top
Complaint about license plate

استعلام شکایت از پلاک خودرو

زمان مطالعه: 3 دقیقه

3

icon

گاهی از پلاک‌تان شکایت شده است و خبر ندارید!!! و یا حتی هنگام خرید ماشین نمی‌دانید که از پلاک مورد نظر شکایت شده است یانه؟!!! بنابراین موضوع شکایت از پلاک خودرو موضوع مهمی است که باید از آن مطلع باشید. به همین دلیل در این متن به صورت کامل به این موضوع پرداختیم. با ما همراه باشید.

آیا می‌دانید که بهتر است حتما قبل از خرید گوشی استعلام بگیرید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید؟! با کمک لینک زیر علاوه بر استعلام کامل گوشی، می‌توانید از تمام جزئیات گوشی خود نیز آگاه شوید.

استعلام شکایت از پلاک خودرو

استعلام شکایت از پلاک خودرو

گاهی با این سوال رو به رو می‌شویم که استعلام شکایت از پلاک خودرو چیست؟

بعضی اوقات افراد با زیر پا گذاشتن قانون و انجام دادن جرم‌های مختلف باعث می‌شوند از پلاک خودروی‌شان شکایت شود.

نکته‌ای که در این موضوع اهمیت دارد این است که زمان خرید ماشین دست دوم باید حواس‌تان به موضوع شکایت از پلاک خودرو باشد، زیرا ممکن است خودرویی خریداری نمایید که پلاکش مشکل داشته باشد. در ادامه نحوه استعلام از پلاک خودرو را آموزش دادیم تا با خیال راحت به خرید و فروش خود بپردازید.

1. تماس با پلس 110: با شماره پلیس 110، تماس حاصل نموده و با دادن پلاک خودروی مورد نظر خود، از وضعیت شکایت از پلاک آن، اگاه شوند.

2. مراجعه حضوری به دفاتر الکترونیک قضایی پلیس +10: با مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +10 و دادن شماره پلاک خودرو، می‌توانید از وضعیت پلاک خودروی مورد نظر آگاه شوید.

 بیشتر بدانید:  آیا می‌دانید بعد از گم شدن یا سرقت گوشی، لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال خود می‌توانید وارد سامانه همیاب ۲۴ شوید و یا اپلیکیشن همیاب ۲۴ را نصب کنید و بعد از ثبت به راحتی گوشی خود را ردیابی نمایید؟

استعلام شکایت از پلاک خودرو اینترنتی

استعلام شکایت از پلاک خودرو اینترنتی

در حال حاضر متاسفانه امکان گرفتن استعلام از پلاک خودرو به صورت اینترنتی فراهم نشده است. و برای گرفتن استعلام باید به پلیس بعلاوه 10 مراجعه نمایید و یا با 110 تماس بگیرید.

اما برای سایر امور مانند تخلفات رانندگی به سایت پلیس راهور www.rahvar120.ir مراجعه نمایید.

بیشتر بدانید: صفر تا صد توقیف پلاک

برنامه استعلام شکایت از پلاک خودرو

برنامه استعلام شکایت از پلاک خودرو

متاسفانه برنامه یا اپلیکیشنی برای گرفتن استعلام شکایت از پلاک خودرو وجود ندارد و برای گرفتن استعلام باید به صورت حضوری به پلیس+10 مراجعه نمایید. اما می‌توانید برنامه پلیس من را دانلود و نصب نمایید و از امکانات این برنامه استفاده کنید.

بیشتر بدانید: آشنایی با انتقال سند خودرو

در نهایت…

باکمک روش‌های گفته شده به راحتی می‌توانید استعلام شکایت از پلاک خودرو آگاه شوید. اگر سوال یا نظری دارید با ما در میان بگذارید.

در ضمن جالب است بدانید در اپلیکیشن همیاب24 علاوه بر گرفتن استعلام اصالت گوشی که از واجباتی است که قبل از خرید گوشی باید انجام دهید چندین امکان هیجان انگیز درباره جلوگیری از سرقت گوشی نیز وجود دارد. بنابراین حتما این برنامه را نصب نمایید تا برای همیشه با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.




2.4/5 - (14 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. انور محمودی گفت:

    سلام خسته نباشین چرا من با گوشی خلافی خودرو میگیرم ولی وقتی میرم پلیس+۱۰ میگه نمیشه خلافی گرفت

    0
  2. M.Mosavi گفت:

    با سلام ،در مقاله که برای اطلاع از روش استعلام قضایی پلاک خودرو گذاشتید، درج کردید تماس با پلیس، ما تماس گرفتیم ،با ۱۱۰ ولی گفتن به کلانتری مراجعه کنیم ،،،!؟
    اگه نیاز به اصلاح قانون هست شمام اقدام و اطلاع بدید،

    10