top
Windows Movie Maker

چگونه Windows Movie Maker را روی ویندوز 10 دانلود و نصب کنیم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

1

icon

فیلم Movie Maker یکی از بهترین ویرایشگرهای ویدئویی موجود در خود فروشگاه مایکروسافت است و کاملا رایگان می‌باشد. ویرایشگر ویدیوی Movie maker یک نرم افزار تک سیستم عامل است، یعنی فقط در ویندوز کار می کند و نه در macOS و لینوکس. در این متن می‌خواهیم نحوه دانلود و نصب Windows Movie Maker را روی ویندوز 10 آموزش دهیم بنابراین تا انتها با همیاب24 همراه باشید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

ویرایشگر ویدیوی Movie Maker

Movie Maker بیش از 10 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. برخی از ویژگی‌های بسیار جالب ویرایشگرهای Movie Maker این است که صادرات ویدیوها بدون واترمارک است و صادرات HD توسط آن‌ها ارائه می‌شود که معمولاً در نرم افزار رایگان به ندرت مشاهده می‌شود. ما همچنین می‌توانیم با فونت‌ها و رنگ‌های قابل تنظیم زیرنویس اضافه کنیم،. Movie Maker از ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند . این ابزارهای پیشرفته ویرایش ویدیو را ارائه نمی‌دهد، اما ابزارهای اساسی مانند چرخش، کوتاه کردن فیلم‌ها و غیره را ارائه می‌دهد. کاربر همچنین می‌تواند از برخی ابزارهای اضافی تنها با 15 دلار استفاده کند. در این مقاله با نحوه دانلود و نصب ویرایشگر ویدیوی Movie Maker در ویندوز آشنا می شویم. 

بیشتر بخوانید: اینشات برنامه بینظیر برای ادیت عکس و ویدیو + آموزش تصویری اینشات

دانلود و نصب Movie Maker Video Editor

مراحل زیر برای نصب ویرایشگر ویدیوی Movie maker عبارتند از: 

مرحله 1: به فروشگاه مایکروسافت بروید و روی گزینه Get in Store app کلیک کنید. از آنجایی که صفحه فعلی باز شده در مرورگر وب است، صفحه دانلود در فروشگاه برنامه مایکروسافت که از قبل روی رایانه شخصی شما نصب شده است باز می‌شود. 

Windows Movie Maker

2: اکنون فروشگاه مایکروسافت باز می‌شود، روی دکمه Get کلیک کنید تا دانلود شروع شود. 

Windows Movie Maker

مرحله 3: دانلود ویرایشگر ویدیوی Movie maker آغاز می‌شود. در زمان نوشتن این وبلاگ، حجم نرم افزار 288.1 مگابایت است.  

Windows Movie Maker

چهارم: نرم افزار با موفقیت نصب شد، سپس بر روی دکمه Open فروشگاه کلیک کنید. 

Windows Movie Maker

مرحله 5: صفحه اصلی ویرایشگر ویدیوی Movie Maker باز می‌شود. برای شروع ویرایش ویدیو ، روی دکمه Create New Project کلیک کنید.

Windows Movie Maker

6: سپس بر روی گزینه Add clip کلیک کنید تا یک ویدیو اضافه کنید و شروع به باز کردن قدرت ویرایشگر ویدیوی Movie maker نمایید. 

Windows Movie Maker

بیشتر بخوانید: چگونه ویرایشگر ویدیوی Davinci Resolve را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

نتیجه گیری

در این متن به صورت مرحله به مرحلهنحوه دانلود و نصب Windows Movie Maker را آموزش دادیم. اگر سوال یا پیشنهادی دارید خوشحال میشویم با ما به اشتراک بگذارید.

در ضمن جالب است بدانید در اپلیکیشن همیاب24 علاوه بر گرفتن استعلام اصالت گوشی که از واجباتی است که قبل از خرید گوشی باید انجام دهید چندین امکان هیجان انگیز درباره جلوگیری از سرقت گوشی نیز وجود دارد. بنابراین حتما این برنامه را نصب نمایید تا برای همیشه با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.

منبع: www.geeksforgeeks.org

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. محمد باقر خانلرخانی گفت:

    مننتوانستم مووی میکر را نصب کنم

    0