top
phone health test (4)

آموزش بهترین روش تست سلامت گوشی

زمان مطالعه: 4 دقیقه

0

icon

تست سلامت گوشی چیست؟ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بعد از خرید گوشی از کیفیت آن راضی نبودید و گوشی ناسالم خریداری کردید اما دیگر هیچ چاره‌ای ندارید. برای جلوگیری از این کار ما در این متن بهترین و راحت‌ترین روش برای تست سلامت گوشی را به شما آموزش خواهیم داد. بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

تست سلامت گوشی

تست سلامت گوشی

بهتر است بگوییم که یکی از واجب‌ترین کارهایی که قبل و حتی بعد از خرید گوشی باید انجام دهید؛ تا گوشی خود را عیب‌یابی نمایید، تست سلامت گوشی است.

شما با انجام این تست از سلامت گوشی خود مطمئن خواهید شد و در صورت وجود ایراد می‌توانید از خرید آن صرف نظر نمایید. اگر هم که گوشی را خریده‌اید از عیب و نقص گوشی باخبر شده و هر چه زودتر آن را برطرف می‌کنید تا از خطرات احتمالی و خرج هزینه بیشتر جلوگیری نمایید.

بیشتر بدانید: آیا می‌دانید بعد از گم شدن یا سرقت گوشی، لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال خود می‌توانید وارد سامانه همیاب 24 شوید و یا اپلیکیشن همیاب 24 را نصب کنید و بعد از ثبت به راحتی گوشی خود را ردیابی نمایید؟

چطور از گوشی خود تست سلامت بگیریم؟

چطور از گوشی خود تست سلامت بگیریم؟

برای گرفتن تست سلامت راه‌های متفاوتی وجود دارد. اما باید روشی را انتخاب کنید که علاوه بر راحت بودن قابل اعتماد باشد و تست را به درستی انجام دهد.

ما روشی را به شما معرفی کردیم که با کمک آن، تست را به دو روش اتوماتیک و دستی می‌توانید انجام دهید.

برای انجام تست مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا برنامه همیاب 24 را از لینک مقابل دانلود نمایید. لینک دانلود اپلیکیشن همیاب24

وارد برنامه شوید و از قسمت تست سلامت گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید. دقت داشته باشید شما می‌توانید تست سلامت را به صورت دستی، اتوماتیک و ussd انجام دهید. بهتر است هر سه مورد را تست کنید.

در ادامه درباره هرکدام توضیحات بیشتری خواهیم داد.

تست اتوماتیک سلامت گوشی

تست اتوماتیک سلامت گوشی

برای این تست شما باید بعد از وارد شدن به برنامه همیاب24 گزینه تست اتوماتیک را انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب این گزینه شروع تست را بزنید. تا بهینه سازی گوشی شما را از نظر آخرین راه اندازی مجدد، اشکال زدایی USB، روشنایی صفحه نمایش، زمان روشن بودن صفحه، WIFI و NFC بررسی کند.

تست دستی سلامت گوشی

تست دستی سلامت گوشی

برای انجام این تست، در برنامه همیاب 24 بعد از ورود به اپ از قسمت تست سلامت گزینه دستی را انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب این قسمت با گزینه‌های صفحه نمایش، چند لمسی، چراغ قوه، بلندگو، بلندگو گوش، نزدیکی گوش، حسگر روشنایی، شتاب سنج، لرزش، بلوتوث، تست اثر انگشت، دکمه افزایش صدا، دکمه کاهش صدا رو به رو خواهید شد. یکی یکی تمام گزینه‌ها را انتخاب نمایید و هر کاری را که از شما خواسته شد انجام دهید تا در صورت وجود مشکل در هر قسمت با خبر شوید و آن را رفع نمایید.

تست سلامت USSD

با انتخاب این گزینه در اپلیکیشن همیاب شما با تمام کدهای مربوط به گوشی خود روبه رو خواهید شد.

بیشتر بخوانید: همه چی درباره اپلیکیشن همیاب 24

در نظر داشته باشید

هم‌اکنون دیگر می‌توانید در زمان خرید موبایل از سلامت کامل گوشی هوشمند خود به کمک اپلیکیشن کاربردی همیاب24 مطلع شوید. و در آخر پیشنهاد می‌کنیم این نرم‌افزار بسیار کاربردی و رایگان را به اطرافیانتان نیز معرفی کنید.

2.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید