top
HandBrake

چگونه ویرایشگر ویدیوی HandBrake را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

0

icon

یک ابزار منبع باز به نام HandBrake توسط داوطلبان ایجاد شد تا ویدیو را از، تقریباً هر فرمتی به تعدادی از کدک‌های رایج و پرکاربرد تبدیل کند. باز کردن طیف گسترده‌ای از فرمت‌های ویدئویی یکی از مزایای HandBrake است. با ما همراه باشید تا با نحوه دانلود و نصب ویرایشگر ویدیوی HandBrake آشنا شوید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

ویرایشگر ویدیوی HandBrake

علاوه بر فرمت های مبتنی بر دیسک مانند DVD و Blu-ray، HandBrake همچنین از FFmpeg به عنوان موتور خود استفاده می‌کند و معمولاً می‌تواند هر چیزی را که FFmpeg می‌تواند باز کند. هیچ نوع محافظت از کپی با استفاده از HandBrake غلبه نمی‌کند یا از بین نمی‌رود. هنگامی که فایل‌های ویدئویی از مدیریت حقوق دیجیتال (DRM) استفاده می‌کنند، آن عمل نمی‌کند. CPU و حافظه سریع برای رمزگذارهای ویدئویی نرم افزار HandBrake، فیلترهای ویدئویی، رمزگذارهای صوتی و سایر رویه‌ها مفید هستند. سخت افزار GPU مدرن برای رمزگذارهای ویدیوی سخت افزاری HandBrake نیز مفید است. در این مقاله با نحوه دانلود و نصب ویرایشگر ویدیوی HandBrake آشنا می‌شویم. 

جزئیات ویرایشگر ویدیوی HandBrake

HandBrake همچنین می‌تواند به عنوان یک نرم افزار اصلی ویرایش ویدیو نیز عمل کند. HandBrake می‌تواند ویدیوها را برش داده و اندازه آن را تغییر دهد و همچنین ویدیوهای قدیمی و کم کیفیت را بازیابی کند. برای ابزارهای ویرایش قوی‌تر، DaVinci Resolve، Shotcut یا VSDC Free Video Editor را در نظر بگیرید، که همگی راه حل‌های رایگان فوق العاده هستند.

بیشتر بخوانید: چگونه ویرایشگر ویدیوی Minitool Movie Maker را در ویندوز نصب کنیم؟

HandBrake را دانلود و نصب کنید.

مرحله 1: به  HandBrake بروید. بر روی دکمه دانلود کلیک کنید. نام exe HandBrake-1.5.1-x86_64-Win_GUI.exe در سیستم شما دانلود می‌شود. 

HandBrake

مرحله 2: روی فایل exe دانلود شده کلیک راست کنید. روی Run as administrator کلیک کنید.

HandBrake

3: فایل راه اندازی handBrake از شما برای نصب استقبال می‌کند. سپس به سادگی بر روی دکمه Next کلیک کنید تا به جلو حرکت کنید.

 ویرایشگر

4: از شما می‌خواهد که قرارداد مجوز را بخوانید. بر روی دکمه Next کلیک کنید .

چگونه ویرایشگر ویدیوی HandBrake را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

مرحله 5: در این مرحله مسیری که می‌خواهید HandBrake را در آن نصب کنید انتخاب کنید یا به سادگی بر روی دکمه Install کلیک کنید.

 ویرایشگر ویدیوی

6: مراحل نصب شروع می‌شود، مدتی صبر کنید تا مراحل تکمیل شود.

چگونه ویرایشگر ویدیوی HandBrake را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

مرحله 7: پس از نصب موفقیت آمیز HandBrake. روی برنامه  دوبار کلیک کنید تا باز شود.

مرحله 8: پس از باز کردن فایل، اگر محیط .NET Desktop Runtime را در سیستم خود نصب نکرده باشید، ممکن است با خطا مواجه شوید. اگر قبلاً آن را نصب کرده‌اید، به طور خودکار برنامه را شروع می‌کند. اما در صورتی که محیط .NET Runtime را ندارید باید با کلیک بر روی دکمه Yes آن را نصب کنید.

 ویرایشگر ویدیوی HandBrake

9: پس از کلیک بر روی دکمه بله ، شما را به وب سایت رسمی محیط اجرای NET هدایت می‌کند. در بخش اجرای برنامه‌های کنسول، روی دکمه دانلود کلیک کنید. نام exe dotnet-runtime-6.0.9-win-x64.exe در سیستم شما دانلود می‌شود. 

نکته: یک چیز دیگر وجود دارد، شما باید تمام فریم ورک‌های محیط .Net Runtime را نصب کنید. اگر آن را ندارید ممکن است در آینده با مشکلاتی روبرو شوید.

چگونه ویرایشگر ویدیوی HandBrake را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

مرحله 10: فایل .exe دانلود شده از شما برای نصب محیط اجرای NET درخواست می‌کند. بر روی دکمه Install کلیک کنید.

ویرایشگر ویدیوی HandBrake

11: سیستم نصب را شروع می‌کند. پس از مدتی نصب کامل می‌شود. بر روی دکمه Close کلیک کنید.

 HandBrake

مرحله 12: اکنون مجدداً روی ترمز دستی دوبار کلیک کنید. صفحه اصلی ترمز دستی باز می شود.  

 ویرایشگر ویدیوی HandBrake

بیشتر بخوانید: چگونه پاور دی وی دی را روی ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

نتیجه گیری

در این متن به صورت کامل و مرحله به مرحله نحوه دانلود و نصب برنامه ویرایشگر ویدیوی HandBrake را آموزش دادیم. اگر سوال یا نظری دارید با ما در میان بگذارید.

درضمن جالب است بدانید در اپلیکیشن همیاب24 علاوه بر گرفتن استعلام اصالت گوشی که از واجباتی است که قبل از خرید گوشی باید انجام دهید چندین امکان هیجان انگیز درباره جلوگیری از سرقت گوشی نیز وجود دارد. بنابراین حتما این برنامه را نصب نمایید تا برای همیشه با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.

منبع: ww.geeksforgeeks.org

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید