top
Reading the messages of Eta without eating sin

خواندن پیام‌های ایتا بدون سین خوردن

زمان مطالعه: 3 دقیقه

2

icon

چگونه در ایتا پیام را بخوانیم ولی تیک نخورد؟ حالت روح ایتا کجاست؟ ایتا مانند برنامه تلگرام ویژگی دارد که با کمک آن می‌توانید بدون سین خوردن (حالت روح ایتا) پیام‌هایتان را بخوانید. ما در این متن این روش جذاب را بررسی کردیم بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

سین خوردن پیام‌های ایتا

سین خوردن پیام‌های ایتا

حالت روح در ایتا چیست؟ خواندن پیام بدون تیک دوم در ایتا چگونه است؟

زمانی که در برنامه ایتا شخصی برای‌تان پیام ارسال می‌کند بعد از خواندن پیام شخص، تیک کنار پیام فعال می‌شود و بنابراین شخص فرستنده متوجه خواندن پیام توسط شما خواهد شد.

اما گاهی نمی‌خواهیم این اتفاق بیافتد! یعنی تمایل داریم پیام را بخوانیم بدون این‌که شخص متوجه خواندن پیام بشود در این حالت باید چکار کنیم؟

در ادامه آموزش خواندن پیام‌های ایتا بدون سین خوردن را قرار دادیم.

خواندن پیام‌های ایتا بدون سین خوردن

خواندن پیام‌های ایتا بدون سین خوردن

برای استفاده از حالت روح می‌توانید دست خود را روی دایره پروفایل شخص فرستنده پیام نگه دارید. در این حالت مستطیلی می‌بینید که پیام‌های آخر شما را نمایش می‌دهد.

بیشتربخوانید: آموزش مخفی کردن آخرین بازدید در برنامه ایتا

استفاده از حالت روح ایتا

با روشی که در قسمت قبل آموزش دادیم به همین راحتی می‌توانید بدون متوجه شدن شخص فرستنده پیام‌های آخرش را بخوانید. برنامه‌های جانبی وجود دارند که با نصب آن‌ها در گوشی می‌توانید حالت روح را فعال نمایید.

در نهایت

چگونه در ایتا حالت روح داشته باشیم؟

با کمک متن بالا به راحتی می‌توانید حالت روح (خواندن پیام‌های ایتا بدون سین خوردن) را برای ایتا فعال نمایید. اگر سوال یا نظری درباره خواندن پیام در ایتا بدون سین خوردن ، دارید با ما در میان بگذارید.

در ضمن جالب است بدانید در اپلیکیشن همیاب24 علاوه بر گرفتن استعلام اصالت گوشی که از واجباتی است که قبل از خرید گوشی باید انجام دهید چندین امکان هیجان انگیز درباره جلوگیری از سرقت گوشی نیز وجود دارد. بنابراین حتما این برنامه را نصب نمایید تا برای همیشه با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.

3.5/5 - (26 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. با سلام و عرض ادب
    آیا ایتا هم قابل ردیابی است؟

    0
    1. اره بابا تلگرامم هس ایتا ک مال خود ایران

      4