top
Fix the slow speed of Microsoft Edge

معرفی چند برنامه برتر دانلود از یوتیوب

زمان مطالعه: 5 دقیقه

0

icon

یوتیوب مفیدترین اپلیکیشنی است که به لذت بردن از یک ویدیو به همراه موسیقی پس زمینه مختلف کمک می کند. اگرچه یوتیوب به عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی با هسته سخت در نظر گرفته نمی‌شود، اما هنوز به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می‌شود. مواقع خاصی وجود دارد که برخی از ویدیوها آنقدر جذاب هستند که کاربران می خواهند آن را دانلود کرده و در یک فایل محلی ذخیره کنند. برای این منظور، نیاز به بهترین دانلودر ویدیوی یوتیوب وجود دارد . در این مقاله قصد داریم به برخی از بهترین نرم افزارهای دانلود ویدیو یوتیوب برای رایانه های شخصی و مک اشاره کنیم.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

بهترین دانلود کننده یوتیوب برای رایانه شخصی و مک در سال 2023

در اینجا 5 برنامه برتر دانلود ویدیوی یوتیوب برای رایانه شخصی و مک در سال 2023 آورده شده است: 

1. نرم افزار دانلود رایگان یوتیوب:

این یکی از بهترین نرم افزارها یا ابزارهای آنلاین است که به دانلود ویدیوهای یوتیوب کمک می کند. به سادگی پیوند ویدیو را از یوتیوب کپی کنید و آن را در دانلودر آنلاین YouTube جایگذاری کنید . اکنون، مدتی طول می کشد تا ویدیو پردازش شود. همچنین، این یک فرآیند دانلود با سرعت بالا را ارائه می‌دهد. بنابراین، نیازی به دانلود هیچ نرم افزاری روی دستگاه نیست. 

2. دانلود از یوتیوب با نرم افزار MacX YouTube Downloader:

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه حذف پس زمینه فیلم | دانلود اپلیکیشن حذف بک‌گراند ویدیو 2022

2. دانلود از یوتیوب با نرم افزار MacX YouTube Downloader:

این بهترین دانلود کننده یوتیوب است و مخصوص کاربران مک است. نه تنها ویدیوهای یوتیوب، بلکه این اپلیکیشن می‌تواند ویدیوها را از پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی نیز دانلود کند. تنها چیزی که نیاز دارد یک URL از آن ویدیوی خاص برای شروع فرآیند است. همچنین، زمان بسیار کمی برای دانلود هر ویدیو از یوتیوب نیاز است.

2. دانلود از یوتیوب با نرم افزار MacX YouTube Downloader:

3. نرم افزار Ummy Video Downloader:

این بهترین نرم افزار دانلود کننده یوتیوب است که هم برای کاربران مک و هم کاربران ویندوز قابل استفاده است و یک برنامه مبتنی بر وب ارائه می دهد. با این حال، گزینه‌ای برای دانلود برنامه در دستگاه وجود دارد. اما توصیه می‌شود از این نرم افزار رایگان برای دانلود فیلم های یوتیوب در هر مرورگر وب استفاده کنید. تنها چیزی که نیاز دارد این است که آدرس URL را در وب سایت قرار دهید و دانلود بلافاصله پس از آن شروع می‌شود. همچنین امکان انتخاب فرمت‌های مختلف ویدیوها را برای ارائه یک تجربه کاربری غنی فراهم می کند.

3. نرم افزار Ummy Video Downloader:

4. نرم افزار VDownloader:

این یکی از بهترین دانلود کننده های یوتیوب است که هم برای مک و هم برای ویندوز کار می کند. نصب این نرم افزار بر روی دستگاه برای استفاده از آن الزامی است. در این اپلیکیشن کافیست لینک ویدیو را در اپلیکیشن قرار دهید تا دانلود شروع شود. بهترین بخش در مورد این برنامه توانایی آن در استخراج MP3 از ویدیوی یوتیوب است. این نرم افزار رایگان برای دانلود ویدیوهای یوتیوب است که قابلیت دانلود ویدیوهای با کیفیت 8K را دارند. 

4. نرم افزار VDownloader:

5. دانلود از یوتیوب با نرم افزار YouTube Video Downloader:

این نسخه وب بهترین برنامه دانلودر یوتیوب است . برای استفاده از آن نیازی به نصب اپلیکیشن روی دستگاه نیست. کاربران مک و ویندوز می‌توانند به راحتی از این نرم افزار رایگان آنلاین برای دانلود ویدیوهای یوتیوب در کمترین زمان استفاده کنند. به سادگی همین روش را دنبال کنید تا پیوند را به ویدیوها بچسبانید. با این حال، ممکن است کیفیت ویدیو خیلی جذاب نباشد، اما این پلتفرم قابلیتی را برای دانلود هر دو فرمت MP3 و MP4 ارائه می‌کند و علاوه بر این، سرعت دانلود در اینجا شگفت‌انگیز است.

5. دانلود از یوتیوب با نرم افزار YouTube Video Downloader:

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام + یک روش ناشناخته و جدید

نتیجه گیری

امروزه یوتیوب جذاب‌ترین پلتفرم رسانه اجتماعی است. بسیار رایج است که برخی از ویدیوها آنقدر جذاب هستند که کاربران نیاز به دانلود و ذخیره آن‌ها در فایل‌های محلی دارند. نصب ویدیوها و تماشای آن‌ها در فایل‌های محلی به سازندگان کمک نمی‌کند تا بیشترین بازدید را داشته باشند و به خلاقیت آن‌ها (در یک نقطه خاص) آسیب می‌رسانند. به همین دلیل است که کاربران باید قبل از دانلود هر ویدیویی از یوتیوب فکر کنند. در این مقاله، بهترین برنامه‌های دانلود کننده ویدیوی یوتیوب را مورد بحث قرار داده‌ایم . تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

در ضمن جالب است بدانید در اپلیکیشن همیاب24 علاوه بر گرفتن استعلام اصالت گوشی که از واجباتی است که قبل از خرید گوشی باید انجام دهید چندین امکان هیجان انگیز درباره جلوگیری از سرقت گوشی نیز وجود دارد. بنابراین حتما این برنامه را نصب نمایید تا برای همیشه با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.

منبع: geeksforgeeks.org

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید