top
Complete-tutorial-to-stop-the-iPhone-update

آموزش کامل متوقف کردن آپدیت برنامه‌های آیفون

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

آپدیت خودکار برنامه‌ها در گوشی آیفون معمولا وقتی گوشی به اینترنت متصل می‌شود، رخ می‌دهد اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید همیشه از آخرین نسخه برنامه‌ها استفاده کنید، این یک ویژگی واقعا مفید برای شما است.
اما گاهی اوقات آپدیت برنامه‌ها می‌توانند بسیار آزاردهنده باشند به طور مثال شما یک روز متوجه می‌شوید که ویرایشگر تصویر مورد علاقه شما (مانند Snapseed) کل رابط کاربری خود را دوباره طراحی کرده است حالا اگر طرح جدید را دوست نداشته باشید یا کار کردن با آن برایتان سخت باشد چه؟ اگر می‌خواهید با چنین مشکلی دوباره مواجه نشوید پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چگونه به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها را در آیفون و آیپد غیر فعال کنیم؟

آموزش کامل متوقف کردن آپدیت آیفون

قدم اول: Settings را در آیفون یا آیپدتان باز کنید.

قدم دوم: گزینه iTunes & App Store را انتخاب کنید.

قدم سوم: از بخش Automatic Downloads، گزینه Updates را انتخاب کنید و آن را خاموش کنید.

چگونه به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها را در آیفون و آیپد غیر فعال کنیم؟

اکنون، آپدیت برنامه‌های آیفون شما به طور خودکار غیر فعال شدند.

نحوه به‌روز رسانی دستی برنامه‌ها در iPhone و iPad

با آنکه برنامه‌های شما به طور خودکار به‌روز نمی‌شوند اما شما گاهی از اوقات نیاز دارید که یک برنامه یا اپ را آپدیت کنید. بعضی از برنامه‌ها یا پیام رسان‌ها اگر از نسخه آخر آن استفاده نکنید ممکن است از کار بیفتند. بنابراین شما نیاز دارید که برخی از برنامه‌ها را به صورت دستی آپدیت کنید که در ادامه نحوه Update کردن برنامه‌ها را به شما آموزش می‌دهیم.

برای اینکار برنامه اپ استور را باز کنید و روی تب Updates ضربه بزنید. در اینجا لیستی از همه برنامه‌ها با به‌روزرسانی‌های موجود را می‌بینید.

نحوه به‌روز رسانی دستی برنامه‌ها در iPhone و iPad

همچنین شما می‌توانید روی گزینه More بزنید و برنامه‌های بیشتری را برای آپدیت مشاهده کنید.

وقتی مطمئن شدید که می‌خواهید یک برنامه را به روز کنید، روی دکمه Update ضربه بزنید. اگر می‌خواهید همه برنامه‌های فهرست‌شده را باهم به‌روزرسانی کنید، روی دکمه به‌روزرسانی همه ضربه بزنید.

در نهایت

در این مقاله نحوه لغو آپدیت برنامه‌ها و آپدیت کردن برنامه‌های آیفون را به شما آموزش دادیم. اگر جز کاربران آیفون هستید پیشنهاد می‌کنم مقاله آموزش کامل قفل گذاشتن روی واتساپ و تلگرام آیفون را هم مطالعه نمایید.
نظرات و پیشنهادات‌تان را در رابطه با بروزرسانی خودکار آیفون با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید