top
Tracing

دستگیری ۵ مجرم در پاتوق‌هایشان در غرب تهران

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت ۵ مجرم در طی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در غرب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدرضا موسوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح حوزه استحفاظی سرکلانتری پنجم در روز گذشته، ماموران تیم عملیات سرکلانتری پنجم با شناسایی پاتوق‌های سارقان و اخذ دستور قضایی در سه نقطه به مخفیگاه متهمان ورود کرده که نتیجه آن دستگیری دو سارق حرفه‌ای و دو موبایل قاپ و کشف چندین دستگاه تلفن همراه سرقتی بود.

وی گفت: با توجه به گزارشاتی که شهروندان مبنی بر امنیت پارک‌ها و بوستان‌ها به پلیس داده بودند، پس از پاکسازی پاتوق‌ها، ماموران پلیس اقدام به سرکشی از پارک‌های منطقه کردند و موفق به جمع آوری ۱۲ معتاد متجاهر، دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش به همراه سلاح سرد و توقیف ۱۵ عدد موتورسیکلت فاقد پلاک یا پلاک مخدوش شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: معتادان متجاهر به مراکز بازپروری ارجاع داده خواهند شد. همچنین برای متهمان دستگیرشده نیز پرونده‌ای تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهند شد.

موسوی گفت: در ادامه این عملیات طی سرکشی از پارکینگ‌های سطح حوزه یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی سرقتی نیز کشف شد که در این خصوص هم پرونده‌ای تشکیل شد.

منبع: ایسنا

شاید گوشی شما در بین آن‌ها باشد، از اینجا استعلام بگیرید

تحویل گوشی‌های سرقتی به مالباخته با کمک همیاب24

ردیابی گوشی

سامانه کشوری همیاب24 با همکاری پلیس گوشی‌های سرقتی را به مالباخته تحویل می‌دهد. بعد از ثبت گوشی سرقتی در سامانه همیاب24 چنانچه گوشی همانند پاراگراف قبل توسط پلیس کشف شود در سامانه همیاب استعلام گرفته شده و به مالباخته تحویل داده خواهد شد.

به همین دلیل بعد از سرقت گوشی هر چه سریع‌تر گوشی‌تان را در سامانه کشوری همیاب24 ثبت نمایید تا ردیابی آن فعال شود.

پس ازثبت ردیابی در سامانه همیاب ۲۴ موارد زیر برای کالای شما اعمال می‌شود:

ردیابی 24 ساعته در اپراتورهای مخابراتی، جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور در کلانتری‌ها، بازرسی‌های مرزی و …، اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه، اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور.

ثبت و ردیابی گوشی سرقتی یا مفقودی

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید