موبایل می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد! اما در برابر سایر خطرات هیچ کاری نمی‌کند!! گرچه بیمه تلفن همراه نمی‌تواند به صورت فیزیکی از گوشی شما محافظت کند اما خسارت وارد شده به شما را در زمان وقوع حادثه و یا سرقت موبایل به حداقل می‌رساند. با ما همراه باشید تا صفرتا صد بیمه گوشی را بررسی کنیم.

قبل از اینکه با بیمه موبایل آشنا شوید بهتر است استعلام اصالت گوشی خود را بگیرید تا از اصالت و سرقتی یا مفقودی نبودن گوشی خود مطمئن شوید.
استعلام رایگان گوشی

بیمه گوشی سرقت موبایل

بیمه گوشی سرقت موبایل

سرقت گوشی موبایل اتفاق ناخوشایندی است که علاوه بر از بین رفتن مدارک و تصاویر، ضرر مالی بخش فراموش نشدنی این ماجرا است. این اتفاق ممکن است برای هر شخصی پیش بیاید، حال بهترین راه این است که همزمان با خرید گوشی موبایل، بیمه موبایل را هم خریداری کنید تا بتوانید در این مواقع با استفاده از بیمه سرقت موبایل بخش قابل توجهی از ضرر و زیان خود را جبران نمایید.

بیشتر بخوانید: شرایط بیمه گوشی آیفون چیست؟

آشنایی با بیمه سرقت گوشی

خرید بیمه دزدی گوشی کاملا اختیاری است و هیچ اجباری برای بیمه کردن موبایل وجود ندارد اما زمانی که اطلاع کاملی از بیمه دیگارد داشته باشید قطعا گوشی خود را بیمه می‌کنید.

شاید اتفاقی پیش نیاید که بتوانید از بیمه استفاده کنید اما آرامش خاطری که در زمان بیمه گوشی دارید بهترین ویژگی بیمه کردن گوشی موبایل است.

با افزایش قیمت موبایل در بازار افراد زیادی گوشی خود را بیمه میکنند اما مهم ترین نکته این است که برای خرید بيمه گوشي موبايل به جای معتبری مراجعه کنید که حداکثر پوشش‌های لازم را بتواند ارائه دهد و در عوض آن قیمت بیمه گوشی توجیه اقتصادی برای شما داشته باشد. همچنین لازم است شرایط صدور بیمه موبایل شرکتهای مختلف را با هم مقایسه کنید و سپس بهترین بیمه موبایل (دیگارد) را انتخاب و خریداری کنید.

ما در مقاله بهترین بیمه موبایل کدام است؟ به صورت کامل به این موضوع پرداخته ایم میتوانید مطالعه نمایید و بهترین انتخاب را داشته باشید.


بهترین بیمه موبایل چیست؟

پاسخ به این سوال که بهترین بیمه گوشی موبایل چیست بسیار راحت است، مهمترین معیاری که بتوان با آن انواع بیمه گوشی را با آن مقایسه کرد درصد جبران سرقت در زمان وقوع حادثه و سرقت موبایل است. حال بیمه گوشی تلفن همراه دیگارد با 85 درصد جبران خسارت پرطرفدارترین بیمه ی موبایل در سراسر کشور است.

برای صدور بیمه گوشی خود همین حالا می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید.
بیمه موبایل همیاب24

بیمه تلفن همراه دیگارد چیست؟

بیمه تلفن همراه دیگارد چیست؟

دیگارد یک طرح برای بیمه گوشی است که صدور آن توسط سامانه بیمه لند انجام می‌شود.

برای فعالسازی این طرح میتوانید از طریق سامانه بیمه موبایل همیاب24 اقدام نمایید. وارد سامانه همیاب شوید و گزینه بیمه موبایل را انتخاب کنید.

شاید تصور شما این باشد که  بیمه گوشی همراه دیگارد تنها بیمه سرقت گوشی باشد اما لازم است بدانید تمامی خطرهای احتمالی که ممکن است برای موبایل شما پیش بیاید شامل بیمه موبایل دیگارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: شرایط بیمه موبایل چیست؟ بیمه گوشی شامل چه چیزهایی میشود؟

چرا گوشی را بیمه کنم؟

اگر احیانا گوشی موبایل شما مورد سرقت قرار گرفت و یا هر آسیبی که در قرارداد بیمه گوشی به آن اشاره شده به موبایل شما وارد شد مانند آتش سوزی، شکستگی تاچ ال سی، آبدیدگی و نوسان برق و بلایای طبیعی بتوان با استفاده از بیمه موبایل همیاب24 یا همان بیمه موبایل دیگارد 85 درصد از خسارت وارد شده را جبران کنید.

توجه داشته باشید که باوجود تفاوتی که در قیمت بیمه موبایل طرح‌های مختلف دیگارد وجود دارد اما  میزان جبران خسارت بیمه موبایل دیگارد در هر سه طرح آبی، سبز و نارنجی به یک اندازه و تا 85 درصد از ارزش گوشی موبایل است، و تفاوت هزینه بیمه موبایل تنها مربوط به قیمت روز موبایل شما است.

محاسبه قیمت بیمه موبایل همیاب24

برای محاسبه قیمت بیمه گوشی موبایل دیگارد نیازی به محاسبات عجیب و غریبی نیست. ما در این مقاله صفرتا صد بیمه گوشی را در اختیارتان قرار دادیم. قیمت بیمه گوشی، بر اساس قیمت گوشی شما در 3 طرح زیر قابل خرید می‌باشد:

طرح بیمه گوشی دیگارد سبز

بیمه گوشی موبایل تا 20 میلیون تومان را دربر می‌گیرد و قیمت این بیمه 399,000 تومان است.

طرح بیمه موبایل دیگارد نارنجی

بیمه گوشی موبایل تا 50 میلیون تومان را شامل می‌شود و قیمت این بیمه 1,199,000 تومان است.

بیمه موبایل دیگارد آبی

به بیمه گوشی‌های پرچمدار و تا 85 میلیون تومان بوده و به بیمه گوشی آیفون معروف است. قیمت این بیمه 1,999,000 تومان است.

بیشتر بخوانید: بیمه موبایل همیاب24 و شرایط استفاده از آن

صدور بیمه موبایل دیگارد برای چه گوشی‌هایی امکان پذیر است؟

صدور بیمه موبایل دیگارد برای چه گوشی‌هایی امکان پذیر است؟

شاید این تصور را داشته باشید که دیگارد تنها بیمه گوشی آیفون و یا بیمه گوشی سامسونگ است و برای گوشی‌های گران قیمت پرچمدار و آکبند انجام می‌پذیرد. اما باید بدانید که خیر اینطور نیست!!!

شما می‌توانید بیمه گوشی دیگارد را حتی برای موبایل‌های کارکرده و دست دوم خود خریداری و فعال نمایید.

همچنین می‌توانید این بیمه موبایل را برای تبلت‌های خود فعال کنید. روش خرید بیمه تبلت و حتی هزینه بیمه تبلت هیچ تفاوتی با بیمه‌ی موبایل ندارد.

اما توجه داشته باشید تنها در تبلت‌های سیم کارت خور تمامی خطرات عنوان شده در بیمه ی موبایل پوشش داده می‌شوند. اگر تبلت شما از نوع وای فای باشد می‌توانید از تمامی پوشش‌های بیمه گوشی ( آتش سوزی، آبدیدگی، شکستن تاچ ال سی دی و نوسان برق و بلایای طبیعی) بجز پوشش سرقت برای بیمه تبلت استفاده کنید.

صدور بیمه موبایل دیگارد بسیار روند سریعی دارد. تمامی مراحل از خرید بیمه گوشی تا فعالسازی بیمه گوشی را می‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید و نیاز به هیچگونه مراجعه حضوری ندارد.

برای خرید بیمه موبایل نیازی نیست شما درگیر طی کردن مراحل اداری باشید. برای خرید بیمه تنها کافیست وارد سامانه همیاب24 شوید سپس گزینه بیمه موبایل را انتخاب نمایید.

برای ردیابی گوشی اینجا کلیک کنید.

درنهایت

در این متن صفرتا صد بیمه گوشی را بررسی کردیم و توضیح دادیم که چرا باید گوشی خود را بیمه کنید. همچنین بهترین بیمه گوشی موبایل را معرفی کردیم. اگر سوال یا نظری دارید با مادر میان بگذارید.

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید