top
Car-numbering-at-home-2

شماره‌گذاری خودرو مقابل در منازل به چه صورت است؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

0

icon

بنا به فرمایشات رئیس پلیس راهور فراجا شماره‌گذاری خودرو در منزل در دستور کار قرار خواهد گرفت. یعنی دیگر برای تعویض پلاک و شماره گذاری لازم نیس به صورت حضوری به مراکز تعویض پلاک بروید. اما چگونه؟ با همیاب24 همراه باشید تا با تعویض پلاک در مقابل خانه آشنا شوید.

قبل از اینکه آموزش را شروع کنیم یک سوال از شما می‌پرسیم؟!!!
گوشیت اصلیه؟ مطمئنی تقلبی نیست؟!! اگر می‌خواهید از تقلبی، مفقودی یا سرقتی نبودن گوشی‌تان مطمئن شوید فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنید. در چند ثانیه استعلام کامل گوشی‌تان در اخیارتان قرار می‌گیرد.
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

شماره‌گذاری خودرو در منزل

شماره گذاری خودرو از درب منزل به گزارش ایسنا از ده آبان به صورت آزمایشی در تهران انجام خواهد شد. و بعد از آن به شکل سراسری در سراسر کشور اجرا شده و خدمات تعویض پلاک در محل نیز انجام خواهد شد.

شماره گذاری خودرو به چه صورت در منزل انجام می‌شود؟

شماره گذاری خودرو به چه صورت در منزل انجام می‌شود؟

در این طرح ون‌های پلیس راهور برای فرایند تعویض پلاک به در منزل متقاضیان مراجعه می‌کنند و کلیه خدمات درهمان مکان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: استعلام پلاک فعال خودرو با کد ملی

چطور برای تعویض پلاک در منزل، ثبت نام کنیم؟

ابتدا باید متقاضیان به سامانه سخا مراجعه نمایند. سپس در این سامانه ثبت اطلاعات و درخواست خدمت می‌کنند. پس از آن تیم پلیس راهور برای انجام  تعویض پلاک خودرو به در منزل فرد مراجعه و کلیه خدمات درهمان مکان ارائه می‌شود.

خدمات پلاک خودرو درب منزل

به گفته سردار هادیانفر و به نقل از ایسنا در دوسال گذشته دو ظرفیت جدید به خدمات راهنمایی و رانندگی اضافه شده است. یکی شماره گذاری اینترنتی همراه با حضور در مراکز فک پلاک و دیگری خدمات پلاک خودرو درب منزل.

در این روش ثبت نام مانند روش قبل به صورت اینترنتی انجام می‌شود با این تفاوت که دیگر نیاز نیس به مراکز مراجعه نمایید و فک پلاک با حضور پلیس درب منزل‌تان صورت خواهد گرفت. صفر تا صد فک پلاک و شماره گذاری در منزل انجام خواهد شد و برگ سبز به شما داده می‌شود. کارت خودرو نیز بین 72 ساعت تا یک هفته به درب منزل خریدار جدید ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد توقیف پلاک

آیا شماره گذاری پلاک درب منزل فقط مخصوص معلولین است؟

سرهنگ محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور فرمودند: طرح خدمات پلاک در محل در راستای ارائه تسهیل ارائه خدمات به افراد جانباز و یا افرادی که مشکل حرکتی دارند راه‌اندازی شده است، اما تمامی افراد می‌توانند از این نوع خدمت پلیس بهره‌مند شوند اما اگر در یک روز تعداد درخواست‌ها زیاد باشد اولویت با جانبازان، معلولان و یا افراد خاص که مشکل حرکتی دارند خواهد بود. بنابراین تمامی افراد می‌توانند از این طرح استفاده نمایند.

درنهایت

با روش خدمات پلاک خودرو درب منزل در وقت افراد صرفه جویی خواهد شد. اگر سوال یا نظری درباره شماره گذاری خودرو در خانه دارید با ما در میان بگذارید.

دوست عزیز با نصب برنامه ضد سرقت و ردیاب گوشی دیگر نگران سرقت و مفقود شدن گوشی خود نخواهید بود. و به راحتی می‌توانید گوشی خود را از لحاظ سلامت، تست نمایید و به کدهای ussd پرکاربرد گوشی‌تان دسترسی داشته باشید و ….
بنابراین بهتر است همین حالا اپلیکیشن ضد سرقت و ردیاب گوشی را نصب نمایید. زیرا با نصب این برنامه کمک زیادی به امنیت خود کرده‌اید.
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید