top
Professional-mobile-phone

دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه‌ای در حوالی میدان ونک | بازگردانی موبایل‌های سرقتی

زمان مطالعه: 4 دقیقه

0

icon

به نقل از خبرگذاری شمال نیوز سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت هم از دستگیری 2 مرد جوان که با موتورسیکلت پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: چگونه از سرقت گوشی خود جلوگیری کنیم؟

سرهنگ کیومرث حسنوند افزود: روز سه‌شنبه دهم بهمن ماه ماموران عملیات کلانتری 145 ونک در حال گشت زنی در محدوده خیابان ولیعصر به یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین و پلاک مخدوش که عابرین پیاده را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک و نفرات را تحت مراقبت ویژه پلیسی قرار دادند.
وی اظهار کرد: متهمان در همین حین به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه او را ربوده و بسرعت از محل متواری شدند.
این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری 145 ونک وارد عمل شده و با ایجاد طرح مهار موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران هر 2 متهم زمینگیر و دستگیر شدند و از آن‌ها 2 دستگاه تلفن همراه سرقتی به ارزش 300 میلیون ریال کشف شد.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران افزود: با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد در امر سرقت بوده و متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه و 10 فقره زورگیری مشابه با همکاری یکدیگر معترف شدند و تاکنون سه نفر از شکات این پرونده شناسایی شده‌اند، متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: شمال نیوز

قبل از خواندن ادامه متن سوالی از شما داریم!!!
آیا از اصل بودن گوشی خود اطمینان دارید؟ مطمئن هستید که تقلبی نیست؟!! اگر می‌خواهید از تقلبی، مفقودی یا سرقتی نبودن گوشی‌تان مطمئن شوید فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنید. در چند ثانیه استعلام کامل گوشی‌تان در اخیارتان قرار می‌گیرد.

همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

همیاب24

بازگردانی موبایل‌های سرقتی، مفقودی با همیاب پلیس

ابتدا باید بگوییم که با ثبت گوشی خود در سامانه همیاب24 موارد زیر برای کالای شما اعمال می‌شود:

ردیابی 24 ساعته در اپراتورهای مخابراتی، جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور در کلانتری‌ها، بازرسی‌های مرزی و …، اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه، اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور. چنانچه گوشی توسط همکاران انتظامی کشف و ضبط شود در اپ همیاب پلیس استعلام گرفته خواهد شد. در صورتی که مالباخته گوشی خود را در سامانه کشوری همیاب24 ثبت کرده باشند، پلیس با استفاده از سامانه همیاب24 آن را به دست مالباخته می‌رساند.

بنابراین بعد از سرقت تلفن همراه خود هر چه سریع‌تر سیمکارت‌های خود را بسوزانید و در سامانه کشوری همیاب24 ثبت نمایید تا گوشی‌تان ردیابی شود.

روش‌های ثبت گوشی در سامانه همیاب24

برای ثبت گوشی سرقتی یا مفقودی خود در سامانه همیاب چند روش وجود دارد که در ادامه آموزش خواهیم داد:

  1. ثبت در سامانه با مراجعه به سایت اصلی سامانه به آدرس hamyab24.ir
  2. مراجعه به نمایندگی همیاب24 در سراسر کشور
  3. نصب اپلیکیشن همیاب24

توجه داشته باشید با نصب برنامه همیاب24 علاوه بر ثبت گوشی سرقتی یا مفقودی می‌توانید از سایر امکانات رایگان این برنامه مانند هشدارهای جلوگیری از سرقت استفاده نمایید.

همیاب24
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید