top
Google-Play-Gift-Card

گیفت کارت گوگل پلی چیست | آموزش نحوه استفاده از آن

زمان مطالعه: 2 دقیقه

0

icon

گوگل پلی که اول با اسم اندروید مارکت شناخته شده بود، فروشگاه رسمی گوگل برای خرید و فروش بازی، اپلیکیشن و دیگر محتوای مربوط به دستگاه‌های اندرویدی بوده است.
آیا تا به حال به اینکه تکنولوژی تا چه اندازه زندگی مارا به خود مشغول کرده است دقت کرده‌اید؟ رشد و پیشرفت تکنولوژی آنقدر زیاد بوده که می‌توانیم انواع بازی، فیلم، موسیقی و محتواهای الکترونیکی دیگر را با کمک گیفت کارت خرید کنیم.

برای آشنایی و اطلاعات بیشتر درباره گیفت کارت گوگل پلی با ما همراه باشید.

گیفت کارت گوگل پلی چیست؟

گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت یا همان کارت هدیه گوگل پلی نوعی اعتبار پولی مجازی به حساب می‌آید که شما با استفاده از آن می‌توانید از سایت‌‍‌های مختلف خرید کنید.

 گیفت کارت فقط مختص به گوگل پلی نیست و گیفت کارت‌های متفاوتی وجود دارد که از جمله می‌توان به گیفت کارت اپل، گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت آمازون، گیفت کارت نتفلیکس و بسیاری دیگر اشاره کرد.

گیفت کارت گوگل پلی را فقط می توانید در سرویس گوگل پلی استفاده کنید و برای سایر سرویس‌های آنلاین نیست و فقط در اکانت گوگل پلی معتبر می باشد. این گیفت کارت ها قابل استفاده برای خرید نرم افزار ، بازی یا کلیه محصولات غیر رایگان درگوگل پلی استور و همچنین خریدهای داخل برنامه ای می باشد.

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت (کارت هدیه) گوگل پلی

گیف کارت‌های گوگل پلی در مبلغ‌های گوناگون به فروش می‌رسد که شما می‌توانید با توجه به قیمت محصول مورد نظرتان، گیفت کارت خود را در مبالغ 5دلاری، 10دلاری، 15دلاری، 20دلاری و بالاتر خریداری کنید.

سپس با خرید کردن یک گیفت کارت، یک کارت الکترونیکی به همراه یک کد مخصوص به شما داده می‌شود که با کمک آن می‌توانید حساب کاربری خود را در گوگل پلی به میزان مبلغ نوشته شده بر روی کارت الکترونیکی، شارژ نمایید.

اگر برای اولین بار است که می‌خواهید حساب کاربری خود را شارژ کنید مراحل زیر را یک به یک پیش ببرید:

1- وارد برنامه گوگل پلی شوید.
2- بر روی دکمه منو 3 خطی در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کرده، بر روی گزینه Payments & Subsciptions کلیک کنید. سپس بر روی گزینه Redeem کلیک کنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی
مراحل استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

3- کد 16 رقمی موجود در نوار SCRATCH TO REVEAL CODE درج شده در پشت گیفت کارت خود را در کادر مربوطه وارد کنید.

استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

4- روی گزینه Redeem کلیک کنید و آن را تایید کنید تا حساب شما ساخته و مشخص شود تا بتوانید از گیفت کارت گوگل پلی خود استفاده کنید.

امکان دریافت گیفت کارت رایگان وجود دارد؟

با توجه به اینکه قیمت دلار متغیر و گران می‌باشد ، خرید مستقیم گیفت کارت خیلی به صرفه نیست. از این رو ما در جستجو راه‌های جایگزین به یک نکته جالب دست. نکته آن است که امکان دریافت گیفت کارت گوگل پلی رایگان هم وجود دارد.

برنامه‌های مختلفی برای این منظور راه اندازی شده است که در صورت نصب و استفاده از آن‌ها گیفت کارت‌های مختلفی به عنوان جایزه به شما ارائه می‌شود. این برنامه‌ها علاوه بر گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت‌هایAmazon ، Xbox ، Spotify ، Starbucks ، Skype Ebay  و … را هم ارائه می‌دهند.

از برنامه‌های FreemyApps ، JunoWallet ،  GiftBox ،  AppNana ، Tap Cash Rewards و Cubie Rewrd می‌توان به عنوان برنامه‌های ارائه دهنده گیفت کارت گوگل پلی رایگان نام برد.

نکات مهم قبل از خریدن گیفت کارت

نکات مهم درباره گیفت کارت گوگل پلی

شما برای استفاده از تمام سرویس‌ها و خدمات گوگل پلی به گیفت کارت مخصوص گوگل پلی نیاز دارید پس چه بهتر است که به نکات زیر توجه کنید:

بر اساس مبالغ مورد نیاز خود گیفت کارت تهیه کنید.
برای خرید گیفت کارت به مبلغ آن دقت کنید زیرا که قابلیت شارژ مجدد در گیفت کارت گوگل پلی وجود ندارد و نمی‌توان دوباره از آن استفاده کرد و مجددا باید گیفت کارت خریداری کنید.

قبل از خرید کارت های هدیه را بررسی کنید.
کارت هدیه باید تمام برچسب‌های محافظ خود را داشته باشد. در صورت خراشیدگی یا آسیب دیدگی، کارت را به فروشگاه گزارش دهید.

کارت های هدیه را از منابعی که می شناسید و به آنها اعتماد دارید خریداری کنید.
سعی کنید از منابع معتبر گیفت کارت تهیه کنید تا از خرید کارت های جعلی یا سرقت شده جلوگیری کنید.

شرایط و ضوابط کارت هدیه را بخوانید
به شرایطی که برای خرید گیفت کارت مورد نظر نوشته شده است توجه داشته باشید. به عنوان مثال ، آیا هر بار که استفاده می شود هزینه ای وجود دارد؟

و در آخر

در این مقاله ما به شما آموزش دادیم که چگونه یک گیفت کارت وابسته به نیازهای خود تهیه و خریداری کنید. سعی کنید نکات گفته شده را برای خرید گیفت کارت خود اعمال کنید تا بتوانید یک گیفت کارت عالی و درجه یک خریداری کنید.
آیا تا به حال از گیفت کارت استفاده کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

4.2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید