top
Hide photo on ios

آموزش گام به گام مخفی کردن عکس در ios

زمان مطالعه: 4 دقیقه

0

icon

گاهی می‌خواهیم تصاویر خود را در گوشی مخفی کنیم. اما چگونه؟ ما در این متن به صورت مرحله به مرحله مخفی کردن عکس در ios را آموزش داده‌ایم. بنابراین تا انتها با ما همراه باشید تا بتوانید تصاویر خود را در آیفون مخفی کنید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

مخفی کردن عکس در ios

مخفی کردن عکس در ios

برای مخفی کردن عکس‌ها در دستگاه iOS خود، می‌توانید از قابلیت “عکس‌های مخفی” که در نسخه‌های iOS 14 و بالاتر موجود است، استفاده کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد عکس‌های خصوصی خود را در آلبوم مخفی جداگانه نگهداری کنید. در زیر به صورت گام به گام را برای شما توضیح می‌دهیم:

  1. روی آیکون “تصاویر” در صفحه اصلی iOS خود کلیک کنید تا برنامه “تصاویر” را باز کنید.
  2. در پایین صفحه، در نوار پایین تصاویر، روی گزینه “آلبوم‌ها” کلیک کنید.
  3. در بالای صفحه “آلبوم‌ها”، گزینه “مخفی” را برای ایجاد آلبوم مخفی انتخاب کنید. اگر آلبوم مخفی قبلاً ایجاد کرده‌اید، به آن بروید.
  4. حالا می‌توانید عکس‌ها را که می‌خواهید مخفی کنید، در آلبوم مخفی جدید یا آلبوم مخفی موجود قرار دهید. برای این کار، روی آلبوم مخفی مورد نظر کلیک کرده و سپس روی گزینه “انتخاب” در گوشه سمت راست بالا صفحه کلیک کنید.
  5. حالا می‌توانید عکس‌ها را در آلبوم مخفی انتخاب کنید. برای انتخاب عکس‌ها، روی هر عکس کلیک کنید تا علامت تیک بر روی آن ظاهر شود. می‌توانید چندین عکس را انتخاب کنید.
  6. پس از انتخاب عکس‌ها، در پایین صفحه روی گزینه “انجام” کلیک کنید.
  7. در منوی باز شده، گزینه “مخفی کردن” را انتخاب کنید.
  8. حالا عکس‌های انتخاب شده به آلبوم مخفی انتقال پیدا می‌کنند و از آلبوم اصلی حذف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: 8 راه آسان برای رفع کار نکردن اسکنر اثر انگشت در دستگاه‌های اندروید و آیفون

پیدا کردن عکس‌های مخفی شده در آیفون

پیدا کردن عکس‌های مخفی شده در آیفون

برای دسترسی به آلبوم مخفی، باید به بخش “آلبوم‌ها” بروید و آلبوم “مخفی” را انتخاب کنید.

برای مشاهده عکس‌های مخفی، روی آلبوم “مخفی” کلیک کنید. می‌توانید عکس‌های مخفی خود را در اینجا مشاهده کنید.

حذف عکس‌های مخفی در ios

حذف عکس‌های مخفی در ios

برای حذف عکس‌های مخفی، در آلبوم “مخفی”، روی عکس مورد نظر کلیک کرده و سپس روی آیکون سطل زباله در پایین صفحه کلیک کنید.

در صورتی که می‌خواهید عکس‌ها را از آلبوم مخفی خارج کنید و به آلبوم اصلی بازگردانید، باید عکس را انتخاب کنید و در بخش “انجام”، گزینه “بیرون آوردن از مخفی” را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اصطلاحات پر کاربرد و مهم در سیستم عامل iOS و گوشی های آیفون

در نهایت

با روشی که در بالا گفتیم، شما می‌توانید عکس‌های خصوصی خود را در آلبوم مخفی قرار داده و از دسترسی غیرمجاز به آن‌ها جلوگیری کنید. توجه داشته باشید که عکس‌های مخفی در آلبوم “مخفی” فقط با رمزعبور قفل شده‌اند و با ورود به تصاویر اصلی یا بازگردانی دستگاه، برای دیدن آن‌ها نیاز به وارد کردن رمزعبور خواهید داشت.

راستی جالب است بدانید در اپلیکیشن همیاب24 علاوه بر گرفتن استعلام اصالت گوشی که از واجباتی است که قبل از خرید گوشی باید انجام دهید چندین امکان هیجان انگیز درباره جلوگیری از سرقت گوشی نیز وجود دارد. بنابراین حتما این برنامه را نصب نمایید تا برای همیشه با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید