top
best-action-games-for-Android-phones

15 تا از برترین بازی‌های اکشن 2021 برای گوشی‌های اندروید

زمان مطالعه: 19 دقیقه

3

icon

به سختی می‌توان جایگاه و محبوبیت بالای سری بازی‌های اکشن را با دیگر سبک‌ها مقایسه کرد.
این محبوبیت، به پلتفرم خاصی اختصاص ندارد و همان‌طور که می‌دانید سری بازی‌هایی که در سبک اکشن ساخته شده و ساخته می‌شوند، از وسعت بسیار بالایی برخوردار هستند.

در این مقاله قصد داریم 15 تا از بهترین بازی‌های اکشن را معرفی کنیم که موفق شدند به واسطه‌ی عملکرد بسیار خوب خود، طیف گسترده‌ای از بازیکنان را جذب کنند؛ در ادامه با همیاب24 همراه باشید.

بهترین بازی‌های اکشن اندروید

اکثر افراد در اوقات فراغت خود سعی می‌کنند با بازی‌های مختلف خود را سرگرم کنند. به همین علت بازی‌های اکشن در جایگاه و محبوبیت بالایی در بین کاربران دارد.

همان‌طور که می‌دانید سری بازی‌هایی که در سبک اکشن ساخته شده و ساخته می‌شوند، از وسعت بسیار بالایی برخوردار هستند.

بازی Garena Free Fire MAX

Garena Free Fire MAX

به‌طور کلی  Garena Free Fire دارای دو نسخه‌ی محدود و کامل (MAX) است. در نسخه‌ی محدود، بازی گرافیک پایین‌تری نسبت به نسخه‌ی MAX دارد و تعداد بازیکنان کمتری را در هر دور شامل می‌شود.

همین مسئله باعث شده است تا بازی عمکلرد بهینه‌ای در موبایل‌های ضعیف‌تر داشته باشد. در همین راستا بازیکنانی که قادر به اجرای آثار سنگین بتل رویال نیستند، می‌توانند با خیال راحت به سراغ تجربه‌ی Garena Free Fire بروند. 

همین مسئله باعث شده است تا بازی عمکلرد بهینه‌ای در موبایل‌های ضعیف‌تر داشته باشد. در همین راستا بازیکنانی که قادر به اجرای آثار سنگین بتل رویال نیستند، می‌توانند با خیال راحت به سراغ تجربه‌ی Garena Free Fire بروند.

Garena Free Fire MAX

در هرحال باید گفت که هر دو نسخه‌ی Garena Free Fire از محوبیت بالایی در میان بازی‌های بتل رویال برخوردار هستند و تاکنون بسیار مورد پسند بازیکنان واقع شده‌اند.

Garena Free Fire در حال حاضر یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه‌ی یک بازی بتل رویال در اندروید است.

هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به گوگل پلی نسخه Garena Free Fire- World Series  را ازطریق پلی‌استور دریافت کنید.

بازی Assassin’s Creed Rebellion

Assassin's Creed Rebellion

مجموعه بازی Assassin’s Creed در طی سال‌ها و در اکثر موارد با ارائه‌ی داستان‌ها وشخصیت پردازی‌های خوب خود، باعث خلق کاراکترهای شده است که به سختی می‌توان آن‌ها را فراموش کرد.

حال اگر از طرفداران این مجموعه هستید یا حداقل نسخه‌هایی از آن‌را تجربه کرده‌اید، Assassin’s Creed Rebellion می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند.

زیرا تمامی کاراکتر‌های اصلی، از الطائر و اتزیو گرفته تا هر دو کاراکتر مرد و زن Eivor در بازی حضور دارند و می‌توان از قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد هر یک از آن‌ها استفاده کرد.

البته علاوه‌بر شخصیت‌های اصلی، بازی تمامی کاراکتر‌های فرعی و تأثیرگذار این مجموعه مانند Yusuf ،Darius و Mario را نیز در خود جای داده است.

همچنین باید اشاره کرد که Assassin’s Creed Rebellion با وجود تمامی شباهت و ارجاعات، از نظر گرافیک و گیم‌پلی کیلو‌متر‌ها با نسخه‌های اصلی فاصله دارد.

Assassin's Creed Rebellion

گرافیک بازی و فضای کلی محیط‌‌ها، همگی به‌صورت انیمیشنی و مشابه با مدل‌های عروسکی طراحی شده‌اند.

گیم‌پلی بازی نیز بیشتر روی انتخاب‌ها و مدیریت نیرو‌ها تمرکز دارد. به‌گونه‌ای که بازیکن باید در هر مرحله سه کاراکتر را انتخاب کند و با استفاده از قابلیت‌های آن‌ها، مأموریت‌های خود را به‌اتمام برساند.

مراحل بازی نیز تشکیل شده از مکان‌هایی که توسط تله‌ها و سربازان تمپلار‌ها محافطت می‌شوند. اما طرز انجام مبارزات یا حتی نحوه‌ی عبور از مکان‌ها و اتاق‌ها، همگی به انتخاب‌های بازیکن بستگی دارد.

باتوجه‌به مهارت‌های هر کاراکتر‌، باید دقت کنید که چه شخصیتی‌هایی را برای چه مرحله‌ای انتخاب می‌کنید تا با مشکلی مواجه نشوید. درنهایت باید گفت که اگر به سری بازی‌های Assassin’s Creed علاقه دارید، نباید در تجربه Assassin’s Creed Rebellion تردید کنید.

بیشتر بخوانید!

بهترین بازی‌های بلاکچین موبایل برای کسب درآمد کدامند؟

بازی Brawlhalla

Brawlhalla

در این روز‌های فعلی که بازی‌های آنلاین بیشتر با رقابت‌های بتل رویال و عناوینی که به مکرر از آن‌ها آثار تکراری دیده‌ایم، شناخته می‌شوند، Brawlhalla می‌تواند بسیار کمک کننده و مفید واقع شود.

البته باید گفت که Brawlhalla نیز تا حدی از بازی Super Smash Bros الهام گرفته است. اما بازی قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختص به خود را دارا است و می‌تواند رقابت‌های جذاب و البته متفاوتی را برای بازیکنان رقم بزند.

Brawlhalla دارای رویداد‌های متنوعی است که هرکدام بازیکنان را وارد شرایط تازه‌ای می‌کنند. بازیکن در هر دور از بازی، باید یک شخصیت و در برخی از حالت‌های دیگر سه کاراکتر را انتخاب کند و به مبارزه‌ با دیگر بازیکنان بپردازد.

Brawlhalla

در ادامه هر یک از بازیکنان باید سعی کنند تا با بهره‌گیری از سلاح‌های مختلف، رقبای خود را از سکو‌ها به بیرون پرتاب کنند. Brawlhalla در دو حالت آنلاین و آفلاین قابل اجرا است.

البته برای درک بهتر تمامی پتانسیل‌های بازی، بهتر است که آن را به‌صورت انلاین و چندنفره تجربه کنید.

همچنین Brawlhalla می‌تواند یک گزینه‌ی ایده‌آل برای انواع دورهمی‌ها باشد و شور و شوق فراوانی را به جمع‌های دوستانه یا خانوادگی شما تزریق کند.

بازی Call of Duty : Mobile

Call of Duty : Mobile

Call of Duty یکی از پر بازدید‌ترین بازی‌های ساخته شده است که طرفداران بسیار زیادی در بین کاربران بزرگسال دارد.

شاید استودیوی اکتیویژن هم، انتظار چنین استقبال پر شوری از بازی Call of duty: Mobile نداشت؛ به طوری‌که این اثر موفق شد رکورد‌‌ پر دانلود‌ترین بازی موبایل را در روز‌های اول بشکند و به بازی ترند این روز‌های موبایل تبدیل شود.

Call of Duty : Mobile

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بازی Call of Duty: Mobile را تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های اکشن آنلاین می‌کند، وجود حالت‌های متنوعی مانند Team Deathmatch ،Domination ،Search & Destroy ،Frontline و بتل رویال است.

بازی تنوع بسیار خوبی در سیستم شخصی‌سازی دارد و می‌توان از لباس‌ها و چهره‌های مختلفی که کاراکتر‌های بازی Call of Duty دیده می‌شوند، استفاده کرد و همینطور مواردی را خریداری یا به‌عنوان پاداش دریافت کرد.

Call of Duty : Mobile

بازی Call of Dury یکی از بهترین بازی‌های اندروید افلاین است که از گرافیک بهینه و واقع گریانه‌ای بهره می‌برد و به واسطه‌ی وجود تنظیمات گرافیکی، بازی می‌تواند روی موبایل‌های میان‌رده و پایین رده نیز اجرای مناسبی داشته باشد.

علاوه‌بر این اگر اندروید ۹ به  بالا دارید می‌توانید از کنترلر‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ نیز برای انجام بازی استفاده کنید.

بازی MORTAL KOMBAT X

MORTAL KOMBAT X

بازی جذاب Mortal Kombat X (مورتال کمبت ایکس) در حال حاضر یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های سبک مبارزه‌ای محسوب می‌شود.

شخصیت‌هایی که در Mortal Kombat X (مورتال کمبت ایکس) طراحی شده‌اند، بسیار جذاب و متنوع هستند. شخصیت‌های نوستالژیکی همچون ساب زیرو (Subzero)، اسکورپین (Scorpion)، جکس (Jacks) و غیره در بازی حضور دارند، اما در مجموعه تنوع شخصیت‌های آن بسیار زیاد است. 

شخصیت‌های بازی در سه دسته برنزی، نقره‌ای و طلایی ارائه شده‌اند و هر شخصیت می‌تواند به شیوه و ظاهر خاصی در هر یک از این سه دسته حضور یابد.

MORTAL KOMBAT X

نبردهای بازی به صورت 3 به 3 انجام می‌شود. شما سه کاراکتر یا شخصی را انتخاب و با آن‌ها به مبارزه با سه شخصیت دشمن می‌روید.

شخصیت‌هایی که در نبردها از آن‌ها استفاده می‌کنید به مرور تجربه کسب کرده و لول آپ (Level Up) می‌شوند. همچنین با پرداخت سکه می‌توانید برخی از توانایی‌‌های شخصیت‌های خود را ارتقاء دهید.

بازی Mobile Legends

Mobile Legends

اولین موردی که در بازی Mobile Legends: Bang Bang نظر شما را جلب می‌کند، شباهت بسیار زیاد آن به بازی League of Legends است. حتی این شباهت در نام این بازی نیز مشخص است.

اگر نظر من را بخواهید، می‌گویم بازی موبایل Mobile Legends در واقع نسخه‌ی موبایل LOL است که توسط استودیو مونتند (Moontond) توسعه داده شده است.

شباهت‌های این دو بازی فقط به اسم و دنیای بازی و جای قرار گرفتن موجودات و مزیت‌های آن‌ها ختم نمی‌شود؛ بلکه قهرمانان‌ها به یکدیگر شباهت بسیار زیادی دارند.

برای مثال، در League of Legends قهرمانی به نام زین زائو وجود دارد که یک فرمانده شرقی است و به واسطه‌ی نیزه‌ی خود، می‌تواند ضربه‌های سرعتی بزند و دشمنان اطراف خود را از طریق قدرتش به اطراف پرتاب کند.

Mobile Legends

حال در بازی موبایل Mobile Legends شاهد قهرمان زیلان هستیم که از نظر ظاهر، دقیقا خود زین است (از نظر قیافه، زیلان انصافا خوش قیافه‌تر است!) و تنها قابلیت‌هایش کمی فرق کرده است.

همانند بازی‌های مشابه این سبک، نقشه‌ی بازی از سه مسیر مختلف تشکیل شده و شما می‌بایست با توجه به قهرمانی که آن را انتخاب کرده‌اید، مسیر درست را انتخاب و بازی را شروع کنید.

طبق سنت همیشگی، معمولا یک نفر به جنگل می‌رود و مابقی قهرمان‌ها در سه مسیر باقی‌مانده پخش می‌شوند و به مبارزه کردن می‌پردازند.

بازی Fortnite

Fortnite

بازی موبایل Fortnite توانست بازهم عملکرد بسیاری خوبی ارائه کند و توجه خیلی از بازیکنان را به خود جلب کند.  Fortnite یک بازی جذاب در سبک بتل رویال است که شما را به دنیای فانتزی خود می‌برد.

مانند دیگر آثار سبک بتل رویال، بازیکن باید بعد از فرود آمدن در نقشه‌ای عظیم سعی کند که بازیکنان دیگر را از پای درآورد تا خود تنها فرد بازمانده در نقشه باشد.

ویژگی که بازی Fortnite را تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های اکشن چند نفره می‌کند؛ وجود قابلیت‌های برای ساخت و ساز در بازی است. بازی ابزاری در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که می‌تواند به‌صورت آزادانه، شروع به تخریب اجسام مختلف یا ساخت و ساز کند.

Fortnite

بازی گرافیک و گیم‌پلی مشابه با نسخه‌ی کنسولی خود دارد و می‌تواند تجربه‌ای نفس گیری از یک بازی اکشن آنلاین در سبک بتل رویال برای شما فراهم کند.در هر مسابقه فورت نایت 100 بازیکن در یک جزیره کوچک به رقابت می‌پردازند.

آنها در ابتدا فقط یک سلاح سرد شبیه تبر یا کلنگ در اختیار دارند و باید گوشه و کنار محیط‌های بازی را بگردند تا سلاح‌های جدید، نارنجک و آیتم‌های دیگر را که برای نجات خودشان یا از بین بردن سایر بازیکن‌ها استفاده می‌شوند، پیدا کنند.

برای سخت‌تر شدن بازی، جزیره مدام در حال کوچک‌تر شدن است و شما باید در آن دوام بیاورید. برای این کار باید تله بکارید، سلاح‌های جدید به دست بیاورید و مواضع دفاعی بسازید.

بازی Modern Combat (series)

Modern Combat

سری بازی‌های موبایل Modern Combat توسط استودیو محبوب گیم لافت ساخته شده و از آن دست بازی‌های خوش ساخت و جذابی است که ممکن است نام آن‌را زیاد شنیده باشید.

مجموعه بازی‌های Modern Combat علاوه‌بر حالت چند نفره، یک بخش کمپین را نیز شامل می‌شوند.

در بخش چند نفره، می٬توانید مأموریت‌های مختلفی را همراه‌با دوستان و دیگر بازیکنان به اتمام برسانید یا به‌صورت PVP با بازیکنان دیگر وارد نبرد شوید.

Modern Combat

همچنین Modern Combat دارای کاراکتر‌ها و سلاح‌های بسیاری است که هرکدام تجربه‌ای متفاوتی به شما منتقل می‌کنند.

سری بازی Modern Combat بدون شک، یکی از بهترین بازی‌های اکشن موبایل محسوب می‌شوند که هم در بخش کمپین و هم در بخش آنلاین می‌توانند به خوبی شما را سرگرم کنند.

هم‌اکنون نسخه‌ی Versus بازی موبایل Modern Combat در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است. لازم به ذکر است که این نسخه، یعنی بازی  Modern Combat Versus فاقد بخش داستانی است.

بازی Darkness Rises

Darkness-Rises

بازی Darkness Rises یک عنوان نقش آفرینی برای گوشی‌های اندرویدی است. گرافیک بازی خیلی به گرافیک بازی‌های کنسولی نزدیک است و اگر دنبال یک بازی سنگین و باکیفیت روی گوشی هستید، می‌توانید Darkness Rises را بازی کنید.

گیم پلی بازی بسیار سریع است و امکان انتخاب کلاس‌های مختلف برای قهرمان‌های بازی را هم خواهید داشت. هر قهرمان هم قدرت‌های خاص خود را دارد که می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید.

اکثر بازی‌های نقش آفرینی روی موبایل تنها به یک بخش داستانی ساده و یک بخش چندنفره که مبارزات PvP است، بسنده می‌کنند.

در این میان بازی‌هایی نیز وجود دارند که از نظر محتوا، حسابی بازیکن را سرگرم می‌کنند و از نظر ساختاری نیز، دارای داستان و گیم پلی درگیر کننده‌ای هستند.

استودیو نکسون کمپانی (Nexon Company) جزو همان استودیوهایی است که با بازی‌های خود، احترام ویژه‌ای برای مخاطبان پلتفرم موبایل قائل می‌شود. بازی اندروید و آیفون Darkness Rises دقیقا همان اثری است که مخاطبان بازی‌های نقش آفرینی باید به سراغش بروند.

داستان بازی Darkness Rises روایت گر دنیایی است که اورک‌ها به آن حمله ور شده‌اند و هدف شان نابودی انسان‌ها است.

حال شما در نقش شخصیت اصلی داستان که یکی از مبارزان ماهر سلطنتی است، باید به همراه پادشاه خود مانع از موفقیت اورک‌ها شوید. در این میان یک وظیفه دیگر نیز دارید و آن هم پیدا کردن سرمنشا حمله اورک‌ها و نابودی شان است.

بیشتر بخوانید!

بهترین بازی‌های انحصاری کنسول بازی

بازی World of Tanks Blitz

World of Tanks Blitz

World of Tanks Blitz از آثاری است که به‌راحتی می‌توان از آن به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های آنلاین PvP یاد کرد.

حتی اگر بگوییم این بازی می‌تواند با خیلی از آثار آنلاین و محبوب کنسولی نیز رقابت کند، چندان بی راه نگفته‌ایم. بازی World of Tanks Blitz در دوران جنگ جهانی دوم جریان دارد و  طی آن بازیکنان باید با کنترل تانک‌های مختلف در قالب دو گروه برابر، به رقابت با یکدیگر بپردازند.

با اینکه سال‌ها از زمان انتشار بازی می‌گذرد، اما همچنان World of Tanks Blitz از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و جزو بازی‌های پرطرفدار موبایل شمرده می‌شود.

گرافیک کنسولی و بهینه‌ی بازی، درکنار انواع و اقسام تانک‌ها از کشور‌های مختلف مانند آلمان و آمریکا، تنها تعداد کمی از ویژگی‌های بازی World of Tanks Blitz را تشکیل می‌دهند.

بازی World of Warships Blitz

World of Tanks Blitz

بازی استراتژی World of Warships Blitz به شما امکان انتخاب از بین چهار کلاس مختلف و همچنین تعداد بسیار زیادی کشتی‌های قدیمی‌ و معروف را می‌دهد و شما به عنوان یک بازیکن قادرید از میان آن‌ها به دلخواه انتخاب بکنید!

برای پیروزی در مبارزات می‌توانید روش‌های مختلفی را اتخاذ کنید، از کشتی‌های معروف موجود د می‌توان به کشتی یاماتو و ناو هواپیمابر میدوی اشاره کرد! دیگر کشتی‌های معروف موجود، کشتی واراسپایت کشور انگلستان، تریپیتز کشور آلمان و آروراشوروی سابق هستند!

بیش از ۸۰ کشتی در بازی وجود دارند که کم کم می‌توانید آن‌ها را یکی پس از دیگری باز کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و نبرد دریایی هستید پیشنهاد می‌کنیم World of Warships Blitz را از دست ندهید!

World of Tanks Blitz

بازی World of Warships Blitz با استقبال عالی روبرو شده و امتیاز 4.2 از 5.0 نشان دهنده این محبوبیت است!

از ویژگی‌های کلی بازی می‌توان به امکان رقابت با بازیکنان انلاین سراسر جهان ؛ در دسترس بودن ده‌ها کشتی مختلف و متنوع برای باز کردن ؛ گرافیک خیره کننده اچ دی با صداگذاری فوق العاده ؛ طراحی عالی به همراه گیم پلی اعتیاداورش اشاره کرد!

بازی MARVEL Future Fight

MARVEL-Future-Fight

داستان بازی از این قرار است که دشمنان در حال تلاش برای نابودی دنیا و به دست گرفتن آن هستند! هم اکنون بازی MARVEL Future Fight همه قهرمانان بزرگی را که تا کنون سری مارول در تاریخ داشته، در کنار یکدیگر جمع آور نموده تا به مبارزه با این افراد شرور بپردازید و آن‌ها را نابود سازید!

این بازی تقریبا همانند بازی معروف Marvel Contest of Champions طراحی شده است که در آن در همه قهرمانان معروف حضور دارند ؛ از شخصیت معروف مرد عنکبوتی بگیرید تا مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، ونوم، گرین گابلین همه و همه در بازی حضور دارند!

MARVEL-Future-Fight2

شما در نقش این شخصیت‌های افسانه‌ای در مقابل انواع حیوانات و موجودات وحشتناک و قوی قرار می‌گیرید و می‌بایستی آن‌ها را با ضربات خود از پای درآورید و قهرمانان جدید را باز کنید!

کلکسیونی از قهرمانان را برای نبردهایی واقعا مهیج در سیاهچال‌ها جمع آوری نمایید و یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای اندروید را تجربه کنید.

بازی چندین حالت مختلف با نام‌های نرمال، اسپشال، آرنا و روزانه را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که قادر به انتخاب یکی از آن‌ها و شروع مبارزات خواهید بود

بازی PUBG Mobile

PUBG-Mobile

پابجی موبایل – PUBG MOBILE یک بازی عالی و پرطرفدار آنلاین در سبک بتل رویال یا بقا از استودیو بازیسازی Tencent Games است که برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر شده است.

این بازی شما را در شرایط مختلفی قرار می‌دهد که در آن مهارت‌های بقا و زنده ماندن شما به طور جدی مورد چالش قرار می‌گیرند.

شما در بازی پابجی موبایل به همراه 99 بازیکن دیگر درون یک هواپیما نشسته‌اید و در حال انتقال به یک جزیره هستید؛ زمانی که هواپیما به بالای جزیره میرسد شما باید از هواپیما بیرون بپرید و در نقطه‌ای از آن فرود بیایید.

PUBG-Mobile

اولین هدف شما در پابجی این است که زنده بمانید و در مرحله بعد حذف سایر بازیکنان تا رسیدن به پیروزی است؛ پس سلاح و تجهیزات موردنیازتان را بیابید و در ناحیه‌امن بازی که هر لحظه در حال کوچکتر شدن است باقی بمانید.

با کوچکتر شدن محل امن بازی، احتمال رو به رو شدنتان با سایر بازیکنان حاضر در جزیره بیشتر میشود و همین امر عطش اول شدن شما را برای اول شدن در آن دور بازی PUBG MOBILE افزایش میدهد.

در طی این روند با حملات رقبا مواجه خواهید شد که در پایان هر مسابقه تنها یک نفر یا یک تیم زنده میماند و برنده میشود.

بازی Shadow of Death 2

Shadow of Death 2

بازی سایه مرگ 2 که ماجرای آن به نوعی ادامه قسمت اول است، شما در نقش قهرمان و شخصیت اصلی این مجموعه بازی‌های یعنی ماکسیموس (Maximus) که یک جنگجوی بسیار ماهر است می‌باشید.

ماکسیموس به خاطر حادثه‌ای نامعلوم حافظه خود را از دست داده و فقط یک چیز را می‌داند و آن هم نابود کردن دشمنانی است که قصد از بین بردن سرزمین Aurora یعنی سرزمینی که او در آنجا زندگی می‌کرده و خانواده‌اش در آن جا وجود داشتند می‌باشد.

حالا او که در تاریکی به یک جنگجوی مرگبار تبدیل شده می‌خواهد به شکار هیولاها و دشمنانی برود که مدت‌هاست برای سرزمین Aurora تهدید به عمل میامدند.

Shadow-of-Death

در بازی سایه مرگ 2 شما می‌توانید کنترل 4 شخصیت مختلف از جنگجوهای خاص و قدرتمندی را بر عهده بگیرید و ماجرای بازی را با شخصیت انتخابی شروع کنید.

بازی Shadow of Death 2 – Shadow Fighting Game با یک سیستم مبارزاتی پیشرفته تر و حرفه‌ای تر رو به رو هستیم.

سیستمی که تجربه‌ای بسیار شگفت انگیز از مبارزات سبک Hack n Slash برای شما به ارمغان می‌آورد. در این بازی می‌توانید مهارت‌های متفاوتی را در بخش نبرد با دشمنان به کار بگیرید و کومبوهای دیدنی و فوق العاده مهیج بزنید!

بازی Overkill 3

Overkill 3

در این بازی شما فرماندهی گروهی را بر عهده دارید و می‌بایستی با افرادی که به شما حمله کرده‌اند مبارزه کنید و آنها را بکشید و اجازه ندهید تا شما را از پای دربیاورند!

عکس العمل بسیار سریع و مناسبی را باید داشته باشید چرا که در کوتاه ترین زمان ممکن باید بهترین تصمیم را بگیرید و جان خود را نجات دهید.

سلاح‌های بازی مدرن می‌باشند و همین موضوع باعث افزایش جذابیت بازی میشود، بازی در محیط‌ها و شرایط مختلفی برگزار میشود و دارای هیجانات و لحظات دلهره‌آوری است.

Overkill 3

انواع و اقسام سلاح‌ها از تفنگ‌های دوربین دار گرفته تا مسلسل‌ها و تفنگ‌های ساچمه‌ای در اختیار شماست ، پس حواس خود را به طور کامل جمع کنید و با آن‌ها دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنید.

جمع بندی نهایی

در این مقاله ما سعی کردیم جذاب ترین و بهترین بازی‌های اکشن اندروید را برای شما عزیزان معرفی کنیم. در این مقاله بازی‌های گوناگون در سبک‌های نقش آفرینی، کشتی رانی و … وجود داشت.

شما کدام بازی‌ها را تجربه کرده‌اید؟ و اینکه شما دیگر چه بازی‌هایی را می‌شناسید که در حوزه سبک اکشن برای گوشی‌های اندروید باشند؟ شما می‌توانید نظرات خود را با ما در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. محب علی پومند گفت:

    سلام خدمت پلیس فتا من چطوری من میتوانم شکایت انجام بدم یکی اکانت کلش اف کلنز من را دزدید و شماره اش را هم دارم

    0
  2. سامان ابراهیمی گفت:

    سلام من تو این بازی ها پبجی بازی میکنم و چون فیلتر به فیلتر شکن نیاز داریم ولی فیلترشکنم خود بخود خاموش میشه نمیدونم سبب چیه اگه میشه بهم بگید ممنون

    0
    1. سجاد آهویی گفت:

      سلام دوست عزیز
      معمولا به خاطر ضعیف بودن قدرت سیگنال اینترنت فیلتر شکن خاموش می‌شود. اگر از سرعت اینترنت خود اطمینان دارید فیلتر شکن خود را عوض کنید.

      0