top
tracking-stolen-mobile-phone

ردیابی موبایل های سرقتی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

6

icon

امروزه با توجه به افزایش قیمت و محبوبیت گوشی های تلفن همراه، متاسفانه شاهد آمار رو به رشد سرقت گوشی هستیم. در چنین شرایطی، نحوه ردیابی موبایل سرقتی اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

همیاب ۲۴ سامانه اعلام سرقت و ردیابی موبایل، تبلت و لپ تاپ

در زمینه ردزنی موبایل های سرقتی سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در گفتگو با خبرگزاری مهر اظهار کردند: حدود ۵۰ درصد موبایل‌های سرقتی کشف می‌شوند و اکثراً تحویل صاحبانشان داده می‌شود.

سخنرانی سردار حسین رحیمی و گفتگو با خبرگزاری مهر
ردزنی موبایل های سرقتی

ایشان در ادامه اظهار داشتند: با توجه به این که، گوشی‌های گران قیمت بعد از سرقت به خارج از کشور برده می‌شوند، تاکنون چند باند سرقت گوشی را در این زمینه دستگیر کردیم که موبایل‌های گران قیمت را بلافاصله بعد از سرقت به افغانستان منتقل می‌کردند.

سامانه همیاب24 تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه بوده و از طریق همکاری با دادگستری، کلانتری ها، اپراتورها و اصناف موبایل و کامپیوتر سراسر کشور به سرعت و از راه قانونی گوشی گمشده یا سرقتی را ردیابی می کند.

مزایای ردیابی موبایل سرقتی در سامانه همیاب24

1- ردیابی 24 ساعته موبایل سرقتی در اپراتورهای مخابراتی
2- اطلاع رسانی کشوری به اصناف سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه
3- اطلاع رسانی کشوری به کلانتری ها و بازرسی های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور
4- جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور و کلانتری ها

ویژگی دیگر همیاب۲۴ امکان استعلام رجیستری گوشی و استعلام سرقتی گوشی می باشد. در هنگام خرید کالای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ) تنها با یک استعلام می توانید علاوه بر اطلاع از سرقتی نبودن دستگاه، از رجیستر بودن آن نیز اطمینان حاصل کنید و ناخواسته مرتکب جرم خرید یک کالای سرقتی نشوید.

دیدگاه ها و تجربیات خود را پیرامون این نوشته با ما در میان بگذارید

4.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. محمد علی عسگری گفت:

    سلام واقعآخسته نباشین من ممازنرانی هستم توتهران ایسگاه ساخت مترو حکیم 1ماه کارگری کردم باتوجه به خخوردوخراک جای خخوا و….. با مابقی حقوقی که دریافت کردم برای خودم ومادرم گوشی خریدم اما تقریبآ 1ماه پیش گوشیم رودزدیدن داخل گوشی 2عددسیم کارت بودکه یکی بنام خودم ودیگری بنام پدرم که هردو سیم کارت و هنوز غیرفعال نکردم ازشما مسئولین زحمتکش ودلسوز مردم و جامعه عاجزانه خواهشمندم گوشیم رو پیدا کنین چون دیگه توان خرید چنین گوشی وندارم وکل دارائی وسرمایم همین گوشی بود که اونم دزدیدن بازهم ازتون برای پیدا کردن گوشیم عاجزانه خواستارم باکمال تشکر وسپاس فراوان وآرزوی سلامتی وطول عمر با عزت برای شما وخانواده گرامیتون.(بنده اول به امیدخدابعدبه امید شما مسئولین منتظرهستم)

    0
    1. یگانه محیطی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بابت این اتفاق متاسفیم دوست عزیز
      لطفا شکیبا باشید بسیاری از ردیابی‌هایی مثبت در سامانه همیاب ۲۴ پس از ماه‌ها ردیابی متعدد است

      0
  2. فاطمه عظیم پور گفت:

    سلام خسته نباشید.گوشی موبایل من سرقت شده.سیمکارتمو سوزاندم.در سامانه رهیاب ۲۴ هم ثبت نام کردم.واقعا امیدی هست که پیدا بشه؟؟ گوشیم تنها سرمایه ی من بود.تروخدا کمکم کنید.

    0
    1. مریم اکبری گفت:

      با سلام دوست عزیز، بعد از ثبت در سامانه کشوری همیاب24، ردیابی 24 ساعته در اپراتورهای مخابراتی، جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور در کلانتری‌ها، بازرسی‌های مرزی و …، اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه، اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور صورت میگیرد.
      بنابراین جای نگرانی نیست فقط لطفا کمی شکیبا باشید.

      0
    1. همیاب 24 گفت:

      با سلام دوست عزیز تشکر از نظر شما، می‌توایند در وبلاگ به باقی مطالب آموزشی ما هم سر بزنید.

      2