top
کشف-۴۰-دستگاه-گوشی-سرقتی-در-هنگ-مرزی-تایباد-–-1-min

کشف ۹۴ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی در خراسان رضوی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

62

icon

۹۴ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی در نیشابور کشف شد.

کشف ۹۴ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زورگیری و تخریب بدنه خودرو نیسان توسط سرنشیان یک دستگاه خودروی سواری زانتیا در مسیر نیشابور، دستورات لازم برای اجرای طرح مهار و شناسایی و دستگیری متهمان صادر شد.

کشف ۹۴ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی در نیشابور

سرهنگ حسین احمدی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از آن بود دستور قضایی برای تعقیب و دستگیری سرنشینان خودروی سواری زانتیا به اتهام موبایل قاپی، زورگیری و سرقت‌های خشن و نیز تخریب خودرو‌های مسافران در جاده‌های بین شهری به پلیس آگاهی تهران و استان سمنان هم صادر شده است.
وی با بیان اینکه تیم‌های‌انتظامی با اجرای طرح مهار خودروی سواری را ردزنی و به راننده دستور ایست صادر کردند، افزود: ماموران کلانتری ۱۲ نیشابور در این عملیات ضربتی خودرو زانتیا را متوقف و راننده که اهل استان‌های غربی کشور و ۲ سرنشین تبعه خارجی را دستگیر کردند.
سرهنگ احمدی گفت: در بازرسی از خودرو ۹۴ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شده و متهمان تاکنون به ۲۷ فقره سرقت‌های خشن در شهر‌های مختلف اعتراف کرده‌اند.

کشف ۹۴ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی در نیشابور

تحویل گوشی های سرقتی به مالباخته توسط سامانه همیاب24

گوشی‌های کشف شده توسط پلیس از سامانه همیاب24 استعلام گرفته شده و به مالباخته تحویل داده می‌شود.

درصورت فعال بودن ثبت در سامانه همیاب24، از طریق لینک زیر می‌توانید وضعیت کشف موبایل خود را بررسی نمایید:

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن پیشگیری از سرقت همیاب24

4/5 - (11 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. سید مجتبی موسوی گفت:

    سلام خدمت کاربر گرامی همیاب 24 و عرض خسته نباشید ، گوشی من سرقت شده اعلام سرقت کردم و هنوز نتیجه مثبت ردیابی نیامده است ‘ این مشکلی ندارد صبر میکنم و میخواستم بدونم من همه ی افرادی که در اون مکان گوشیمو سرقت کردن میشناسم میخواستم بدونم الان شکایت کنم زودتر به مالم میرسم یا صبر کنم؟ ( درضمن من از جایی که گوشی سرقت شده یک قدم هم اینطرف انطرف نرفتم و زنگ زدم گوشی خاموش شده بود و این یعنی یکی از همان افراد گوشی رو سرقت کرده ) ممنون میشم کمکم کنید.

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام دوست عزیز. خیلی متاسفیم اما نگران نباشید ما در تیم همیاب24 تمام تلاش خود را جهت ردیابی گوشی شما خواهیم کرد. ما توصیه میکنیم در کنار ثبت در سامانه شکایت خود را ثبت نمایید اما میتوانید بعد از اعلام ردیابی روند قضایی را انجام دهید.

      2
  2. عنایت‌نظری گفت:

    سلام‌من‌گوشی‌ام‌سرقت‌شده‌بدون‌شکایت‌به‌پولیس‌در‌سامانه‌همیاب‌۲۴ثبت‌کردممناتباع‌هستم‌‌اسم‌وفامیل‌‌شماره‌خودم‌رادرج‌کردم‌وکدملی‌ایرانی‌را‌درصورت‌پیداشدن‌گوشی‌مشکل‌پیش‌می‌اید؟؟

    0
  3. شهرام اکبری گفت:

    سلام من تبلتم ومقداری پول نقد یکی ازاشناهام ازم سرقت کردالبته چندروزی بودکه میشناختمش الان هم کمردرد دارم نمیتونم ازخونه بیرون برم عابربانک هم ندارم کسی هم نمیتونه بره کارهی قانونی ثبت کنه پول همیاب۲۴ هم نتونستم بریزم شماهم ردیابی روغیرفعال کردیدحتی نتونستم سیم کارت بسوزونم تکلیف من چیه چکاربایدبکنم گوشه خونه افتادم راه هم نمیتونم برم

    1
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام شهرام عزیز. برای این اتفاق متاسفیم. بهتر است از شخصی کمک بگیرید و هر چه سریع‌تر تبلت خود را در سامانه همیاب24 ثبت نمایید.

      0
  4. هلی حق شناس گفت:

    باسلام وخسته نباشیدگرم گرم به همه کارمندان عزیز زحمت کش همیاب24دوست عزیزمن جواب مثبت شدو همه مراحل راانجام دادم تاونجای که منتظرجواب مشخصات سارق روبفرستندجواب امدبودکه جواب ردیابی شمامنفی است باید چکار کنم دوباره ممنون از زحماتتان

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام دوست عزیز. خیلی خوشحالیم که ردیابی شما مثبت شده است. لطفا با شماره 05141410000 تماس بگیرید تا راهنماییتان کنند.

      0
  5. قاسمی گفت:

    سلام و عرض ادب ببخشید من قبل از اینکه سیم کارت را بسوزانم اعلام سرقت کردم و ثبت کردم الان سیم کارت را بسوزانم و دوباره سیم کارت بگیرم مشکل داخل ردیابی ایجاد میکنه؟؟؟

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام دوست عزیز.
      خیر مشکلی در ردیابی پیش نمی آید. ممنون از اعتماد شما. ما در تیم همیاب24 تمام تلاش خود را جهت ردیابی گوشی شما خواهیم کرد.

      0
  6. علی بابایی گفت:

    سلام
    من گوشیمو سرقت کردن اما وقت شکایتو مراحل قانونی ندارم خواستم بپرسم اگر در همیاب ثبت کنم بعد از پیدا شدن از کجا و از چه کسی باید تحویل بگیرم ؟
    با تشکر

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام علی عزیز. یعد از اینکه ردیابی شما مثبت شود توسط سامانه همیاب به شما اطلاع رسانی خواهد شد. سپس در مرحله اول شما باید چاپ نتیجه ردیابیتون رو از سامانه همیاب24 دریافت کنید. سپس همراه با کارتن گوشی و مدارک شناسایی باید به دفتر خدمات الکترونیک قضایی ثبت شکایت انجام دهید. (اگر هم قبلا در مرجع قضایی ثبت شکایت داشتین باید به همون مرجع قضایی مراجعه کنید.) و گوشی خود را تحویل بگیرید.

      0