
ارسال پیام خودکار در اینستاگرام
۱۳ مهر ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 7 دقیقه
ارسال پیام خودکار در اینستاگرام چگونه است؟
اگر شما از اینستاگرام به عنوان کسب و کار استفاده میکنید دادن پاسخ به کامنتها کاری سخت و زمانگیر است. اینستاگرام بیزینس برای راحتی فعالیت کاربرانش قابلیتی به نام ارسال پیام اتوماتیک در اینستاگرام یا Quick replies را راه اندازی کرده است.
در ادامه نحوه ارسال پیام خودکار در اینستاگرام و ارسال پیام خودکار در دایرکت اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد. بنابراین با ما همراه باشید.
ارسال پیام اتوماتیک در اینستاگرام

گاهی در دایرکت اینستاگرام سوالات زیادی فرستاده میشود که جواب همگی یکسان یا شبیه به هم است در این مواقع شما با استفاده از این قابلیت پاسخهای آماده مورد نظر خود را در بخش پاسخ خودکار اینستاگرام ذخیره کرده و در ادامه نیز هر زمان که پیام جدیدی دریافت شده و شما نیاز پیدا کردید تا یک پاسخ آماده بفرستید، آن را ارسال میکنید.
بیشتر بخوانید: آموزش بازیابی رمز اینستاگرام در سریعترین زمان ممکن
نحوه ارسال پیام خودکار در اینستاگرام

قبل از هرکاری این نکته را یادآوری میکنیم که برای استفاده از این قابلیت حساب شما باید حتما بیزینسی باشد برای تبدیل حساب خود به حساب بیزینسی حتما مقاله (بيزينس كردن اكانت اینستاگرام) را مطالعه کنید.
ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید و علامت سه خط قرار گرفته در بالای صفحه را لمس نمایید.
حال Settings را انتخاب نمایید.

Creator یا Business را انتخاب کنید.

گزینه Saved Replies را بزنید.

در این قسمت لینک New Saved Reply را لمس نمایید تا امکان یادداشت کردن اولین پاسخ آماده برای شما فراهم شود.

در فیلد اول محتوای پیام آماده مورد نظر خود را وارد کرد.
سپس در فیلد دوم باید یک کلمه کلیدی (شورت کد) قرار دهید که در ذهن شما باقی بماند.

بعد از اینکه تغییرات اعمال شده را ذخیره کردید، میتوانید به دایرکت اینستاگرام خود مراجعه کرده و هر زمان که تمایل داشتید از محتوای آماده شده استفاده نمایید. برای این کار تنها کافی است وارد چت مورد نظر خود شده و شورت کد تعیین شده را تایپ نمایید. بعد از تایپ شورت کد، علامتی نمایش داده میشود که باید آن را لمس نمایید.
بعد از اینکه متن کامل به شما نشان داده شد، دکمه Send را لمس نمایید تا پاسخ برای مخاطب مورد نظر ارسال شود.
لیست پیام های آماده در اینستاگرام

برای دسترسی به لیست پیامهای آماده اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید:
برای این که گزینههای جانبی دایرکت اینستاگرام به شما نشان داده شود، علامت (+) در دایرکت را لمس نمایید.

علامت سه نقطه را انتخاب کنید.

حال تمامی پیامهای آماده اینستاگرام نمایش داده میشود. میتوانید با لمس پیام مورد نظر، آن را انتخاب کرده و ارسال نمایید.
بیشتر بخوانید: چگونه برای اینستاگرام رمز بگذاریم؟ | قفل کردن اینستاگرام در گوشی اندروید و آیفون
ربات ارسال پیام خودکار در اینستاگرام

ربات دایرکت اینستاگرام به شما این امکان را میدهد تا با تنظیم یک پیام ، به تمام افرادی که شما را فالو میکنند به صورت خودکار دایرکت ارسال کنید.
کاربران زمانی که شما را فالو میکنند اطلاعات کاملی از پیج شما ندارند. شما میتوانید پیامی به آنها ارسال نمایید و جزئیات پیج خود را برایشان توضیح دهید. همچنین در زمانی که تخفیف یا جشنواره برای محصول خود قرار میدهید میتوانید از این ربات استفاده کنید.
در ضمن این قابلیت برای تمام کاربران به صورت رایگان میباشد.
شما در پنلهای فالوور خود ، بخشی با نام دایرکت اتوماتیک مشاهده میکنید. پیام مورد نظر خود را برای ارسال تنظیم کنید. حال هر فردی که شما را فالو میکند پیامی از طرفتان دریافت خواهد کرد.
ربات ارسال پیام و دایرکت خودکار در اینستاگرام
استفاده از ربات ارسال پیام خودکار در اینستاگرام یکی از روشهای هوشمند برای صرفهجویی در زمان و افزایش تعامل با مخاطبان است. این ابزار میتواند به صورت دایرکت خودکار اینستاگرام برای فالوورها پیام خوشآمدگویی ارسال کند، محصولات جدید را معرفی کند یا حتی پاسخ سوالات متداول را بدهد.
با کمک ربات اینستاگرام دایرکت میتوانید پیامها را بهصورت مستقیم به کاربران هدف ارسال کنید. نسخههای پیشرفتهتر مثل ربات دایرکت هوشمند اینستاگرام بر اساس متن پیام دریافتی، بهترین پاسخ را انتخاب میکنند و این باعث ایجاد تجربه کاربری بهتر میشود.
یکی دیگر از قابلیتهای محبوب، پاسخ اتوماتیک در اینستاگرام است که حتی در زمان عدم حضور شما فعال میماند. این ویژگی در قالب پاسخ اتوماتیک دایرکت اینستاگرام بهخوبی میتواند تعامل را حفظ کرده و مشتریان را راضی نگه دارد.
همچنین، بعضی سرویسها امکان ارسال پیامک هوشمند اینستاگرام را فراهم کردهاند تا حتی خارج از فضای اینستاگرام، بتوانید پیامهای مهم را برای مشتریان بفرستید. جالب است بدانید که همین تکنولوژی برای واتساپ هم وجود دارد و شما میتوانید با ربات پاسخ خودکار واتساپ در این پیامرسان هم ارتباط سریع و مداوم با مشتریان خود داشته باشید.
در نهایت، استفاده از این ابزارها به شما کمک میکند تا مدیریت پیامها، معرفی محصولات و پشتیبانی مشتری را در کمترین زمان و با بالاترین بازده انجام دهید.
پاسخ اتوماتیک دایرکت اینستاگرام
چگونه پاسخ خودکار اینستاگرام را فعال کنیم؟
مرحله اول: قبل از هر کاری، توصیه میکنیم یک ویپیان قدرتمند نصب و روشن کنید تا بتوانید بهراحتی وارد اینستاگرام شده و تنظیمات لازم را انجام دهید.
مرحله دوم: وارد اینستاگرام شوید و به پروفایل خود بروید. سپس روی سه خط بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید و از میان گزینهها، Settings را انتخاب کنید.
مرحله سوم: از میان گزینههای موجود، Creator را پیدا کرده و وارد آن شوید.
مرحله چهارم: حالا میتوانید یکی از بخشهای Saved Replies، Welcome Message یا Frequently Asked Questions را انتخاب کنید.
مرحله پنجم: در این بخش، اولین Brief Response خود را بنویسید.
مرحله ششم: میتوانید برای پاسخ خود یک میانبر (Shortcut) با حداکثر ۱۵ کاراکتر ایجاد کنید.
به همین سادگی، پس از ساخت اکانت، میتوانید پاسخ خودکار را در اینستاگرام فعال کنید و از آن برای مدیریت بهتر پیامها استفاده کنید.
نتیجه گیری
در این مقاله شما را با ارسال پیام خودکار در اینستاگرام و ربات ارسال پیام خودکار در اینستاگرام
آشنا کردیم و تمام مراحل ارسال پیام اتوماتیک را آموزش دادیم. اگر نظر یا پیشنهادی دارید با ما درمیان بگذارید.
سوالات متداول
ربات ارسال پیام اینستاگرام ابزاری است که بهصورت خودکار پیامها را به فالوورها یا کاربران هدف ارسال میکند و برای معرفی محصولات، خوشآمدگویی و افزایش تعامل بسیار مفید است.
ربات اینستاگرام دایرکت پیامها را مستقیماً به صندوق ورودی کاربران ارسال کرده و ارتباط شما را سریعتر و مؤثرتر میکند.
پاسخ اتوماتیک دایرکت اینستاگرام باعث میشود حتی وقتی آنلاین نیستید، بتوانید بهصورت فوری به کاربران پاسخ دهید و تعامل را حفظ کنید.
ربات دایرکت هوشمند اینستاگرام با تحلیل متن پیام دریافتی، بهترین پاسخ را بهطور خودکار انتخاب و ارسال میکند و تجربه کاربری را بهبود میبخشد.
پیامک هوشمند اینستاگرام امکان ارسال پیامهای مهم به کاربران حتی خارج از فضای اینستاگرام را فراهم میکند و برای اطلاعرسانی فوری ایدهآل است.
دایرکت خودکار اینستاگرام باعث میشود پیامهای خوشآمدگویی، اطلاعرسانی یا معرفی محصول بدون نیاز به ارسال دستی، بهسرعت به کاربران برسد.



