top
Arrest-of-mobile-phone-thief-1

سارقان تلفن همراه دستگیر شدند….

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

2 مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کردند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: چگونه از سرقت گوشی خود جلوگیری کنیم؟

به گزارش رکنا، سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: 9 بهمن ماه عملیات کلانتری 152 خانی اباد در حال گشت زنی در محدوده بلوار شکوفه تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی افزود: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

سرکلانتر دهم  پلیس پیشگیری تهران به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و شگردهای پلیسی متهمان زمینگیر و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد و 4 دستگاه تلفن همراهی که در روز جاری سرقت کرده بودند کشف شد ادامه داد: با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد در امر سرقت می‌باشد.

متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان دستور کار قرار دارد.

به گفته این مقام انتظامی متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: رکنا

قبل از خواندن ادامه متن سوالی از شما داریم!!!
آیا از اصل بودن گوشی خود اطمینان دارید؟ مطمئن هستید که تقلبی نیست؟!! اگر می‌خواهید از تقلبی، مفقودی یا سرقتی نبودن گوشی‌تان مطمئن شوید فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنید. در چند ثانیه استعلام کامل گوشی‌تان در اخیارتان قرار می‌گیرد.

همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

برنامه همیاب

ردیابی و اعلام سرقت گوشی از طریق پلیس

سارقان تلفن همراه دستگیر شدند....

توجه داشته باشید که حتما بعد از سرقت گوشی در سامانه همیاب24 گوشی مفقودی یا سرقتی خود را ثبت نمایید. زیرا بعد از ردیابی و یا پیدا کردن گوشی توسط پلیس، گوشی یافته شده در برنامه همیاب پلیس، استعلام گرفته خواهد شد و به مالباخته بازگردانده می‌شود. شما به سه روش میتوانید گوشی مفقودی و یا سرقتی خود را در سامانه همیاب24 ثبت نمایید.

  1. از طریق سامانه همیاب24 به آدرس hamyab24.ir
  2. نمایندگی‌های همیاب24 در سراسر کشور
  3. اپلیکیشن همیاب24

توجه داشته باشید که با نصب برنامه همیاب24 علاوه بر ثبت گوشی مفقودی، سرقتی خود می‌توانید از دیگر مزایا برنامه به صورت رایگان استفاده نمایید.

نصب برنامه ضدسرقت و ردیاب گوشی همیاب24 از کافه بازار

اپ همیاب24
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید