top
easiest-way-of-reading-deleted-whatsapp-messages-in-android

آسان ترین روش خواندن پیام‌های پاک شده واتساپ در اندروید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

0

icon

در این مقاله قصد داریم روش خواندن پیام های حذف شده واتساپ توسط فرستنده را با سریع ترین روش ممکن آموزش دهیم. این روش برای سیستم عامل اندروید و آیفون مناسب است.

آموزش قدم به قدم خواندن پیام‌های حذف شده در WhatsApp

قابلیت دسترسی به تاریخچه اطلاع رسانی یا Notification Log روی همه تلفن‌های هوشمند اندروید موجود نیست، به همین دلیل کاربران باید از یک اپلیکیشن جانبی برای خواندن پیام‌های WhatsApp استفاده کنند.

برای خواندن پیام های حذف شده واتساپ در ایفون یا اندروید باید یک اپلیکیشن جانبی نصب کنیم، پس قبل از هر چیزی برنامه «Notisave» را دانلود و نصب کنید.

دانلود برنامه Notisave (نسخه اندروید)

ظبط اعلانات گوشی با استفاده از برنامه notisave

ابتدا اپلیکیشن Google Play Store یا همان گوگل پلی را روی گوشی موبایل خود باز کرده و Notisave  را جستجو کنید. شما باید این اپلیکیشن را روی گوشی موبایل خود نصب کنید.

Notisave  همان اپلیکیشنی است که تمام انوتیفیکیشن های تلفن شما را ضبط می‌کند.

بعد از نصب Notisave و باز کردن آن، فهرستی از اپلیکیشن‌های نصب شده روی تلفن شما در این اپلیکیشن نمایش داده می‌شود. سپس این اپلیکیشن از شما می‌خواهد تا اجازه دسترسی به notification را برای آن صادر کنید. برای این کار روی دکمه Allow کلیک کنید.

اجازه و تایید مجوز برای دسترسی اپلیکیشن به اعلانات گوشی
اجازه دسترسی پوش نوتیفیکیشن به برنامه Notisave

در این مرحله به صفحه تنظیمات برويد و Passcode را فعال کنید. قابلیت رمز عبور یا Passcode از دسترسی دیگران به تاریخچه اطلاع رسانی شما جلوگیری می‌کند.

منوی تنظیمات و تایید گذرواژه و ابزارک قفل صفحه
روش فعالسازی passcode برای حفظ امنیت و حریم خصوصی

کار به اتمام رسید. حالا این اپلیکیشن تمام اطلاع رسانی‌ها از جمله پیام‌های WhatsApp که حذف می‌شوند را ذخيره می‌کند. تنها کافی است به اپلیکیشن Notisave بروید تا notification ها را مشاهده کنید.

اگر می‌خواهید پیام خودکار در واتساپ ارسال کنید پیشنهاد می‌کنم مقاله آموزش ارسال پیام خودکار در واتساپ بیزینس را مطالعه کنید.

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید