top
Video Studio Ultimate Video Editor

چگونه Video Studio Ultimate Video Editor را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

Video Studio Ultimate یک نرم افزار ویرایش فیلم پولی برای مبتدیان و همچنین کاربران متوسط ​​است. این یک نرم افزار uni-OS است، یعنی فقط در ویندوز کار می‌کند و نرم افزار برای macOS در دسترس نیست. اگر کاربر کورل هستید، بهترین ویرایشگر ویدیو برای شماست. با همیاب24 همراه باشید تا با نحوه دانلود و نصب Video Studio Ultimate Video Editor آشنا شوید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

Video Studio Ultimate 

این نرم افزار با در نظر گرفتن رابط کاربری ساخته شده است که به نظر می‌رسد شبیه به Corel Draw باشد، زیرا اکثر ویرایشگرهای ویدئویی از Corel draw استفاده می‌کنند، بنابراین سازگاری برای آن‌ها آسان خواهد بود. این ویژگی‌های مختلفی مانند ردیابی حرکت، درجه‌بندی رنگ، ضبط چند دوربینی و قالب صفحه‌نمایش تقسیم‌شده را ارائه می‌دهد. بهترین بخش در مورد نهایی استودیو ویدیو این است که آن‌ها گزینه اشتراک ماهانه ندارند، فقط یک بار پرداخت می‌کنند. در این مقاله با نحوه دانلود و نصب ویدیو استودیو ultimate video editor بر روی ویندوز آشنا می‌شویم. 

بیشتر بخوانید: چگونه Movavi Video Editor را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

نحوه دانلود و نصب Video Studio Ultimate Video Editor در ویندوز 

مراحل زیر برای دانلود و نصب ویدیو استودیوی نهایی ویرایشگر ویدئو در ویندوز عبارتند از: 

مرحله 1: به وب سایت Visual Studio Ultimate بروید. سپس، به پایین اسکرول کنید. بر روی دکمه دانلود آزمایشی کلیک کنید. در زمانی که در حال نوشتن این وبلاگ هستیم، نام فایل VideoStudio2023_Installer.exe و حجم فایل 7.18 مگابایت است. 

Video Studio Ultimate Video Editor

2: روی فایل exe دوبار کلیک کنید. صفحه نصب باز می‌شود، دکمه رادیویی را بررسی کنید و Corel VideoStudio را به صورت آزمایشی اجرا کنید. سپس بر روی دکمه Next کلیک کنید. 

مرحله 3: صفحه توافقنامه مجوز روی صفحه ظاهر می‌شود. کادر را علامت بزنید، شرایط مندرج در قرارداد مجوز را می‌پذیرم. سپس بر روی دکمه Next کلیک کنید. 

Video Studio Ultimate Video Editor

4: اکنون گزینه نصب را انتخاب کنید، دکمه رادیویی را انتخاب کنید و Complete، All program features نصب خواهد شد. سپس بر روی دکمه Next کلیک کنید. 

Video Studio Ultimate Video Editor

مرحله 5: دانلود نرم افزار شروع می‌شود. حجم نرم افزار 2.76 گیگابایت است. سرعت دانلود به شبکه شما و همچنین اجزای سخت افزاری رایانه شخصی بستگی دارد.  

Video Studio Ultimate Video Editor

بیشتر بخوانید: چگونه ویرایشگر ویدیوی رایگان VSDC را در ویندوز دانلود و نصب کنیم؟

نتیجه گیری

در این متن نحوه دانلود و نصب Video Studio Ultimate Video Editor را آموزش دادیم اگر سوال یا نظری دارید با ما به اشتراک بگذارید.

در ضمن جالب است بدانید در اپلیکیشن همیاب24 علاوه بر گرفتن استعلام اصالت گوشی که از واجباتی است که قبل از خرید گوشی باید انجام دهید چندین امکان هیجان انگیز درباره جلوگیری از سرقت گوشی نیز وجود دارد. بنابراین حتما این برنامه را نصب نمایید تا برای همیشه با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.

منبع: www.geeksforgeeks.org

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید