top
چطوری از اینستاگرام دانلود کنیم؟ (1)

بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام + یک روش ناشناخته و جدید

زمان مطالعه: 10 دقیقه

0

icon

بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام چیست؟
کدام برنامه دانلود از اینستاگرام برای ایفون یا اندروید بهترین است؟
بهترین برنامه برای دانلود از اینستاگرام با لینک مستقیم چیست؟
چگونه می‌توان ویدیوهای با کیفیت بالا را بدون لاگین به اینستاگرام دانلود کرد؟

سوال‌هایی که در بالا مشاهده کردید، یکی از دغدغه‌های افرادی است که این روزها مانند شما، وارد وبلاگ ما می‌شوند و به دنبال یک دانلود کننده ویدیوی خوب از اینستاگرام می‌گردند اما خوشبختانه دیگر لازم نیست که بعد از این مقاله نیز باز هم به دنبال یک دانلودر اینستا بگردید. چرا که ما در این مقاله قصد داریم تعداد زیادی از بهترین و معتبرترین نرم‌افزارهای دانلود ویدیو پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام با لینک مستقیم را به شما معرفی کنیم.
همچنین یکی از بهترین روش‌هایی که به تازگی برای دانلود از اینستاگرام رایج شده را نیز به شما معرفی خواهیم کرد، پس حتما با ما همراه باشید.

بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام + یک روش ناشناخته و جدید

چطور پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام را با لینک مستقیم دانلود کنیم؟!

بیایید از ذخیره یک ویدیو اینستاگرام، در گالری گوشی شما، با راحت ترین روش ممکن شروع کنیم.
شما چه از آیفون، چه اندروید یا هر دستگاه هوشمند دیگری که استفاده کنید، می‌توانید از برنامه‌های مختلفی که برای ذخیره ویدیوهای اینستاگرام وجود دارد، استفاده کنید تا علاوه بر دانلود رایگان ویدیو، محتوای دانلود شده را ادیت و در شبکه های مختلف ارسال یا اپلود کنید.

دانلود از اپلیکیشن‌های دانلودر اینستاگرام

شما همیشه می‌توانید بهترین گزینه‌ها را برای دانلود از اینستاگرام از اپ استور یا گوگل پلی پیدا کنید. اما نکته این ماجرا اینجاست که اگر وارد این دو فروشگاه شوید با لیستی بلند و بالا از پیشنهادها رو به رو می‌شوید که شما را در انتخاب سردرگم می‌کنند و نمی‌توانید از میان این برنامه‌های متوجه شوید که کدام‌ها قابل اعتمادتر و کاربردی‌تر از سایرین هستند. 
خوشبختانه، ما امروز چهارتا از بهترین برنامه‌ها را برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود از اپلیکیشن‌های دانلودر اینستاگرام

برنامه Repost برای همه

Repost یک برنامه سبک است که به شما امکان می‌دهد ویدیوهای اینستاگرام را با وضوح کامل بدون هیچ واترمارک مزاحمی بارگیری کنید. این برنامه در ابتدا برای ارسال پست‌ها از حساب‌های مختلف اینستاگرام ساخته شده بود که بعدا امکان دانلود پست و استوری نیز به این برنامه اضافه شد.
اگرچه در این برنامه هیچ گزینه‌ای برای پرداخت و ارتقا به نسخه پرو وجود ندارد، اما بر اساس آمار رضایت، نظرسنجی‌ها و چندین گزارش دریافت شده از سمت کاربران این امکان وجود دارد که گاهی اوقات با تبلیغات مزاحم زیادی رو به رو شوید. 
با این حال، اگر می خواهید ویدیوهای اینستاگرام را در گوشی آیفون یا اندروید خود دانلود کنید، برنامه Reposter یکی از بهترین گزینه‌ها است. برای نصب برنامه دانلود از اینستاگرام repost کافیست که با توجه به نوع سیستم خود روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

امکانات:

  • فرآیند دانلود با کپی URL و پیست آن
  • کارایی روی تمامی سیستم‌های ویندوز، اندروید و مک
  • امکان دانلود انبوه محتوا
  • تولید هشتگ
  • کپی و دانلود کپشن پست
  • بدون محدودیت دانلود
برنامه Repost برای همه

نحوه‌ کار با این برنامه:

  • روی سه نقطه‌ی محتوایی که می خواهید دانلود کنید، کلیک کنید.
  • پیوند کپی شده یا همان لینک url را در کادر متن موجود در برنامه Repost قرار دهید و دانلود را فشار دهید.
  • به همین سادگی، می‌توانید عکس یا فیلم مورد نظر خود را در گوشی خود ذخیره کنید.

گرچه که استفاده از این ابزار رایگان است، اما می‌توانید با پرداخت یک مبلغ کم به نسخه پرو انتقال پیدا کنید و از ویژگی‌های هیجان انگیز این برنامه مثل امکان بارگیری چندین ویدیو و تصویر به طور همزمان یا ذخیره ویدیو از پروفایل‌های نامحدود یا پرایوت از اینستاگرام استفاده کنید

برنامه 4K Stogram

4K Stogram ابزاری برای دانلود استوری، فیلم، عکس و… از اینستاگرام است که از تمام پلتفرم‌های ویندوز، مک، اندروید ‌ios پشتیبانی می‌کند. در این برنامه شما می‌توانید در حساب‌ها/ هشتگ‌ها / لوکیشن‌های اینستاگرام مورد علاقه‌تان را فالو کنید و طوری این برنامه را برنامه‌ریزی کنید که به‌ صورت خودکار پست‌های موجود و همچنین پست‌های آینده پیج مورد نظرتان را نیز دانلود کند.

امکانات:

  • رابط کاربری ساده
  • دانلود تعداد زیادی از ویدیوها از 1000 پیج متفاوت به صورت یکجا
  • پشتیبانی از چندین پلتفرم ویندوز، مک، ios و اندروید
  • امکان انتخاب از بین چند کیفیت خروجی متفاوت مثل 1080p، 4K، 720p و 8K
  • سرعت 6 برابری برای دانلود ویدیو / صوت
  • پشتیبانی مادم العمر نرم افزار پس از یکبار ارتقا به نسخه پرو
  • امکان دانلود تمام هایلایت‌های پیج دلخواه و جای گذاری در پوشه‌های جداگانه برای هر هایلایت
  • ذخیره پست‌های اینستاگرام بر اساس تاریخ ارسال، ویرایش و نوع فایل
  • امکان برنامه ریزی دانلود پست‌های دانلود نشده پیج دلخواه
برنامه 4K Stogram

نحوه‌ کار با این برنامه:

  • روی سه نقطه‌ی پستی که می خواهید دانلود کنید، کلیک کنید.
  • پیوند پست یا همان لینک url را در کادر متن موجود در برنامه 4K Stogram قرار دهید و روی آیکون دانلود کلیک کنید.
  • حال می‌توانید عکس یا فیلم مورد نظر خود را در گوشی یا لپ‌تاب تان ذخیره کنید.

برنامه Ins Take

InsTake برنامه‌ای کمتر شناخته شده در حوزه دانلود از اینستاگرام است که به کاربران اجازه می‌دهد فیلم‌ها، تصاویر و… اینستاگرام را به راحتی دانلود کنند.
از مزایای این برنامه می‌توان به دانلود همه‌ی پست‌ها به صورت یکجا اشاره کرد، جالب است بدانید که از این نرم‌افزار می‌توانید برای دانلود پست‌های خصوصی حساب‌ها به صورت کلی نیز استفاده کنید.
این برنامه که هم در اندروید و هم در iOS موجود است، به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای اینستاگرام را رایگان دانلود کنند. با این حال، این برنامه یک عیب کوچک نیز دارد آن هم این که برای دانلود بایددر برنامه لاگین کنید که ممکن است، برای برخی از افراد به نظر یک کار غیر ضروری و بیهوده باشد.

امکانات:

  • رایگان
  • دانلود سریع محتوا
  • تعداد نامحدود دانلود
  • سیستم دانلود با یک کپی پیست ساده

برنامه Easy Downloader

یکی دیگر از برنامه‌های دانلود از اینستاگرام که قابلیت دانلود را به صورت مجازی به اینستاگرام شما اضافه میکند، برنامه Easy Downloader می‌باشد.
این برنامه با رابط کاربری ساده و نحوه استفاده مستقیم خود توانسته خود را در صدر لیست برنامه‌ها جای دهد و با بیش از یک میلیون کاربر در فروشگاه گوگل پلی رقیبی قدرتمند و بی نظیر برای تمام دانلودر ها باشد.
البته شایان ذکر است که این برنامه با وجود تمام نقاط قوت خود یک نقطه ضعف نیز دارد آن هم این است که فقط برای اندروید در دسترس است و کاربران آیفونی از مزایای این برنامه بی بهره‌اند.

برنامه Easy Downloader

امکانات:

  • دانلود عکس‌ها، ویدیوها و… از حساب‌های خصوصی اینستاگرام
  • دارای قابلیت دانلود هایلایت‌های اینستاگرام در پوشه جداگانه برای هر هایلایت
  • پشتیبان گیری از حساب اینستاگرام
  • ذخیره پست‌های اینستاگرام بر اساس تاریخ، ارسال، ویرایش و نوع

برنامه Insta Save

یکی دیگر صدرنشین‌های لیست بهترین اپلیکیشن‌های دانلود از اینستاگرام برنامه Insta Save است که حتی توانایی دانلود و کپی متن کپشن و بیو پیج را نیز به شما میدهد و می‌توانید به راحتی حتی از هشتگ‌های پست دلخواهتان نیز یک کپی بدون دردسر بگیرید. علاوه بر این‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه قابلیت دانلود عکس پروفایل اشخاص است که توصیه می‌کنیم با توجه به شخصی بودن این گونه تصاویر از این قابلیت فقط در موارد ضروری استفاده کنید.

برنامه Insta Save

پیشنهاد ویژه، ضبط دستی

بله، درست شنیدید شما می‌توانید با روش بسیار راحت ویدیوی خود را در گوشی خود ضبط کنید. گرچه که شاید این راه‌حل‌ها ساده و ابتدایی به نظر برسند اما به شما قول میدهیم که در بسیاری از موارد بسیار کار راه بینداز هستند، برای این کار کافیست از دستورالعمل‌های زیر استفاده کنید.

اسکرین رکورد:

راه اول، استفاده از اسکرین رکورد گوشیست که می‌توانید با استفاده از آن هر ویدیویی را ضبط کنید.
در این روش کافی است که شما آیکون ضبط صفحه را به منو کنترل سنتر خود اضافه کنید و بعد از آن هر زمان که احتیاج به ضبط داشتید، روی آیکون ضبط بزنید و اجازه دهید تا ویدیو پخش شود.
* برای آیفون‌ معمولا نوار قرمز بالای صفحه نشانگر این است که ضبط در حال انجام است.

اسکرین رکورد

نکته*

گرچه که این روش‌ بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما باید توجه کنید که برای یک ویدیوی تمیز و با کیفیت حتما باید یک سری نکات را مد نظر خود قرار دهید:

  1. حالت پرواز را روشن کنید، هیچ چیز به اندازه یک پاپ اپ یا نوتیف غیر منتظره نمی‌تواند مزاحم ویدیوی شما شود، حتی اگر آن یک پیام عاشقانه از مخاطب خاص شما باشد.
  2. حجم درخواستی خود را تنظیم کنید، به این معنی که قبل از شروع ضبط حالت و اندازه صفحه یا میزان صدایی که می‌خواهید ویدیو داشته باشد را تنظیم کنید.
  3. ادیت و برش را فراموش نکنید، چه شما یک ویدیوی حرفه‌ای ادیت می‌کنید چه نه، باید حواستان به برش انتهایی و ادیت ویدیو باشد، هیچ کس دوست ندارد ویدیویی را ببیند که از صفحه ضبط شروع شده و به صفحه اینستاگرام شما ختم می‌شود، در ضمن به ما اعتماد کنید مخاطبان شما هرگز نمی‌خواهند بدانند که باتری موبایل شما چقدر است یا در چه زمانی ویدیو را ضبط کرده اید، پس از کراپ ویدیو غافل نشوید!
  4. چند بار تماشایش کنید، درست است که این راه ویدیو گرفتن بسیار ساده و بدون ریسک است، اما احتمال بوجود امدن مشکل هم بالاست، مثلا تصور کنید که هنگام ضبط ویدیو به صورت تصادفی کد رمز گوشی شما لو برود، چه فاجعه‌ای رخ خواهد داد… پس حتما یادتان باشد که بعد از ضبط چند بار ویدیو را تماشا کنید.

دانلود از برنامه اینستاگرام اصلی:

یکی دیگر از روش های خلاقانه که می‌توانید از آن استفاده کنید، استفاده از ابزارهای دانلود خود برنامه است.
روش کار هم این است که روی آیکون شیر هر پست کلیک کنید و سپس ویدیو را به استوری خود منتقل کنید، حال کافیست که ویدیو را به اندازه صفحه در آورید و روی گزینه دانلود بالای صفحه کلیک کنید، به همین راحتی!

دانلود ویدیو از برنامه اینستاگرام اصلی

آیا از اصالت گوشی خود باخبرید؟!

استعلام اصالت گوشی شما فقط در 1 دقیقه

نتیجه گیری

ما در این مقاله بهترین برنامه‌های دانلود از اینستاگرام را به شما آموزش دادیم همچنین سعی کردیم که از روش‌های خلاقانه‌ای که کاربران استفاده می‌کنند نیز به شما آموزش دهیم تا راحت‌تر از اینستاگرام خود دانلود کنید. امیدواریم که توانسته باشیم رضایت شما را جلب کنیم.

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید