top
Google Chrome hidden reader

نحوه استفاده از حالت خواننده پنهان گوگل کروم

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

 گوگل کروم یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای اینترنت است. دارای چندین ویژگی هیجان انگیز از جمله قابلیت Reader Mode می‌باشد. خواننده پنهان گوگل کروم، صفحات وب را با حذف تمام عناصر اضافی که ارائه می‌دهند، از بین می‌برد. این عناصر می‌تواند شامل تبلیغات، نوارهای ناوبری، دکمه‌ها و موارد دیگر می‌باشد. بنابراین، محتوای واقعی بیشتر قابل توجه می‌شود.

ویژگی Google Reader در کروم پنهان است. بنابراین، اگر شما فردی هستید که می‌خواهید از این ویژگی استفاده کنید، این مقاله برای شما مناسب است. در این مقاله، رویکرد گام به گامی را که باید برای استفاده از حالت خواننده پنهان گوگل کروم دنبال کنید، مورد بحث قرار خواهیم داد.


آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

نحوه استفاده از حالت خواننده پنهان گوگل کروم

مرحله 1: Google Chrome را باز کنید و روی نوار جستجو که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید. سپس chrome://flags/ را در آن تایپ کرده و Enter را بزنید.

 خواننده پنهان گوگل کروم

مرحله 2.1: صفحه زیر ظاهر می‌شود. اکنون در نوار جستجو عبارت reader mode را تایپ کرده و Enter را بزنید .

2.2: ویژگی Enable Reader Mode ظاهر می‌شود. روی منوی کشویی در انتهای سطر کلیک کنید و برای ادامه روی Enabled کلیک نمایید.

 خواننده پنهان گوگل کروم

بیشتر بخوانید: چگونه در گوگل کروم گروه برگه بسازیم؟

مرحله 3: در گوشه سمت راست پایین صفحه خود متوجه یک دکمه راه اندازی مجدد خواهید شد. برای راه‌اندازی مجدد Chrome، روی آن کلیک کنید.

 خواننده پنهان گوگل کروم

4: پس از راه اندازی مجدد Chrome، به هر صفحه وب بروید.

نحوه استفاده از حالت خواننده پنهان گوگل کروم

مرحله 5: به این نماد در گوشه سمت راست بالای صفحه خود توجه کنید. این نماد حالت خواننده است. روی آن کلیک کنید تا فعال شود.

 خواننده پنهان گوگل کروم

پس از فعال شدن، نماد آبی رنگ می شود.

 خواننده پنهان گوگل کروم

6: پس از کلیک بر روی آن، تمام موارد اضافی در صفحه ناپدید می شوند. در مورد ما، صفحه ای که در بالا می بینیم به نسخه زیر تبدیل شده است. واضح است که صفحه زیر بسیار ساده‌تر به نظر می‌رسد و بر محتوای واقعی متمرکز است.

 خواننده پنهان گوگل کروم

بیشتربخوانید: چگونه سرعت دانلود را در کروم افزایش دهیم؟

نتیجه

در این مقاله روش گام به گام فعال کردن حالت خواننده در کروم را مرور کرده‌ایم. بنابراین، دفعه بعد که یک صفحه وب را باز کردید، حالت خواننده را روی آن اعمال کنید و از نسخه ساده شده لذت ببرید!

درضمن جالب است بدانید در اپلیکیشن همیاب24 علاوه بر گرفتن استعلام اصالت گوشی که از واجباتی است که قبل از خرید گوشی باید انجام دهید چندین امکان هیجان انگیز درباره جلوگیری از سرقت گوشی نیز وجود دارد. بنابراین حتما این برنامه را نصب نمایید تا برای همیشه با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.

منبع: www.geeksforgeeks.org

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید