top
the-best-photography-apps-for-mobile

5 تا از بهترین برنامه‌های عکاسی حرفه‌ای با گوشی موبایل‌های ساده

زمان مطالعه: 6 دقیقه

0

icon

امروزه برنامه‌ عکاسی حرفه‌ای با موبایل یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در سراسر دنیاست. برنامه‌هایی که می‌توانند برای گرفتن عکس‌هایی صنعتی و حرفه‌ای و یا حتی فانتزی و با کیفیت کارامد باشند، برنامه‌هایی که به شما این قابلیت را میدهند که عکس‌هایی با فیلتر و یا شکلک دار بگیرید و کیفیت دوربین خود را تا حد یک دوربین فیلم برداری فوق حرفه‌ای بالا ببرید! این برنامه‌ها برای تمامی اندوریدها مثل اندروید 4 و تمام گوشی‌ها مثل هواوی یا شیائومی و سامسونگ نیز به کار می‌روند و حتی برای آیفون‌ها نیز کاربردی هستند.
اگر شما نیز تاکنون به دنبال چنین برنامه‌هایی در فروشگاه‌های نرم‌افزار مثل گوگل پلی یا اپ استور گشته باشید می‌دانید که انتخاب از بین این برنامه‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا است چرا که تمام آن‌ها برنامه‌هایی با قابلیت‌هایی متفاوت و جذاب هستند، بنابراین ما امروز سعی می‌کنیم که با معرفی این برنامه‌ها و قابلیت‌هایشان این انتخاب را برای شما آسان تر کنیم، پس با ما همراه باشید!

1) برنامه Retrica 

این برنامه یکی از بهترین برنامه‌ها برای ترکیب جلوه‌های بصری روی عکس‌های شما است که با بیش از 180 فیلتر شما را در گرفتن عکس‌هایی حرفه‌ای یاری می‌کند. این افکت‌ها به صورت مداوم بروز می‌شوند و شما می‌توانید سبک‌های مختلف عکاسی را برای خود ایجاد کنید.دانلود برنامه عکاسی رتریکا در نسخه‌های 7، 3، 5 موجود است و کافی است که شما برای دانلود برنامه Retrica با لینک مستقیم، روی لینک‌های پایین کلیک کنید. 

  • از بین برنده لکه‌ها، خطوط و تار کردن پشت زمینه با ایجاد میدان دید عالی
  • ابزار خطوط طلایی برای ایجاد عکس‌های بهتر
  • محیط کاربری بسیار ساده و مناسب تمام افراد

دانلود برنامه Retrica برای اندروید

دانلود برنامه Retrica برای آیفون

دانلود برنامه عکاسی Retrica

2) برنامه Google Camera

یکی از برترین برنامه‌های عکاسی با موبایل برنامه Google Camera است که به نام دوربین پیکسلی Pixel Camera یا gcam نیز شناخته می‌شود، این برنامه می‌تواند کیفیت تصاویر شما را تا کیفیت full HD حتی در موبایل‌های با با نسخه قدیمی و ورژن پایین نیز افزایش دهد. این برنامه در گوشی‌های سامسونگ، نوکیا، شیائومی و وان پلاس نیز کاربرد دارد. از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به حالت پرتره، عکس‌های متحرک، پانورما، حذف تاری لنز، فیلم برداری HDR+، حرکت آهسته و معکوس نیز اشاره کرد.

  • تنظیمات نوردهی، رنگ و وضوح
  • ابزارهای پیشرفته مانند منحنی و رنگهای انتخابی، و حالات‌ ترکیبی
  • پوشش‌های از بین برنده گرد و غبار
  • بسته‌های فیلتر رایگان
  • اضافه کردن آثار هنری و قالب‌ها به تصاویر

دانلود برنامه gcam / Google Camera برای اندروید

Google Camera

3) برنامه Snapseed

یکی از محبوب ترین برنامه‌های عکاسی در دستگاه‌های تلفن همراه برنامه اسنپ سید است که برای تمامی افراد چه آماتور باشند و چه حرفه‌ای کاربرد دارد! این برنامه یکی از بهترین گزینه‌ها برای گرفتن عکس سلفی با دوربین 48 مگاپیکسلی موبایل است. این برنامه علاوه بر تمامی قابلیت‌های حرفه‌ای که در عکاسی دارد، قابلیت‌های بی نطیری در ادیت و ویرایش عکس‌ها و فیلم‌ها نیز دارد که نتایج بسیار خوبی را به شما تحویل خواهد داد. شما می‌توانید پس از دریافت نتیجه، عکس‌های خود را در تمامی شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و فیسبوک به اشتراک بگذارید.

  • 29 ابزار و فیلتر مثل: Healing, Brush, Structure, HDR, Perspective
  • خروجی فایل با دو فرمت JPG و RAW
  • براش فیلتر اختصاصی
  • سبک‌های متفاوت برای عکس برداری سلفی

لینک دانلود برنامه Snapseed از گوگل پلی

لینک دانلود برنامه Snapseed از اپ استور

بهترین برنامه عکاسی حرفه‌ای آندروید

4) برنامه Adobe Lightroom CC

به احتمال زیاد تاکنون حداقل یک بار اسم Adobe Lightroom CC به گوشتان خورده است و اگر از کاربران حرفه‌ای این سامانه نیز باشید حتما به صورت حرفه‌ای با این برنامه کار کرده‌اید و ادیت‌های زیبایی را روی تصاویر خود اجرا کرده‌اید. اما جالب است که بدانید این برنامه در نسخه موبایلی خود از قابلیت عکاسی نیز پشتیبانی می‌کند و ابزارهای شگفت انگیز نیز برای ارتقای کیفیت عکس‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • ویرایشگر لحظه‌ای تصاویر برای ایجاد کنترلی منحصر به فرد برای بالا بردن پتانسیل پیکسلی دوربین گوشی شما
  • تنطیم تایمر و یا عکس فوری
  • استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد افکت‌های بهتر

لینک دانلود برنامه Adobe Lightroom CC از گوگل پلی

لینک دانلود Adobe Lightroom CC از اپ استور

اپلیکیشن عکاسی صنعتی

5) برنامه Magic ViewFinder

اگر به دنبال یک اپلیکیشن بسیار عالی و تخصصی برای عکاسی حرفه‌ای با موبایل می‌گردید باید شما را با Magic ViewFinder آشنا کنیم چرا که این برنامه حرفه‌ای به شما این قابلیت را می‌دهد که تنظیمات دستی یا همان manual camera را روی عکس‌ خود پیاده سازید. با نصب این برنامه شما می‌توانید فاصله کانونی خود را مرتب کنید و رنگ و عمق تصویر را مشخص کنید کیفیت تصویر خود را بالا ببرید و وضوح تصویر را زیاد کنید و حتی نور، فریم بندی،برش‌ها، چرخش و صافی و پرسپکتیو را تنظیم کنید و همیشه بهترین عکس‌ها را با کم هزینه ترین امکانات عکاسی بگیرید.

  • امکان زاویه بندی تصویر دوربین با ابزارهای تخصصی و کاربردی
  • ایجاد استوری بورد
  • قابلیت بالا بردن سرعت شات دوربین
  • تنطیم رنگ
  • تغییر دیافراگم و فاصله فوکوس

لینک دانلود برنامه Magic View Finder برای اندروید

جمع‌بندی…

ما امروز سعی کردیم که در این مقاله برترین برنامه‌های عکاسی را برای شما فهرست بندی کنیم تا بتوانید به راحتی از خدمات و قابلیت‌های این برنامه‌ها استفاده کنید و عکس‌هایی با کیفیت حتی با ساده‌ترین گوشی‌ها بگیرید. لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگزارید تا به رشد صفحه ما کمک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید