top
Track the fuel card

چطور کارت سوخت خود را پیگیری کنیم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

اگر چند وقت از درخواست کارت سوخت شما گذشته است و هنوز کارت سوخت به دست‌تان نرسیده است باید پیگری کنید که دلیل این تاخیر چه بوده است و کی به دست‌تان می‌رسد. اما چگونه؟! ما در این متن تمام روش‌های پیگیری کارت سوخت را در اختیارتان قرار خواهیم داد. بنابراین تا انتهای مقاله با همیاب 24 همراه باشید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

چند روش کاربردی برای پیگیری کارت سوخت

پیگیری کارت سوخت

اگر می‌خواهید پگیری کنید که کارت سوخت‌تان کی به دست‌تان می‌رسد ما در این متن چندین روش برای رهگیری کارت سوخت معرفی کرده‌ایم. با انتخاب هر یک از این روش‌ها به راحتی کارت سوخت‌تان را پیگیری نمایید.

بیشتر بدانید: آیا می‌دانید بعد از گم شدن یا سرقت گوشی، لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال خود می‌توانید وارد سامانه همیاب ۲۴ شوید و یا اپلیکیشن همیاب ۲۴ را نصب کنید و بعد از ثبت به راحتی گوشی خود را ردیابی نمایید؟

پیگیری کارت سوخت به صورت حضوری در پلیس+10

پیگیری کارت سوخت به صورت حضوری در پلیس+10

برای پگیری کارت سوخت خود به صورت حضوری به دفاتر پلیس +10 مراجعه نمایید. برای این کار

مدارک شناسایی مالک خودرو، مدارک شناسایی خودرو و کد رهگیری کارت سوخت را همراه خود داشته باشید.

اما بهتر است پیگیری کارت خود را به صورت غیرحضوری انجام دهید تا وقت‌تان هدر نرود.

بیشتر بخوانید: چطور کارت سوخت المثنی بگیرم؟

رهگیری کارت سوخت باکمک سامانه خدمات الکترونیک انتظامی

شما به کمک این سامانه به راحتی می‌توانید کارت سوخت خود را پیکیری نمایید در ضمن این سامانه فقط برای رهگیری کارت سوخت نمی‌باشد و خدمات جامع دیگری مانند پیگیری گواهینامه، خلافی خودرو و… را نیز دارد.

پیگیری کارت سوخت المثنی از پست

پیگیری کارت سوخت المثنی از پست

یکی دیگر از روش‌های رهگیری کارت سوخت از طریق پست است. شما باید ابتدا وارد سایت najatracking.post.ir شوید و با وارد کردن  vin خودرو یا همان شناسه خودرو از کارت خود باخبر شوید.

شما می‌توانید با در دست داشتن مدارک خودرو به صورت حضوری به اداره پست مراجعه نمایید و کارت خود را پیگیری کنید.

پیگیری کارت به صورت پیامکی

یکی دیگر از روش‌هایی که با کمک آن از وضعیت کارت سوخت خود با خبر خواهید شد ارسال vin موتور و یا ماشین خود به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۴۰ می‌باشد. شما باید برای پیگیری به صورت پیامکی به صورت زیر عمل نمایید.

ارسال پیامک کارت سوخت خودرو: V*VIN به عنوان مثال: (V*IRPC90VV5I9658742)

ارسال پیامک کارت سوخت موتور: M*VIN به عنوان مثال: ( M*IRKV91MN5O3685988)

بیشتر بخوانید: نحوه تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت

نتیجه گیری

ما در این متن چندین روش برای استعلام کارت سوخت را معرفی کردیم و شما را با نحوه پیگیری کارت سوخت آشنا کردیم. متاسفانه برنامه پیگیری کارت سوخت (سامانه پیگیری کارت سوخت) فعلا در دسترس نسیت. شما می‌توانید از هرکدام از روش‌های بالا برای پیگیری کارت خود استفاده نمایید. اگر سوال یا نظری دارید با ما در میان بگذارید تا راهنمایی‌تان کنیم.

2.6/5 - (5 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید