top
WhatsApp alternative application

اپلیکیشن جایگزین واتساپ

زمان مطالعه: 5 دقیقه

0

icon

این روزها به دلیل داشتن مشکل وصل نشدن واتساپ خیلی از افراد دنبال اپلیکیشن جایگزین واتساپ می‌گردند. برنامه‌های زیادی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها به جای واتساپ استفاده کرد ما در این متن بهترین اپ‌های جایگزین واتساپ را معرفی کردیم. بنابراین تا انتها با همیاب 24 همراه باشید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

برنامه جایگزین واتساپ

واتس‌اَپ (WhatsApp) توسط شرکت سهامی واتساپ ساخته شده است. یان کوم سازنده این برنامه است اما این برنامه در نهایت توسط شرکت متا(فیس بوک) خریداری شد.

با کمک این برنامه به راحتی پیام، تصویر، ویدیو را می‌شود انتقال داد. امکان ساخت گروه و اشتراک اطلاعات نیز وجود دارد اما در حال حاضر برای استفاده از واتساپ در ایران با مشکلاتی رو به رو هستیم به همین دلیل تصمیم به معرفی چند برنامه جایگزین واتساپ گرفتیم.

بیشتر بدانید: آیا می‌دانید بعد از گم شدن یا سرقت گوشی، لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال خود، می‌توانید وارد سامانه همیاب ۲۴ شوید و یا اپلیکیشن همیاب ۲۴ را نصب کنید و بعد از ثبت به راحتی گوشی خود را ردیابی نمایید؟ همین حالا اپ همیاب۲۴ را نصب کنید تا از سرقت یا مفقود شدن گوشی خود خداحافظی کنید!

معرفی چند برنامه جایگزین واتساپ

در این قسمت چند برنامه معرفی کردیم که می‌توانید جایگزین واتساپ کنید.

Wire

Wire

Wire یک برنامه پیام رسان است که میتوانید به جای واتساپ از آن استفاده نمایید. از این برنامه میتوانید در سیستم عاملای مختلف استفاده نمایید.

امکانات برنامه Wire

  • رابط کاربری زیبا
  • ویژگی‌های منحصر به فرد
  • دارای ویژگی رمزگذاری پایان به پایان (end-to-end encryption)
  • استفاده از سیستم عامل‌های مختلف
  • تماس ویدیویی گروهی (حداکثر ۱۰ نفر)
  • امکان حذف پیام از دستگاه‌های گیرنده
  • پیش نمایش لینک
  • و…

برای دانلود این برنامه از لینک زیر استفاده کنید.

Bridgefy

Bridgefy

اگر دنبال برنامه‌ای هستید که به صورت آفلاین کار کند Bridgefy می‌تواند برنامه خوبی باشد. Bridgefy برای کار به شبکه تلفن همراه یا اتصال اینترنت نیاز ندارند. نحوه کار این برنامه به این صورت است که یک شبکه بلوتوث با تعداد بی نهایت دستگاه یا شبکه وای فای در تلفن شما ایجاد می‌کند.

این برنامه را از لینک زیر می‌توانید دانلود نمایید.

Snapchat جایگزین واتساپ

Snapchat جایگزین واتساپ

Snapchat برنامه جالبی است. کمی که با این برنامه کار کنید متوجه خواهید شد که چقدر اپلیکیشن جذابی است. نکته قابل توجه این است که این برنامه فقط پیام‌رسان نیست، شما می‌توانید با استفاده از این برنامه بهترین عکس‌ها را از خود بگیرید.

ویژگی‌های برنامه

  • حذف پیام‌ها بعد از زمان مشخص در صورت تایید خودتان
  • وقتی شخصی تصویری از چت های شما می گیرد به شما اطلاع می‌دهد.
  • امکان استفاده از میلیون‌ها افکت تصویری
  • امکان ایجاد گپ های گروهی
  • تماس صوتی
  • تماس صوتی گروهی
  • گیف‌ها و …

این برنامه را از لینک زیر دانلود کنید.

Skype جایگزین واتساپ

Skype

اسکایپ یکی از بهترین پیام رسان‌های چت خصوصی بشمار می‌رود. اگر دنبال برنامه جایگزین برای واتساپ میگردید اسکایپ گزینه خوبی است. با کمک این برنامه میتوانید تماسهای صوتی و ویدئویی با کیفیت بگیرید و حتی تماس ویدئو خود را به صورت گروهی فعال کنید. همچنین میتوانید پیامهای ارسال شده خود را ویرایش نمایید.

برای دانلود این برنامه روی لینک زیر کلیک کنید.

دیسکورد برنامه جایگزین واتساپ

 دیسکورد

اگر گیمر هستید و دنبال برنامه پیام‌رسان هستید دیسکورد بهترین پیشنهاد برای شماست. با کمک این برنامه به راحتی در هنگام بازی با دوستان و هم تیمی‌های خود در ارتباط باشید.

شما می‌توانید در قسمت چت متنی دیسکورد از فایل‌هایی با انواع فرمت‌ها، تصاویر، ویدیوها، فایل‌های گیف و … ارسال کنید. همچنین می‌توانید پیام فرستاده شده را حذف یا ویرایش کنید.

قابلیت طراحی و استفاده از ربات از دیگر ویژگی‌های این برنامه است و حتی می‌توانید مدیریت گروه‌های بزرگ را نیز به عهده بگیرید.

بیشتر بخوانید: چطور پروکسی واتساپ را فعال کنیم؟

نتیجه گیری

در این متن چند برنامه کاربردی به عنوان جایگزین واتساپ به شما معرفی کردیم و لینک آن را در اختیارتان قرار دادیم. اما موضوع دیگری هست که بهتر است آن را مطرح کنیم تا کمک به افرادی بشود که دنبال برنامه‌ای می‌گردند که با کمک آن از سرقت یا گم شدن گوشی‌شان جلوگیری کنند. برای این کار فقط باید برنامه همیاب۲۴ را نصب کنید تا علاوه بر ردیابی گوشی، برای همیشه از سرقت و یا گم شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.در نهایت اگر سوال یا نظری دارید خوشحال می‌شویم با ما در میان بگذارید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید