top
Phone-tracking

دستگیری مالخرانی که مغازه موبایل فروشی داشتند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

رئيس پليس آگاهی پايتخت از دستگيری 7 متصدی يک مغازه خبر داد که مالخر تلفن‌های همراه مسروقه بودند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار علي وليپور گودرزي رئيس پليس آگاهي پايتخت با اعلام خبر دستگیری چند مالخر موبایل‌های مسروقه اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت در سطح خيابان‌هاي تهران با اقدامات اطلاعاتي کارآگاهان اداره هجدهم مشخص شد که سارقان پس از موبايل قاپي، گوشي‌هاي سرقتي را به يک مغازه در پاساژي موبايل فروشي در محدوده خيابان جمهوري مي‌فروشند.

وي افزود: بدين ترتيب شناسايي مالخر يا مالخران و مخفيگاه آنها در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت و پس از تحقيقات پليسي، مشخص شد که 7 مالخر گوشي‌هاي سرقتي را از سارقان خريداري و پس از اوراق کردن، قطعات آن را براي استفاده در گوشي هاي تعميري مي‌فروشند. اين مقام ارشد انتظامي عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدي با هماهنگي‌هاي لازم با مقام قضائي براي دستگيري متهمان و بازرسي از مخفيگاه‌ موردنظر وارد عمل شدند و متهمان را دستگير کنند.

سردار گودرزي ادامه داد: در بررسي از مخفيگاه متهمان، تعداد 43 دستگاه انواع گوشي هاي مختلف آيفون و… شناسايي شد.

رئيس پليس آگاهي پايتخت با تاکيد اينکه نيروهاي خدوم انتظامي اجازه جولان به سارقان را نداده و با قانون‌شکنان مقابله مي‌کنند، افزود: با صدور قرار قانوني از سوي مرجع قضائي متهمان براي شناسايي ساير شکات احتمالي در اختيار کارآگاهان اداره 18 پليس آگاهي قرار گرفتند.

منبع: فارس

شاید گوشی شما در بین آن‌ها باشد، از اینجا استعلام بگیرید

تحویل گوشی‌های سرقتی به مالباخته با کمک همیاب24

سامانه کشوری همیاب24 با همکاری پلیس گوشی‌های سرقتی را به مالباخته تحویل می‌دهد. بعد از ثبت گوشی سرقتی در سامانه همیاب24 چنانچه گوشی همانند پاراگراف قبل توسط پلیس کشف شود در سامانه همیاب استعلام گرفته شده و به مالباخته تحویل داده خواهد شد.

به همین دلیل بعد از سرقت گوشی هر چه سریع‌تر گوشی‌تان را در سامانه کشوری همیاب24 ثبت نمایید تا ردیابی آن فعال شود.

پس ازثبت ردیابی در سامانه همیاب ۲۴ موارد زیر برای کالای شما اعمال می‌شود:

ردیابی 24 ساعته در اپراتورهای مخابراتی، جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور در کلانتری‌ها، بازرسی‌های مرزی و …، اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه، اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور.

ثبت و ردیابی گوشی سرقتی یا مفقودی

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.