top
iCloud-1

6 مزایا و معایب پرداخت برای اشتراک iCloud+

زمان مطالعه: 10 دقیقه

0

icon

آیا ارزش پرداخت اشتراک iCloud+ برای دریافت فضا و خدمات بیشتر در iCloud را دارد؟

خوانندگانی مانند شما به پشتیبانی از MUO کمک می‌کنند. هنگامی که با استفاده از پیوندهای موجود در سایت ما خریدی انجام می‌دهید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم.

همگام سازی iCloud یکی از چندین ویژگی است که تجربه اکوسیستم اپل شما را یکپارچه و جادویی می‌کند. با این حال، اپل تنها 5 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در طرح رایگان iCloud خود ارائه می‌کند که برای اکثر افراد به سختی کافی است و آن‌ها مجبورند در مقطعی به اشتراک ممتاز iCloud+ متوسل شوند. با همیاب24 همراه باشید تا با اشتراک iCloud+ آشنا شوید.

راستی قبل از هر چیز یه سوال!! گوشیت اصلیه؟ مطمئنی تقلبی نیست؟!! اگر می‌خواهی از تقلبی، مفقودی یا سرقتی نبودن گوشیت مطمئن بشی فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنی. در چند ثانیه استعلام کامل گوشی‌ت در اختیارت قرار می‌گیره
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

iCloud+

iCloud+

اما بسیاری از کاربران اپل در مورد اشتراک یا عدم اشتراک iCloud+ کمی سردرگم هستند. اگر هنوز روی حصار هستید نگران نباشید. ما مزایا و معایب داشتن اشتراک iCloud+ را مقایسه کرده‌ایم تا بتوانید تصمیمی آگاهانه و عینی در مورد ارتقای حساب خود بگیرید.

مزایای اشتراک iCloud+

iCloud به دلیل قابلیت دسترسی و قابلیت آن به عنوان پرکاربردترین سرویس ابری در دستگاه های اپل شناخته می شود. در اینجا خلاصه ای از بزرگترین مزیت های انتخاب iCloud به عنوان سرویس ابری آورده شده است.

1. استفاده از آن آسان است

اپل همیشه بر سهولت استفاده تمرکز کرده است. دستگاه‌هایی با رابط کاربری ساده ایجاد می‌کند که برای تسلط بر آن‌ها زمان کمی نیاز است. به عنوان مثال، بیایید به آیفون نگاه کنیم. چندین ویژگی داخلی وجود دارد که آیفون‌ها را برای افراد مسن‌تر دوست‌دار می‌کند، بنابراین حتی نیازی به دانلود برنامه‌های شخص ثالث برای مفید کردن آن ندارید. برای هر کسی.

خوشبختانه، تمرکز اپل بر دسترسی به خدمات رایانش ابری آن گسترش یافته است. iCloud تمام ویژگی‌های مبتنی بر ابر را که کاربران برای همگام‌سازی و پشتیبان‌گیری از اسناد، عکس‌ها، رویدادهای تقویم، پیام‌ها و ویدیوها و سایر داده‌های دستگاه شما نیاز دارند، در خود گنجانده است.

علاوه بر این، لازم نیست از به‌روزرسانی دستی کتابخانه ابری خود ناراحت باشید. به عنوان مثال، با iCloud Photos، آیفون شما به طور خودکار تمام عکس‌ها و ویدیوهای شما را در فضای ابری آپلود می‌کند، بنابراین شما مجبور به انجام کاری نخواهید بود. فقط آپلودها را در پس زمینه اجرا کنید.

بیشتر بخوانید: iCloud برای ویندوز چیست و چگونه از آن استفاده می کنید؟

2. به خوبی با اکوسیستم اپل ادغام می‌شود

سرویس‌های iCloud روی دستگاه‌های غیر اپل نیز کار می‌کنند، اما به‌خوبی با اکوسیستم اپل ادغام می‌شوند. می‌توانید از iPhone، MacBook، iMac یا Apple Watch به حافظه iCloud خود دسترسی داشته باشید و هر زمان که بخواهید از طریق Wi-Fi همگام‌سازی کنید. دیگر نیازی به مشکل انتقال داده از طریق رایانه شخصی خود نخواهید داشت.

به عنوان مثال، فرض کنید کسب و کار شما در درجه اول از دستگاه های iOS استفاده می‌کند و به مجموعه iWork متکی است. اگر iCloud نداشتید، باید از داده‌های خود به صورت دستی از طریق سخت‌افزار و راه‌حل‌های ذخیره‌سازی پشتیبان‌گیری کنید، بنابراین هزینه‌های سربارتان افزایش می‌یابد. اما با iCloud، فقط می‌توانید گزینه همگام سازی را روشن کنید. شما و کارمندان مجازتان می‌توانید در صورت نیاز به iCloud Drive شرکت دسترسی داشته باشید و فایل‌های iWork را به طور همزمان در چندین دستگاه به اشتراک بگذارید.

کاربران منفرد معمولاً فقط به پشتیبان گیری برای تلفن یا لپ تاپ خود نیاز دارند. با این حال، صاحبان مشاغل با پلتفرم‌های iWork متعدد ممکن است بخواهند با پشتیبان‌گیری از همه دستگاه‌های کارمندان خود، آن را ایمن کنند، حتی اگر انجام این کار فضای ذخیره‌سازی iCloud قابل توجهی را مصرف کند.

دوست عزیز با نصب برنامه ضد سرقت و ردیاب گوشی دیگر نگران سرقت و مفقود شدن گوشی خود نخواهید بود. و به راحتی می‌توانید گوشی خود را از لحاظ سلامت، تست نمایید و به کدهای ussd پرکاربرد گوشی‌تان دسترسی داشته باشید و ….
بنابراین بهتر است همین حالا اپلیکیشن ضد سرقت و ردیاب گوشی را نصب نمایید. زیرا با نصب این برنامه کمک زیادی به امنیت خود کرده‌اید.
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

3. بسته iCloud+ دارای ویژگی های اضافی است

بسته iCloud+

اپل خدمات اضافی را با بسته iCloud+ خود ارائه می‌کند. پس از ارتقا، به ویژگی‌های منحصر به فردی مانند موارد زیر دسترسی خواهید داشت:

  • iCloud Private Relay (بتا): iCloud Private Relay به کاربران امکان می‌دهد Safari را به صورت خصوصی مرور کنند. شما را به دو رله متصل می‌کند. رله اول درخواست‌ها را از آدرس IP شما دریافت می‌کند، در حالی که رله دوم یک آدرس IP موقت برای مخفی کردن هویت شما ایجاد می‌کند. با این حال، از آن به عنوان VPN استفاده نکنید. رله خصوصی iCloud فقط ترافیک سافاری را رمزگذاری می‌کند و نمی‌تواند مانند VPN داده‌ها را مبهم کند.
  • پنهان کردن ایمیل من: ویژگی جدید پنهان کردن ایمیل من به شما امکان می‌دهد آدرس‌های ایمیل موقت ایجاد کنید ایمیل شخصی واقعی شما پنهان می‌ماند. می‌توانید از این آدرس ایمیل به جای آدرس ایمیل واقعی خود استفاده کنید. طرف مقابل حساب ایمیل واقعی شما را نمی‌شناسد، اما ایمیل‌ها همچنان به صندوق ورودی ایمیل اصلی شما ارسال می‌شوند.
  • دامنه ایمیل سفارشی: حساب iCloud+ خود را با نام دامنه ای که قبلاً مالک آن هستید، شخصی کنید. می‌توانید از دامنه، برند شخصی یا وب سایت راه اندازی شرکت خود استفاده کنید. اگر در اصل با استفاده از iWork کار می‌کنید، این ویژگی ضروری است.
  • پشتیبانی از HomeKit Secure Video: می‌توانید یک دوربین امنیتی را به برنامه Home خود متصل کنید. فیلم را ضبط کنید، سپس بعداً در iPhone، iPad، Apple TV یا iMac و سایر دستگاه‌های دارای iCloud به آن دسترسی پیدا کنید.

البته، همه این ویژگی‌ها فقط افزونه‌هایی برای سرویس‌های اصلی iCloud مانند همگام‌سازی برنامه‌ها، پشتیبان‌گیری، درایو و عکس‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: iCloud Drive اپل چگونه کار می کند ؟ | نحوه استفاده از آن

معایب اشتراک iCloud+

علیرغم قابلیت دسترسی و عملکرد سرویس‌های iCloud+، برخی از کاربران هنوز استدلال می‌کنند که این یک هزینه غیرعملی و غیر ضروری است.

4. iCloud+ هزینه های ماهانه گزافی را دریافت می کند

شاید شایع ترین نقطه ضعف iCloud+ مربوط به هزینه‌های آن باشد. بله، شما 5 گیگابایت رایگان دریافت می‌کنید. اما با توجه به اینکه کاربر به طور متوسط ​​حدود 11 گیگابایت از فضای ذخیره سازی گوشی خود را مصرف می‌کند، 5 گیگابایت به سختی کافی است.

در صفحه پشتیبانی Apple طرح‌ها و قیمت‌گذاری iCloud+، بیان می‌کند که کاربران ایالات متحده می‌توانند نرخ‌های ماهانه زیر را برای ارتقا بپردازند:

  • 50 گیگابایت: 0.99 دلار در ماه
  • 200 گیگابایت: 2.99 دلار در ماه
  • 2 ترابایت: 9.99 دلار در ماه

مسلماً، این هزینه‌ها باعث ورشکستگی شما نمی‌شود. با این حال، اگر بتوانید به روش‌های جایگزین برای همگام‌سازی و پشتیبان‌گیری از داده‌های خود دسترسی داشته باشید، هزینه‌های غیرضروری هستند. به عنوان مثال، بیایید در مورد iCloud Photos صحبت کنیم. این به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها و عکس‌های خود را در iCloud ذخیره کنید، که می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید و در هر دستگاهی دانلود کنید. این ویژگی نکات مثبت خود را دارد. با این حال، شما همچنین می توانید از رسانه خود به صورت رایگان در رایانه نسخه پشتیبان تهیه کنید.

5. برای استفاده از هر سرویس iCloud+ به فضای ذخیره سازی زیادی نیاز دارید

همانطور که در بالا ذکر کردیم، iCloud شامل چندین سرویس مفید است مانند پشتیبان‌گیری، عکس‌ها، تقویم، دسته کلید، یادداشت‌ها و سافاری. با این حال، اگر می‌خواهید iCloud+ را به حداکثر برسانید، احتمالاً از فضای ذخیره‌سازی پولی زیادی استفاده خواهید کرد.

برای مثال، بیایید گزینه‌های iCloud Photos و iCloud Backup را بررسی کنیم. اگرچه هر دو سرویس ویدیوها و عکس‌های شما را از طریق iCloud همگام‌سازی می‌کنند، اما فضای ذخیره‌سازی یکسانی را مصرف نمی‌کنند و iCloud Storage آن‌ها را به عنوان داده‌های جداگانه طبقه‌بندی می‌کند. اگر محتوای زیادی در آیفون خود دارید، این دو سرویس می توانند ده ها یا صدها گیگابایت داده را اشغال کنند.

و این به هیچ سندی اشاره نمی کند که ممکن است بخواهید در iCloud Drive یا هر سرویس دیگر iCloud نگهداری کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه می توانم آنچه را در حافظه iCloud من وجود دارد ببینم؟

6. iCloud می تواند کند همگام شود

متوجه خواهید شد که همگام سازی iCloud گاهی اوقات کمی طول می کشد تا بارگیری شود. iCloud اغلب زمانی با این مشکل مواجه می‌شود که سرورهایش در ظرفیت هستند و به زمان نیاز دارد تا بتواند تقاضای ورودی را برآورده کند. خوشبختانه، سیستم این مشکل را به سرعت برطرف می کند.

با این حال، با توجه به تعداد کاربران رو به رشد iCloud، ممکن است تا زمانی که اپل راه حل دائمی تری ایجاد کند، اغلب با همگام سازی کند مواجه شوید.

آیا خدمات iCloud+ ارزشش را دارند؟

اینکه آیا باید حساب iCloud+ خود را ارتقا دهید به میزان استفاده و نیازهای ذخیره سازی دستگاه شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر داده‌های زیادی را ذخیره کرده و بین چندین دستگاه اپل انتقال دهید، از خدمات iCloud+ بهره مند خواهید شد. حداقل زمان را برای پشتیبان گیری دستی از اطلاعات خود تلف نخواهید کرد.

با این حال، فرض کنید شما فقط یک آیفون دارید و به ندرت از آن برای چیزی غیر از گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنید. مطمئنا، هنوز هم می‌توانید حساب iCloud خود را ارتقا دهید. اما این یک هزینه غیر ضروری است زیرا نیازهای اضافی برای همگام سازی، پشتیبان گیری و ذخیره سازی ندارید.

درنهایت

6 مزایا و معایب پرداخت برای اشتراک iCloud+ را در این متن بررسی کردیم. اگر سوال یا نظری دارید با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: makeuseof.com

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید