top
VideoProc Vlogger Video Editor

چگونه VideoProc Vlogger Video Editor را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

ویرایشگر ویدئو VideoProc Vlogger یک نرم افزار رایگان است و برای مبتدیان و ویرایشگرهای ویدئویی متوسط ​​بسیار خوب کار می‌کند. استفاده از ویرایشگر ویدیو به دلیل رابط کاربری آسان برای مبتدیان آسان است. اگر میخواهید با نحوه دانلود و نصب برنامه VideoProc Vlogger Video Editor آشنا شوید با ما همراه باشید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

VideoProc Vlogger Video Editor

VideoProc Vlogger Video Editor دارای ویژگی‌های مختلفی مانند تثبیت کننده ویدیو، شبیه سازی حرکت و غیره است. این یک نرم افزار چند سیستم عاملی است که هم در ویندوز و هم در macOS کار می‌کند. این می‌تواند با فریم‌های کلیدی خودکار بیش از 20 تنظیم از پیش تنظیم سرعت ایجاد کند. درجه بندی و تصحیح رنگ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار ویرایش ویدیو VideoProc است. این به بهبود درجه بندی رنگ ویدیو، حذف نویز پس زمینه، و غیره کمک می‌کند. کاربران حرفه‌ای و پیشرفته ممکن است کمبودی را مشاهده کنند، و از این رو برای پروژه‌های سرگرمی شما بهترین است. در این مقاله با نحوه دانلود و نصب نرم افزار ویرایش ویدئو VideoProc Vlogger بر روی ویندوز آشنا می‌شویم. 

بیشتر بخوانید: آیا می‌دانید بعد از گم شدن یا سرقت گوشی، لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال خود می‌توانید وارد سامانه همیاب ۲۴ شوید و یا اپلیکیشن همیاب ۲۴ را نصب کنید و بعد از ثبت به راحتی گوشی خود را ردیابی نمایید؟

چگونه نرم افزار VideoProc Video Editing را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟ 

مراحل دانلود و نصب نرم افزار ویرایش ویدئو VideoProc بر روی ویندوز به شرح زیر است: 

مرحله 1: به وب سایت VideoProc بروید و در صفحه اصلی، روی دکمه دانلود رایگان کلیک کنید . 

 نرم افزار VideoProc Video Editing

2: دانلود نرم افزار شروع می‌شوددر زمانی که در حال نوشتن این وبلاگ هستیم، نام فایل videoproc-vlogger.exe و حجم فایل 144 مگابایت است. 

 نرم افزار VideoProc Video Editing

بیشتر بخوانید: چگونه ویرایشگر ویدیوی HandBrake را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

مرحله 3: پس از دانلود فایل بر روی .exe دانلود شده دوبار کلیک کنید، صفحه نصب نرم افزار باز می‌شود. 

ادیت ویدئو

4: پس از اتمام نصب. برای فعال کردن برنامه، روی نماد Launch کلیک کنید.

 نرم افزار VideoProc Video Editing

مرحله 5: اما قبل از شروع نرم افزار، روی دکمه Scan Hardware کلیک کنید. 

 نرم افزار VideoProc Video Editing

6: پس از موفقیت آمیز بودن، اسکن صفحه اصلی نرم افزار باز می‌شود. در تصویر زیر قابل مشاهده است.  

 نرم افزار VideoProc Video Editing

بیشتر بخوانید: چگونه Movavi Video Editor را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

نتیجه گیری

در این متن به صورت کامل به موضوع دانلود و نصب برنامه VideoProc Vlogger Video Editor پرداختیم. اگر سوال یا نظری دارید با ما به اشتراک بگذارید.

در ضمن جالب است بدانید در اپلیکیشن همیاب24 علاوه بر گرفتن استعلام اصالت گوشی که از واجباتی است که قبل از خرید گوشی باید انجام دهید چندین امکان هیجان انگیز درباره جلوگیری از سرقت گوشی نیز وجود دارد. بنابراین حتما این برنامه را نصب نمایید تا برای همیشه با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.

منبع: www.geeksforgeeks.org

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید