top
Samsung-phone-slowing-down

علت کند شدن گوشی سامسونگ چیست؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

0

icon

گوشی‌های سامسونگ یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های در حال حاضر هستند اما باز هم مشکلاتی را به همراه خود دارند و آن هم این است که طی مرور زمان کند می‌شوند.

علت کند شدن گوشی سامسونگ چه می‌تواند باشد؟ چه راهکارهایی برای برطرف کردن این مشکل وجود دارد؟

با همیاب 24 همراه باشید تا به تمامی این سوالات پاسخ دهیم.

3 علت کند شدن گوشی سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ بعد از طی مدت زمانی بدون هیچ دلیل قطعی و مشخصی کند می‌شوند؛ علت آن چیست؟

دلایل زیادی دارد که باعث مختل شدن در گوشی‌های سامسونگ می‌شوند و باعث مشکلاتی نظیر کند شارژ شدن گوشی سامسونگ، کند شدن تاچ گوشی سامسونگ و … می‌شوند.

در ادامه به 3 علت اصلی که باعث این خرابی‌ها و مشکلات می‌شوند می‌پردازیم با ما همراه باشید.

اپلیکیشن‌های باز در پس زمینه گوشی

اپلیکیشن‌های باز در پس زمینه گوشی

به احتمال زیاد این مورد، زیاد به گوش شما برخورد کرده است، اما تعداد زیادی از اپلیکیشن‌ها وجود دارند که در محیط پس زمینه گوشی می‌توانند منجر به کند شدن گوشی شوند.

اگرچه شما صفحه گوشی خود را خاموش می‌کنید به این معنا نیست که تمام برنامه بسته شده‌اند زیرا در پس زمینه گوشی ممکن است برنامه‌هایی را مشاهده کنید که در حال اجرا باشند و به همین دلیل باعث کند شدن گوشی سامسونگ شما می‌شوند.

پر شدن حافظه گوشی

پر شدن حافظه گوشی

سرعت انتقال فایل‌ها به حافظه گوشی ارتباط مستقیم دارد و اگر حافظه پر شود، سرعت انتقال فایل‌ها کاهش می‌یابد و منجر به کند شدن گوشی سامسونگ شما می‌شود.

پر شدن حافظه می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد نظیر نصب تعداد زیادی اپلیکیشن، ذخیره حجم بالایی از عکس‌ها و فیلم‌ها و ….

بیشتر بخوانید : چگونه مشکل کند شارژ شدن گوشی خود را برطرف کنیم؟

بروزرسانی سیستم‌عامل و برنامه‌ها

بروزرسانی سیستم‌عامل و برنامه‌ها

یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند منجر به کند شدن گوشی شما بشود، بروزرسانی سیستم عامل گوشی و برنامه‌های آن می‌باشد. هنگامی که نسخه‌ جدید سیستم عامل یا هر برنامه‌ای را نصب می‌کنید فشار بیشتر بر روی سخت افزاری موبایل وارد می‌شود. به همین دلیل باعث کند شدن گوشی می‌شوند.

کند شدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت را می‌توان یک تئوری در نظر گرفت زیرا طرفداران و مخالفان زیادی را دارد.

علت کند شدن تاچ گوشی سامسونگ چیست؟

امروزه یکی از مهم‌ترین و گران‌ترین بخش جانبی گوشی‌ها صفحه نمایش یا تاچ ال سی دی گوشی می‌باشد که اگر باعث خرابی شود هزینه سنگینی را متحمل می‌شوید.

بیشتر اوقات دیده‌ایم که تاچ گوشی به خوبی کار نمی‌کند و ضعیف شده است، علت کند شدن تاچ گوشی چیست؟ برای پاسخ دادن به این سوال با ما در ادامه همراه باشید.

استفاده از گلس بدون کیفیت و نامرغوب

استفاده از گلس بدون کیفیت و نامرغوب

هنگامی که شما با انواع زیادی از گلس‌ها کار می‌کنید و از آن‌ها استفاده می‌کنید، این احتمال وجود دارد که طی مدت زمان زیادی با کاهش حساسیت تاچ گوشی مواجه شوید.

برخی از کاربران بر این باورند که گلس‌های نانو برای چسباندن آن بر روی صفحه گوشی باید از چسب یو وی استفاده شود، که این کار به شدت به صفحه نمایش گوشی آسیب می‌زند.

برخی دیگر از کاربران معتقد بودند که با استفاده از گلس شیشه‌ای، یک لایه جداگانه در بین صفحه نمایش و انگشت ما قرار می‌گیرد که باعث کند شدن عملکرد تاچ گوشی می‌شود.

اما در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم که از گلس‌های نامعتبر و نامرغوب استفاده نکنید زیرا باعث کند شدن یا خرابی تاچ گوشی شما می‌شوند.

کلام پایانی

در این مقاله ما سعی کردیم برای شما عزیزان عواملی که باعث کند شدن گوشی سامسونگ می‌شوند را شرح دهیم و شما را با آن‌ها آشنا کنیم. همچنین برای شما عزیزان گفتیم که چرا تاچ گوشی کند می‌شود و علت آن چیست. شما می‌توانید سوالات و نظران خود را با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

3.7/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید