top
Social-security-site-5

سایت تامین اجتماعی tamin.ir – ورود به سامانه سازمان بیمه

زمان مطالعه: 4 دقیقه

0

icon

سایت تامین اجتماعی ایران به آدرس tamin.ir یکی از مهم‌ترین سایت‌های دولتی در ایران است. این سایت خدمات متنوعی را به بیمه‌شدگان و کارفرمایان تامین اجتماعی ارائه می‌دهد. با همیاب24 همراه باشید تا با نحوه ورود به سامانه تامین اجتماعی آشنا شوید.

سایت تامین اجتماعی tamin.ir

سایت تامین اجتماعی tamin.ir

سامانه مدیریت اطلاعات کاربران سازمان تامین اجتماعی، برای ارائه خدمات غیر حضوری مختلف و اطلاع رسانی به کلیه بیمه شدگان تامین اجتماعی راه اندازی شده است. با ورود به این سامانه شما می‌توانید خدمات مختلفی را انجام دهید. 

برخی از مهم‌ترین خدمات سایت تامین اجتماعی عبارتند از:

  • مشاهده سوابق بیمه‌ای
  • پرداخت حق بیمه
  • درخواست دفترچه بیمه درمانی
  • درخواست بازنشستگی
  • درخواست مستمری
  • درخواست بیمه بیکاری
  • درخواست خدمات درمانی

توجه داشته باشید که دسترسی به سایت تامین دات آی آر برای عموم مردم آزاد است، ولی فقط بیمه شدگان، مستمری بگیران و یا کارفرمایان می‌توانند از خدمات اختصاصی سازمان تامین اجتماعی، استفاده نمایند. 

قبل از خواندن ادامه متن سوالی از شما داریم!!!
آیا از اصل بودن گوشی خود اطمینان دارید؟ مطمئن هستید که تقلبی نیست؟!! اگر می‌خواهید از تقلبی، مفقودی یا سرقتی نبودن گوشی‌تان مطمئن شوید فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنید. در چند ثانیه استعلام کامل گوشی‌تان در اخیارتان قرار می‌گیرد.

همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

سامانه همیاب24

نحوه ورود به سامانه تامین اجتماعی tamin.ir

برای استفاده از خدمات سایت تامین اجتماعی، ابتدا وارد سایت tamin.ir شوید. همینطور که مشاهده می‌کنید می‌توانید به تمام قسمت‌های سامانه دسترسی داشته باشید و از امکانات آن استفاده نمایید. اما برای استفاده از خدمات غیر حضوری باید در سامانه تامین اجتماعی ثبت نام نمایید. در ادامه نحوه ثبت نام در سایت تامین برای استفاده از خدمات غیر حضوری را آموزش داده‌ایم.

ثبت نام در سایت tamin.ir

ابتدا آدرس tamin.ir را در مرورگر خود جستوجو نمایید. یا می‌توانید با کمک لینک زیر وارد این سامانه شوید.

tamin.ir

پس از ورود به سامانه تامین من از قسمت پایین سمت راست روی گزینه ثبت‌نام خدمات غیرحضوری و بازیابی رمز عبور کلیک نمایید. با کلیک روی این گزینه وارد قسمت ثبت نام به آدرس eservices.tamin.ir خواهید شد.

ثبت نام در سایت tamin.ir

روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید و سپس گزینه حقیقی را انتخاب نمایید.

 سایت تامین اجتماعی tamin.ir

کد ملی و شماره تلفن خود را وارد نمایید سپس گزینه مرحله بعد را بزنید و اطلاعات خواسته شده را کامل نمایید و در آخر تایید را بزنید.

سامانه تامین اجتماعی

نحوه استفاده از سامانه تامین اجتماعی

بعد از ثبت نام در سامانه tamin.ir هر زمان که بخواهید وارد سامانه شوید کد ملی و رمز عبور خود را وارد نمایید و از خدمات آن استفاده نمایید. در این سامانه چهار بخش زیر قابل مشاهده است:

بخش بیمه شدگان سامانه تامین اجتماعی:

در این قسمت شما می‌توانید از انواع سرویس‌های غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی مرتبط با حوزه بیمه شدگان مطلع شده و از این خدمات الکترونیک بهره‌مند شوید. جهت استفاده از سرویس‌های ذیل لازم است قبلا در پرتال ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز دریافت نمایید.

معرفی بخش کارفرمایان سامانه تامین اجتماعی:

در این قسمت شما می‌توانید از انواع سرویس‌های غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی مرتبط با کارگاه‌ها و کارفرمایان مطلع شده و از این خدمات الکترونیک بهره‌مند شوید. جهت استفاده از سرویس‌های ذیل لازم است قبلا در پرتال ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز دریافت نمایید.

بخش مستمری بگیران سایت تامین اجتماعی:

در این قسمت شما می‌توانید از انواع سرویس‌های غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی مرتبط با حوزه مستمری بگیران مطلع شده و از این خدمات الکترونیک بهره‌مند شوید. جهت استفاده از سرویس‌های ذیل لازم است قبلا در پرتال ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز دریافت نمایید.

تامین اجتماعی من:

در این بخش سرویس‌های کارتابل شما، امکان پیگیری درخواست‌ها، سرویس‌های شخصی سازی شده و … قرار داده شده است.

درنهایت

ما رد این متن به صورت کامل نحوه ورود به سایت تامین اجتماعی و ثبت نام در آن را آموزش دادیم و همچنین به معرفی بخشهای مختلف سامانه tamin.ir پرداختیم. اگر سوال یا نظری دارید با ما در میان بگذارید تا راهنمایی‌تان کنیم.

اپلیکیشن همیاب24
2.6/5 - (7 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید