top
Track-a-dead-iPhone-through-Gmail-3

ردیابی گوشی ایفون خاموش از طریق جیمیل

زمان مطالعه: 4 دقیقه

0

icon

ردیابی گوشی‌های هوشمند، به ویژه آیفون، در مواقعی که گم یا دزدیده شده‌اند، از دغدغه‌های اصلی کاربران است. با وجود قابلیت‌های مختلفی مانند “Find My” اپل، ردیابی آیفون خاموش از طریق جیمیل موضوعی است که ابهامات زیادی را به همراه دارد. در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازیم که آیا ردیابی گوشی آیفون خاموش با جیمیل امکان‌پذیر است یا خیر و در صورت امکان، چه روش‌هایی برای این کار وجود دارد.

چرا ردیابی آیفون خاموش دشوار است؟

چرا ردیابی آیفون خاموش دشوار است؟

ردیابی آیفون خاموش به طور کلی چالش‌برانگیز است، زیرا این دستگاه‌ها در حالت خاموش، سیگنال‌های GPS یا Wi-Fi را که برای ردیابی آن‌ها توسط ابزارهای مختلف مانند “Find My” استفاده می‌شود، ارسال نمی‌کنند. اما ما در این متن روشی را آموزش می‌دهیم که گوشی‌های خاموش را به راحتی ردیابی کنید.

بیشتر بخوانید: ردیابی گوشی با اپل آیدی

جیمیل و ردیابی آیفون

متأسفانه، در حال حاضر جیمیل به طور مستقیم برای ردیابی آیفون خاموش قابل استفاده نیست.

روش‌های جایگزین برای ردیابی آیفون خاموش

با وجود عدم امکان ردیابی مستقیم آیفون خاموش از طریق جیمیل، روش‌های دیگری برای یافتن یا ردیابی آن وجود دارد:

Find My: اگر قبل از خاموش شدن آیفون، قابلیت “Find My” را در آن فعال کرده باشید، حتی در حالت خاموش نیز تا زمانی که باتری آن شارژ دارد، مکان تقریبی آن را به شما نشان می‌دهد. برای استفاده از این قابلیت، باید اپل آیدی خود را به خاطر داشته باشید.

حالت گمشده: اگر آیفون شما به شبکه Wi-Fi یا داده تلفن همراه متصل شود، می‌توانید آن را در حالت گمشده قرار دهید. با فعال کردن این حالت، آیفون قفل شده و پیامی با اطلاعات تماس شما روی صفحه نمایش داده می‌شود.

تماس با اپراتور تلفن همراه: می‌توانید با اپراتور تلفن همراه خود تماس بگیرید و IMEI آیفون خود را به آن‌ها بدهید تا در صورت روشن شدن یا اتصال به شبکه، آن را ردیابی کنند.

سامانه کشوری ردیابی گوشی: می‌توانید وارد سامانه کشوری ردیابی گوشی و کالای دیجیتال مفقودی یا سرقتی شوید و گوشی خود را ردیابی نمایید.

پلیس: اگر آیفون شما دزدیده شده است، باید آن را به پلیس گزارش دهید و IMEI را در سامانه همیاب24 ثبت نمایید.

بیشتر بخوانید: چگونه آیفون خود را آپدیت کنیم؟ 

ردیابی گوشی خاموش آیفون با سامانه کشوری ردیابی

ردیابی گوشی خاموش آیفون با سامانه کشوری ردیابی

همینطور که اشاره کردیم ردیابی گوشی خاموش کار سختی است. اما سامانه همیاب24 این امکان را فراهم کرده است. بعد از سرقت گوشی خود را در سامانه کشوری ردیابی گوشی سرقتی یا مفقودی همیاب24 ثبت نام نمایید تا روند ردیابی گوشی شما هر چه سریع‌تر اتفاق بیافتد.

پس ازثبت ردیابی در سامانه همیاب ۲۴ موارد زیر برای کالای شما اعمال می‌شود:

ردیابی 24 ساعته در اپراتورهای مخابراتی، جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور در کلانتری‌ها، بازرسی‌های مرزی و …، اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه، اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور.

بیشتر بخوانید: ردیابی گوشی سرقتی خاموش

پیشگیری از گم شدن یا دزدیده شدن آیفون

بهترین راه برای جلوگیری از نیاز به ردیابی آیفون، پیشگیری از گم شدن یا دزدیده شدن آن است. برای این کار، اقدامات زیر را انجام دهید:

  • رمز عبور قوی برای آیفون خود تعیین کنید.
  • قابلیت “Find My” را فعال کنید.
  • از اطلاعات خود پشتیبان‌گیری کنید.
  • مراقب باشید که آیفون خود را در مکان‌های عمومی رها نکنید.

آیا می‌دانید در صورت سرقت گوشی خود آن را چطور باید ردیابی کنید؟ از اینجا در مورد بهترین روش ردیابی گوشی اپل اطلاعات کسب کنید.

درنهایت…

در ین متن به صورت کامل به موضوع ردیابی گوشی آیفون خاموش با جیمیل پرداختیم. اگر سوال یا نظری دارید با ما به اشتراک بگذارید.

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید