top
دانلفود از اینستاگرام

بهترین راه دانلود از اینستاگرام چیست؟! + آموزش تصویری

زمان مطالعه: 8 دقیقه

0

icon

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در حساب اینستاگرام خود با یک پست ویدیویی یا اسلایدی یا حتی یک استوری خوب، برخورد کنید و آرزو کنید که کاش می‌توانستید این ویدیو را در گوشی خود ذخیره و دانلود کنید تا بعدا برای تماشای دوباره‌اش به مشکلاتی مثلی قطعی اینترنت و عدم دسترسی و… رو به رو نشوید؟! با همیاب24 همراه باشید تا با سایت های دانلود از اینستاگرام و سایت دانلود ویدیو از اینستاگرام آشنا شوید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

دانلود از اینستاگرام

از حق نگذریم برخی از این پست‌ها آنقدر خوب هستند که نمی‌توان براحتی از کنارشان گذشت، مخصوصا اگر شما یک فرد بروز و فعال در شبکه‌های اجتماعی باشید و این محتوا برای مخاطبان‌تان کاربردی یا مفرح باشد.

درست است که اینستاگرام نتوانسته ما را در ذخیره یا دانلود پست‌ها در گوشی‌مان یاری کند اما نیازی به نگرانی نیست چرا که خوشبختانه همیشه یک راه کار ساده برای هر چیزی وجود دارد و به کمک‌مان می‌آید دقیقا مثل همین وب سایت‌های دانلود از اینستاگرام که مزایای زیادی دارند مثل دانلود بدون لاگین یا در دسترس بودن هم برای آیفون و هم آیفون و…

حال که حرف از سایت‌های دانلود رایگان از اینستاگرام شد، باید از شما بپرسم که آیا می‌دانید که کدام یکی از این سایت‌های دانلود آنلاین از مابقی بهتر است؟!
اگر پاسخ شما خیر است باید به شما بگویم که جواب این سوال بسیار راحت تر از چیزی است که تصور می‌کنید، کافی است که با ما همراه باشید تا بهترین سایت‌های دانلود از اینستا را به شما معرفی کنیم.

دانلود از اینستاگرام
سایت دانلود از اینستاگرام اندروید

دوست عزیز قبل از خواندن ادامه متن حتما اپلیکیشن ضد سرقت و ردیاب گوشی را نصب نمایید. زیرا با نصب این برنامه کمک زیادی به امنیت خود کرده‌اید. با نصب برنامه ضد سرقت و ردیاب گوشی دیگر نگران سرقت و مفقود شدن گوشی خود نخواهید بود. و به راحتی می‌توانید گوشی خود را از لحاظ سلامت، تست نمایید و به کدهای ussd پرکاربرد گوشی‌تان دسترسی خواهید داشت و ….
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

بهترین سایت دانلود از اینستاگرام

احتمالا شما نیز اسم چندتا از سایت‌هایی که به شما امکان دانلود ویدیو از اینستاگرام را بدون نصب نرم افزار اضافی در گوشی می‌دهند، می‌دانید، چراکه این سایت‌ها در حال حاضر از بهترین دانلودرهای فایل هم برای آیفونی‌ها است و هم برای کاربران اندرویدی!
برای این که سردرگم نشوید ما بر اساس رتبه بندی بهترین سایت‌های دانلود از اینستا که توسط شرکت‌ گوگل با بررسی کیفیت خدمات و امتیازها در سال 2023 انجام شده بود، 6 مورد از بهترین‌های این لیست را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود از اینستاگرام
سایت دانلود از اینستاگرام اندروید
سایت دانلود از اینستاگرام با موبایل

1. سایت SAVE INSTA

یکی از راحت‌ترین وب سایت‌های دانلود آنلاین از اینستاگرام سایت SAVE INSTA است که امکان ذخیره پست، استوری، کپشن، هشتگ‌ها، تصویر پروفایل و… را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.
نحوه‌ دانلود از این سایت نیز این است که در ابتدا باید روی آیکون سه نقطه، در گوشه سمت راست بالای ویدیوی اینستاگرامی که می‌خواهید ذخیره کنید، ضربه بزنید، سپس پیوند پست یا URL را کپی کرده و در این سایت قرار دهید و پس از ایزوله کردن ویدیوی خود و انتخاب فرمت دلخواه، آن را در دستگاه خود ذخیره کنید.

*دستورالعمل‌های Save Insta برای Safari در iOS نیز تقریبا در اکثر مواقع به همین صورت است، اما گاهی نیز ممکن است که چیدمان صفحه تفاوت داشته باشد، بنابراین اگر آن را در مرورگر یا دستگاه دیگری امتحان کنید، ممکن است با نتایج متفاوتی روبه رو شوید اما به صورت کلی روش کار به همین صورت خواهد بود.

نحوه دانلود از اینستاگرام

توجه *
تحت هیچ شرایطی روی تبلیغات‌ و پاپ آپ‌های سایت ناشناس کلیک نکنید چراکه ممکن است سارقان در پشت این پوسترهای جذاب در کمین شما باشند.
راه‌های پیشگیری از این اتفاق‌ها

2. سایت IGRAM.IO

یکی دیگر از بهترین سایت‌هایی که میتوان برای دانلود پست‌ها، استوری‌، ریلز و تصاویر از اینستاگرام استفاده کرد و حتی کپشن پست‌ها را نیز از آن دانلود کرد، سایت igram.io است که در عرض فقط چند ثانیه ویدیو را به شما تحویل می‌دهد.
استفاده از این سایت نیز درست مثل سایت قبلی فوق العاده آسان است و کافی است که لینک پست دلخواهتان را کپی و در باکس داخل سایت کپی کنید.

دانلود از اینستاگرام آنلاین

3. سایت InstaDownloader

این سایت InstaDownloader ابزاری ساده و با کاربری آسان است که به شما این امکان را می‌دهد که ویدیوهای اینستاگرام را در عرض فقط چند دقیقه دانلود کنید.
همچنین می توانید از این ابزار برای دانلود عکس‌ها بدون نیاز به گرفتن اسکرین شات و برش آن‌ها نیز استفاده کنید.
علاوه بر این‌ها، این ابزار به عنوان یک دانلود کننده IGTV نیز فوق العاده است و می‌توان فرمت دلخواه را نیز در آن مشخص کرد.
نحوه کار با این سایت نیز تقریبا مانند قبلی‌ها است و کافی است که لینک ویدیوی اینستاگرام را کپی کرده و در فیلدی که در ابتدای سایت قرار داده شده، پیست کنید و روی دکمه جستجو کلیک کنید تا ابزار شروع به پردازش لینک دانلود شما کرده و کارش را آغاز کند.
نکته قابل توجه این است که پیش از انجام دانلود توسط سایت، یک پیش نمایش به شما نشان داده می‌شود که شما می‌توانید قبل از دانلود نهایی ویدیوی خود را ببینید (برای اطمینان از اینکه ویدیوی درست را دریافت کرده‌اید) و بعد از اطمینان می‌توانید، با کلیک کردن روی دکمه زیر ویدیو آن را دانلود کنید.

دانلود از اینستاگرام از طریق سایت

4. سایت w3toys

w3toys یکی از بهترین پلتفرم‌های محبوب برای دانلود ویدیوها (و عکس‌ها) اینستاگرام است که مانند سایر دانلودرهای ویدیویی استاندارد کار می‌کند. برای استغفاده از آن هم کافیست که URL ویدیو را کپی کنید و فایل‌های خود را با کیفیت بالا به صورت MP4 دانلود کنید.
البته توجه کنید که برای رسیدن به دکمه دانلود، ممکن است مجبور شوید یک تبلیغ کوتاه را تماشا کنید.

نکته*
به یاد داشته باشیدکه اگر از Google Chrome استفاده نمی‌کنید، ممکن است مجبور شوید راست کلیک کرده و گزینه “Save as” را انتخاب کنید.

دانلود از اینستاگرام ایفون سایت

5. سایت instaspy

یکی دیگر از بهترین ابزارهای دانلود در اینستاگرام سایت instaspy است که روی همه مرورگرهای اصلی به راحتی کار می‌کند. این سایت امکان ذخیره کپشن، هشتگ‌ها، تصویر پروفایل و… را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. جالب است بدانید که با لاگین در این سایت می‌توانید تمام پست‌های را یکجا دانلود کنید و یا حتی پست‌های صفحه‌های شخصی را نیز دانلود کنید

  • در ابتدا باید لینک پست دلخواهتان را کپی کنید و سپس وارد وب سایت instaspy شوید.
  • به محضی که وارد سایت شوید با یک فیلد جستجو مواجه می‌شوید که باید لینک را در آنجا قرار دهید و روی آیکون آبی رنگ download noe کلیک کنید.
  • حال کافیست که روی گزینه download که زیر ویدیو قرار گرفته کلیک کنید و از ویدیوی مورد نظرتان لذت ببرید.
دانلود از اینستاگرام بدون برنامه

سخن آخر…

امیدواریم که با استفاده از سایت دانلود از اینستا و سایت دانلود از اینستاگرام انلاین که در بالا به شما آموزش داده شد، بتوانید با توجه به شرایط خود بهترین‌شان را برای خود انتخاب کرده و در کمترین زمان ممکن ویدیوهای مورد علاقه خود را از اینستاگرام دانلود کنید. لطفا با ارائه انتقادات و پیشنهادات خود درباره سایت دانلود از اینستاگرام، ما را در بهبود مقاله یاری کنید.

چه نوع ویدیوهایی را میتوان از سایت‌های دانلود از اینستاگرام، دانلود کرد؟

بسته به سایت انتخابی شما، میتوان تمام پست‌های ویدیویی، ریلز، استوری و… را دانلود کرده و حتی کیفیت مورد نظرتان را نیز انتخاب کنید
.

چطور ویدیوهای اینستاگرام را در ویندوز یا لب‌تاپ ذخیره کنیم؟!

مسلماً دانلود ویدیوهای اینستاگرام در رایانه آسان تر است. 
شما می‌توانید به سادگی URL پست اینستاگرام را کپی کرده و آن را به یک سایت دانلود کننده ویدیو..
.

چطور میتوان پست‌های پیج خصوصی را نیز در سایت‌های دانلود از اینستاگرام دانلود کرد؟

در بعضی از سایت‌ها این امکان وجود دارد که با دیدن نهایتا یک تبلیغ کوتاه تمام پست‌های پیج را به صورت یکجا دانلود کنید برای انجام این کار کافیست….
.

نهایتا چند پست را می‌توان برای دانلود از اینستاگرام انتخاب کرد؟

در بعضی از سایت‌ها شما میتوانید با ارسال url پیج تمامی ویدیوها را به صورت یکجا دانلود کنید.
.

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید