top
Mobile-insurance-2

بیمه موبایل همیاب24 و شرایط استفاده از آن

زمان مطالعه: 5 دقیقه

1

icon

با توجه به الکترونیکی شدن بیشتر فعالیت‌ها و بالا بودن قیمت موبایل، بیمه موبایل بسیار حائز اهمیت شده و به یک بخش جدا نشدنی از سبد خرید مشتریان تبدیل شده است. همینطور که در جریان هستید گوشی همراه در معرض خطرات مختلفی قرار می‌گیرد بنابراین بیمه موبایل نقش بسیار مهمی در حفاظت از سرمایه شما دارد.

با بیمه کردن گوشی موبایل خود، می‌توانید از خسارات مالی ناشی از سرقت موبایل، شکستکی گوشی، آسیب‌های آبدیدگی و نوسانات برق، آتش سوزی و حوادث دیگر محافظت کنید. در این مورد موضوعی که بسیار اهمیت دارد انتخاب نوع بیمه است شما باید بیمه‌ای را انتخاب نمایید که بهترین پوشش بیمه، هزینه و با توجه به مدل و برند گوشی، بهترین بیمه گوشی موبایل باشد.

با انتخاب بهترین بیمه موبایل، می‌توانید از خسارات مالی ناشی از سرقت، آسیب‌های ناگهانی و مشکلات دیگر در استفاده از دستگاه‌های موبایل خود جلوگیری کنید.

صدور بیمه موبایل

صدور بیمه موبایل توسط بیمه معلم انجام می‌شود که به صورت آنلاین و غیر حضوری می‌باشد. بیمه موبایل معلم با عنوان دیگارد کامل‌ترین و بهترین بیمه گوشی موبایل در ایران است.

شما می‌توانید در این طرح با کم‌ترین هزینه بیمه گوشی را تهیه کنید و بیشترین جبران خسارت را داشته باشید.

با استفاده از بیمه موبایل دیگارد به راحتی از گوشی خود استفاده نمایید و دیگر استرس از دست دادن آن را نداشته باشید.

بیمه گوشی مدل‌های مختلف موبایل

همیاب24 بستری برای خرید بیمه‌ گوشی‌ آیفون را نیز فراهم کرده است. با کمک بیمه گوشی آیفون همیاب در صورت خرابی یا آسیب دیدگی گوشی، هزینه‌های مربوط به تعمیر به شما برگردانده می‌شود.

توجه داشته باشید که هزینه بیمه گوشی آیفون و بیمه گوشی سامسونگ تفاوتی ندارد فقط به قیمت موبایل شما بستگی دارد.

با توجه به قوانین کشور و عدم رجیستر دو سری آیفون 14 و آیفون 15، دیگارد برای بیمه کردن گوشی آیفون و جبران خسارت‌های احتمالی راهکار جدیدی ارائه داده است. به این صورت که با خرید بیمه موبایل و فعالسازی دیگارد همه پوشش‌ها یعنی شکستگی، آب خوردگی، نواسانات برق، آتشسوزی و بلایای طبیعی، به جز سرقت به دلیل عدم رجیستر آیفون، برای شما فعال می‌شود.

اگر می‌خواهید گوشی سامسونگ خود را بیمه نمایید باید بدانید که نوع بیمه تلفن همراه در برندهای مختلف تفاوتی ندارد. یعنی شما می‌توانید دیگارد سبز (برای گوشی های تا 20 میلیون تومان) را برای گوشی‌های برند سامسونگ، شیائومی یا حتی آیفون‌های قدیمی‌تر فعال کنید.

شما می‌توانید انواع گوشی از جمله شیائومی و یا حتی تبلت خود را بیمه نمایید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

بیمه سرقت موبایل

یکی از موارد بسیار مهم در بیمه‌ها، بیمه سرقت موبایل است. با توجه به افزایش آمار سرقت موبایل، بیمه دزدی گوشی مهم‌ترین اولویت امنیتی برای گوشی است. بیمه موبایل دیگارد در موضوع سرقت بسیار هوشمندانه عمل کرده است و بر خلاف سایر بیمه‌های سرقت، در هر صورتی جبران خسارت را انجام می‌دهد. تنها با یک گزارش پلیس و بدون نیاز به فیلم دوربین مداربسته و شاهد پروسه جبران خسارت فعال می‌شود. بیمه سرقت موبایل دیگارد یکی از پوشش‌های این بیمه موبایل است که با فعالسازی دیگارد همه‌ی پوشش‌ها بدون محدودیت برای گوشی موبایل شما فعال می‌شود.

محاسبه قیمت بیمه موبایل

بیمه موبایل همیاب24 و شرایط استفاده از آن

شرایط دریافت خسارت بیمه موبایل دیگارد

الف) اقدامات بیمه گذار

  1. بلافاصله پس از سرقت تلفن همراه باید با پلیس 110 تماس گرفته و پس از حضور پلیس در محل سرقت، گزارش پلیس را دریافت نمایید و سپس در کلانتری مربوطه تایید گردد.
  2. هم زمان با اعلام خسارت به بیمه لند از طریق سامانه ثنا قوه قضاییه اقدام به ثبت شکایت در سامانه مذکور گردد.
  3. با در اختیار داشتن مدارک مورد اشاره ذیل جهت تشکیل پرونده خسارت به بیمه لند مراجعه نمایید.

ب) شرایط و مدارک مورد نیاز جهت دریافت خسارت

  1. تکمیل و ارائه فرم اعلام خسارت
  2. ارائه مدارک شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه)
  3. تحویل جعبه تلفن همراه الزامی است
  4. نحویل کلیه لوازم جانبی  (شارژر و کابل و…)

نکته : در صورت عدم ارائه بیمه‌گر مجاز و محقق خواهد بود ارزش بازیافتی موارد مزبور را مطابق نظر کارشناسان مستقر در مرکز تخصصی از مبلغ خسارت کسر نماید.

نکته: در صورت عدم ارائه لوازم حداقل 5% از مبلغ خسارت کسر می‌شود.

  1. ارائه شکوائیه سامانه ثنا قوه قضائیه
  2. ارائه دستور قضایی اخذ شده از سامانه ثنا قوه قضاییه
  3. ارائه اصل صلح نامه انتقال مالکیت تلفن همراه ثبت شده در دفاتر ثبت اسناد و تایید امضا
  4. ارائه اصل توافق نامه(اقرارنامه) ثبت شده در دفاتر ثبت اسناد و تایید امضا
  5. ارائه اصل فرم تایید شماره شبا
  6. انتقال مالکیت در سامانه همتا و ارائه گواهی انتقال مالکیت تلفن همراه به نام شرکت بیمه(صلح نامه)

نکته : هزینه مربوط به اعلام خسارت (به مدت 3 ماه ) در سامانه همیاب به عهده مشتری بوده و در ابتدای تشکیل پرونده خسارت بصورت نقدی از بیمه گذار دریافت می‌گردد؛ که برای کاربران این سامانه، ردیابی به مدت یک ماه به صورت رایگان در نظر گرفته شده است.

درنهایت

همینطور که قبلا اشاره کردیم با توجه به الکترونیکی شدن بیشتر فعالیت‌ها و بالا بودن قیمت موبایل، بیمه موبایل بسیار حائز اهمیت شده است اما باید بدانید که انتخاب نوع بیمه بسیار مهم‌تر می‌باشد. با استفاده از بیمه موبایل دیگارد با خیال راحت گوشی خود را بیمه نمایید. زیرا تمام موارد یعنی شکستگی، آب خوردگی، نواسانات برق، آتش‌سوزی و بلایای طبیعی را پوشش خواهد داد.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. شریف پور گفت:

    متاسفانه گوشی ۱۴ و ۱۵ را بیمه نمی‌کنید و همین سبب شده، سرقت این گوشی‌ها خیلی زیاد باشد. ای کاش برای بیمه سرقت ۱۴ و ۱۵ راهکاری داشتید.
    وقتی به فروش می‌رسد به تبع آن باید همکاری شرکت بیمه‌ای را هم داشته باشد.

    0