top
Discovery-of-66-phones-in-Taybad

کشف ۶۶ دستگاه گوشی سرقتی هوشمند توسط مرزبانان هنگ تایباد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

3

icon

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای استان، مرزبانان این فرماندهی در هنگ تایباد حین کنترل و بازرسی خودروها در پست کنترل و مراقبت مرزی موفق گروهان ۱۷ شهریور موفق به کشف ۶۶ دستگاه تلفن همراه از یک دستگاه خودروی تریلی در حال خروج از کشور شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به توقیف خودرو و دستگیری راننده آن، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی گوشی‌های تلفن هوشمند سرقتی را یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برآورد کردند که اقلام مکشوفه به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های مرزبانان در راستای جلوگیری از اموال هموطنان گفت: مرزبانان این فرماندهی در اقصی نقاط مرزهای استان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا از هرگونه قاچاق به داخل یا خارج از کشور مقابله کنند، لذا این گوشی‌های سرقتی تحویل اداره آگاهی می‌شود و پس از ثبت در سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی آن خواهد شد.

منبع: خبرگذاری مهر

تحویل گوشی های سرقتی به مالباخته توسط سامانه همیاب24

گوشی‌های کشف شده توسط پلیس از سامانه همیاب24 استعلام گرفته شده و به مالباخته تحویل داده می‌شود.

درصورت فعال بودن ثبت در سامانه همیاب24، از طریق لینک زیر می‌توانید وضعیت کشف موبایل خود را بررسی نمایید:

3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. سید مجتبی موسوی گفت:

    سلام خدمت ‘ کاربر گرامی همیاب ۲۴ ‘ میخواستم ببینم اگه میشه یه استعلام میگرفتین داخل همین گوشی های پیدا شده’ من احساس میکنم گوشیم داخل اموال کشف شده باشه چون به چشمم خورد[نوت ۱۰ اس _ imeiخط یک هم اخرش 0۲]_ممنون

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام مجتبی عزیز. آیا گوشی خود را در سامانه همیاب24 ثبت کردید؟
      اگر گوشیتان در سامانه ثبت باشد قطعا استعلام گرفته شده و اطلاع میدهیم. اما اگر در سامانه همیاب24 گوشی خود را ثبت نکردید هر چه سریعتر نسبت به ثبت گوشی خود اقدام نمایید.

      0
  2. علی قاسمی گفت:

    گوشی پوکوc3 رنگ ابی

    0