top
Registration-of-equity-shares-1

ثبت نام سهام عدالت

زمان مطالعه: 5 دقیقه

2

icon

از سال هزار و سیصد و هشتاد و چهار، با طرح مصوب دولت وقت، اعطای سهام عدالت، به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه آغاز شد. افراد زیادی در این طرح شرکت کردند و متاسفانه افرادی هستند که در آن زمان نتوانستند در طرح سهام عدالت شرکت نمایند. حال این سوال پیش می‌آید که چطور می‌توانیم برای سهام عدالت ثبت نام کنیم؟ با همیاب24 همراه باشید تا با ثبت نام سهام عدالت1402 آشنا شوید.

گوشیت اصلیه؟ مطمئنی تقلبی نیست؟!! اگر می‌خواهید از تقلبی، مفقودی یا سرقتی نبودن گوشی‌تان مطمئن شوید فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنید. در چند ثانیه استعلام کامل گوشی‌تان در اخیارتان قرار می‌گیرد.
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

نحوه ثبت نام سهام عدالت

نحوه ثبت نام سهام عدالت

نحوه ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲ و تکمیل فرم طرح ساماندهی سهام عدالت، برای جاماندگان، از طریق سامانه سهام عدالت، انجام می‌شود.

پیش بینی می‌شود که ثبت نام جدید سهام عدالت نیز برای جاماندگان، به صورت اینترنتی و از طریق پلتفر‌های مجازی، انجام شود.

توجه داشته باشید که پیش از آغاز دوره جدید ثبت نام سهام عدالت در سال 1402، از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان یا همان سجام، به صورت غیر حضوری، کد بورسی خود را از شرکت سپرده گذاری مرکزی بورس اوراق بهادار، دریافت کنید.

دوست عزیز با نصب برنامه ضد سرقت و ردیاب گوشی دیگر نگران سرقت و مفقود شدن گوشی خود نخواهید بود. و به راحتی می‌توانید گوشی خود را از لحاظ سلامت، تست نمایید و به کدهای ussd پرکاربرد گوشی‌تان دسترسی داشته باشید و ….
بنابراین بهتر است همین حالا اپلیکیشن ضد سرقت و ردیاب گوشی را نصب نمایید. زیرا با نصب این برنامه کمک زیادی به امنیت خود کرده‌اید.
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

سامانه ثبت نام سهام عدالت

پیش بینی می‌شود، نام نویسی دوره جدید سهام عدالت، با گوشی و کد ملی، از طریق سامانه سهام عدالت به نشانی اینترنتی samanese.ir، انجام شود.

بیشتر بخوانید: ثبت نام یارانه جدید | سوابق یارانه در سامانه هدفمندی یارانه‌ها

زمان نام نویسی سهام عدالت

زمان نام نویسی جدید با گوشی و کد ملی برای دریافت سهام عدالت تابع اعلامیه منتشر شده دولت، است.

 مجلس و دولت طرحی را تصویب نمودند که بر اساس این طرح، دولت قصد ارائه مجدد سهام عدالت به سه گروه بزرگ از افراد جامانده سهام عدالت را دارد.

طرح ساماندهی سهام عدالت، در مجلس یازدهم مطرح و تصویب شده است. اما، در حال حاضر، زمان مشخصی، جهت ثبت نام جدید سهام عدالت ۱۴۰۲، از سوی دولت، اعلام نشده است.

چه افرادی می‌توانند در ثبت نام سهام عدالت1402 شرکت کنند؟

  1. افرادی که در دوره گذشته اقدام به تکمیل فرم ثبت نام سهام عدالت، کرده اند اما، به دلایل مختلفی، مانند وجود مشکل در سامانه ها و غیره، موفق به ثبت نام نشده‌اند و یا ثبت نام آن‌ها ناقص مانده است.
  2. افرادی که تحت پوشش سازمان های حمایتی، مانند کمیته امداد، بهزیستی و غیره، بوده اند، یا بعد به عضویت این سازمان درآمده اند و یا پس از ثبت نام سهام، در خانواده مورد نظر متولد شده‌اند.
  3. افرادی که جزو دهک‌های درآمدی اول تا ششم بوده‌اند.
  4. فرزندان متولدین 1402 که در زمان انجام ثبت نام دوره اول سهام عدالت، در خانواده وجود نداشتند.

ثبت نام سهام عدالت با کد ملی

ثبت نام سهام عدالت با کد ملی

 پیش بینی می‌شود که طریقه نام نویسی و دریافت سهام عدالت، در دوره جدید نیز با استفاده از کد ملی و گوشی، مشابه با روند دوره گذشته باشد.

چگونه متوجه شویم که سهام عدالت داریم یا نه؟

برای اینکه بدانیم سهام عدالت داریم یا نه، فقط کافی است وارد سایت ir.samanese شوید و کد ملی خود را وارد نمایید در صورتی که

فردی فاقد سهام عدالت باشد با این پیام مواجه خواهد شد (این شماره ملی در سامانه ثبت نشده است)

توجه: در حال حاضر هیچگونه ثبت نام جدید سهام عدالت انجام نمی‌شود. مراقب افراد سودجو باشید.

ثبت نام سهام عدالت دوباره انجام خواهد گرفت؟

بیش از 49 میلیون نفر از ایرانیان، سهام عدالت دارند. اما، حدود 34 میلیون نفر، از ثبت نام و دریافت سهام عدالت جا مانده‌اند. با توجه به این نکته که بسیاری از اقشار کم درآمد، کارگران روز مزد، کودکان و یا مشاغل آزاد، جز این 34 میلیون می‌باشند، طرحی به نام ساماندهی سهام عدالت که بر اساس آن، دولت قصد ارائه مجدد سهام عدالت به سه گروه بزرگ از افراد جامانده سهام عدالت را دارد قابل اجرا است.

درنهایت

با مراجعه به سامانه samanese.ir می‌توانید اطلعات مورد نیاز خود درباره سهام عدالت را مشاهده نمایید. اگر سوال یا نظری درباره ثبت نام سهام عدالت1402 دارید با ما در میان بگذارید.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. ارمین گفت:

    سلام من یارانه ندارم لطفا ن بدین

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام دوست عزیز. آیا در سامانه ثبت نام کردید؟

      0