top
Lightworks

چگونه ویرایشگر ویدئو Lightworks را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

0

icon

Lightworks یک نرم افزار رایگان ویرایش ویدیو است، همچنین شامل نسخه پولی است که برخی از ویژگی‌های برتر را ارائه می‌دهد. اگر با ویرایش ویدیو شروع می‌کنید، به دلیل داشبورد ساده و کاربردی آن بهترین نرم افزار توصیه شده است. اگر میخواهید با نحوه نصب و دانلود این برنامه آشنا شوید با همیاب24 همراه باشید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

ویرایشگر ویدئو Lightworks

این نرم افزار ویرایش ویدیوی lightwork در ویندوز، macOS و لینوکس پشتیبانی می‌شود. اشتراک گذاری پروژه‌ها با Lightworks آسان می‌شود زیرا فایل ویدیوی ویرایش شده را می‌توان به هر دسته رسانه اجتماعی در هر قالبی صادر کرد. همچنین می‌توانیم VFX را با فیلترها و LUT در ویدیوهای شما اضافه کنیم. Lightworks همچنین اتصال ابری را با فرمت‌های HDR توسط خود فایل‌های رسانه شناسایی می‌کند. در این مقاله با نحوه دانلود و نصب ویرایشگر ویدیوی Lightworks در ویندوز آشنا می‌شویم. 

بیشتر بخوانید: چگونه OpenShot Video Editor را در ویندوز نصب کنیم؟

دانلود و نصب ویرایشگر ویدیوی Lightworks را در ویندوز

مراحل زیر برای نصب ویرایشگر ویدیوی Lightworks آمده است: 

مرحله 1: به وب سایت Lightworks بروید و در صفحه اصلی، روی دکمه شروع کار کلیک کنید. 

دانلود و نصب ویرایشگر ویدیوی Lightworks را در ویندوز

مرحله 2: سپس به صفحه ثبت نام Lightworks هدایت می‌شویم. قبل از دانلود نرم افزار، باید یک حساب کاربری در وب سایت آن‌ها ایجاد کنیم. آدرس ایمیل را وارد کنید و یک رمز عبور ایجاد کنید تا در صفحه ثبت نام کنید. 

ویرایشگر ویدئو Lightworks

مرحله 3: پس از ثبت نام، به صفحه بعدی Lightworks هدایت می‌شویم، جایی که از ما سوالاتی پرسیده می‌شود. به عنوان مثال دلیل ثبت نام، اینکه برای کدام پلتفرم ویدیوی اجتماعی می‌خواهید ویدیو بسازید و … پس از پاسخ به سوالات، روی دکمه Let’s Go کلیک کنید. 

Lightworks

بیشتر بخوانید: چگونه EaseUS Video Editor را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

مرحله 4: سپس به صفحه دانلود نرم افزار هدایت می‌شویم که در آنجا می‌توانیم چندین گزینه را مشاهده کنیم. یکی می‌تواند نرم افزار رایگان را دانلود کند یا یک نسخه پولی برای ویژگی‌های برتر داشته باشد. بر روی گزینه download now کلیک کنید. 

Lightworks

مرحله 5: از آنجایی که Lightworks یک نرم افزار چند سیستم عامل است، می‌تواند بر روی هر یک از سیستم عامل‌ها، ویندوز، macOS و لینوکس اجرا شود. بر روی دکمه دانلود کلیک کنید. 

Lightworks

مرحله 6: دانلود نرم افزار شروع می‌شود. در زمان نوشتن این وبلاگ، حجم نرم افزار 104 مگابایت با نام فایل lightworks_2023.1_r139342_64bit_setup.exe است.

Lightworks

مرحله 7: پس از دانلود فایل exe، با باز کردن فایل، مراحل نصب را شروع کنید. زبانی را که می‌خواهید نرم‌افزار خود را در آن مشاهده کنید، انتخاب کنید، زیرا نرم‌افزار چند زبانه است و از زبان‌های آلمانی، فرانسوی و غیره   نیز پشتیبانی می‌کند.

Lightworks

مرحله 8: سپس، صفحه راه اندازی Lightworks باز می‌شود، دستورالعمل‌های راه اندازی را بخوانید و روی دکمه Next کلیک کنید. 

Lightworks

مرحله 9: توافقنامه مجوز، صفحه ظاهر می‌شود. توافقنامه مجوز را بخوانید، سپس روی دکمه رادیویی کلیک کنید، شرایط توافقنامه مجوز را می‌پذیرم. بر روی دکمه Next کلیک کنید. 

Lightworks

مرحله 10: محل نصب نرم افزار را انتخاب کنید. به عنوان مثال، در E:\Lightworks. بر روی دکمه Next کلیک کنید. 

مرحله 11: همچنین می‌توانیم میانبرهای مختلف برنامه را به نرم‌افزار اضافه کنیم که بهره‌وری ما را افزایش می‌دهد. سپس بر روی دکمه Install کلیک کنید. 

Lightworks

مرحله 12: نصب نرم افزار شروع می‌شود. پس از اتمام  نصب، روی دکمه Next کلیک کنید.

Lightworks

مرحله 13: نصب کامل شد، روی دکمه Finish کلیک کنید. 

Lightworks

مرحله 14: نرم افزار ویرایش ویدیو Lightworks را راه اندازی کنید. اطلاعات ورود به سیستم خود را اضافه کنید، مانند نام کاربری و رمز عبور. 

Lightworks

مرحله 15: یک پروژه جدید ایجاد کنید. داشبورد نرم افزار ویرایش ویدیو Lightworks مانند تصویر زیر است. 

چگونه ویرایشگر ویدئو Lightworks را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

بیشتر بخوانید: چگونه Video Studio Ultimate Video Editor را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

نتیجه گیری

خب در این متن به صورت کامل و گام به گام نحوه دانلود و نصب برنامه ویرایشگر ویدیو Lightworks  را آموزش دادیم. اگر سوال یا نظری دارید با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بدانید: آیا می‌دانید بعد از گم شدن یا سرقت گوشی، لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال خود می‌توانید وارد سامانه همیاب 24 شوید و یا اپلیکیشن همیاب 24 را نصب کنید و بعد از ثبت به راحتی گوشی خود را ردیابی نمایید؟ با نصب اپ همیاب با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی کنید!

منبع: www.geeksforgeeks.org/

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید