top
بهترین-نرم-افزارهای-پشتیبان-گیری-ویندوز-در-سال-2023

بهترین نرم افزارهای پشتیبان گیری ویندوز در سال 2023

زمان مطالعه: 4 دقیقه

0

icon

از بهترین نرم افزار‌های پشتیبان گیری سال 2023 چه می‌دانید؟!
ما در ادامه به معرفی بهترین نرم افزارهای پشتیبان گیری برای استفاده در سیستم عامل‌های ویندوز و مکینتاش خواهیم پرداخت و همچنین به صورت کامل مشخصات فنی هرکدام و مزایا و معایب آن‌ها را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد تا با خیالی راحت آن را به صورت مستقیم دانلود و نصب کنید. البته توجه داشته باشید که شما برای استفاده از هر کدام نیاز به نصب این برنامه‌ها ندارید اما برای استفاده حرفه‌ای تر از امکانات برنامه توصیه می‌کنیم که حتما آن‌ها را نصب کنید.
پس حتما با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

آیا از اصالت و رجیستری بودن لب‌تاب خود مطمئنید؟!
برای اطمینان از اصل بودن لب‌تاب خود حتما در سایت همیاب24 استعلام بگیرید تا علاوه بر بررسی اصالت و رجیستری از مفقودی یا سرقتی نبودن آن نیز اطمینان پیدا کنید.

نرم افزارهای پشتیبان گیری ویندوز

نرم افزار پشتیبان گیری ویندوز: Acronis True Image 2021

Acronis True Image 2021 یکی از بهترین و کاملترین نرم افزارهای پشتیبان گیری برای سیستم عامل ویندوز است. این نرم افزار امکاناتی مانند پشتیبان گیری از کلیه فایل‌ها و تنظیمات، تهیه تصاویر روی سیستم، پشتیبان گیری از فایل ها در دستگاه های موبایل و چندین دستگاه دیگر را فراهم می‌کند. همچنین با این نرم افزار می‌توانید از قابلیت‌هایی مانند توسعه یافته‌ترین الگوریتم‌های رمزنگاری، فشرده سازی و تهیه نسخه پشتیبان برای گواهینامه‌های اینترنتی نیز بهره‌مند شوید.

نرم افزار پشتیبان گیری ویندوز: Acronis True Image 2021

نرم افزار پشتیبان گیری مکینتاش: Carbon Copy Cloner

برای سیستم عامل مکینتاش، Carbon Copy Cloner یکی از بهترین نرم افزار های پشتیبان گیری است که توسط شرکت Bombich Software طراحی شده است. این نرم افزار به شما امکان می‌دهد تا از تمامی فایل‌ها و برنامه‌ها یا حتی از کل سیستم عامل خود، پشتیبان بگیرید. همچنین با استفاده از این نرم افزار، می‌توانید در هر زمانی به راحتی به فایل‌های پشتیبان دسترسی پیدا کنید و آن‌ها را بازیابی کنید.

علاوه بر این این برنامه از ذخیره سازی پشتیبان در محلی خارج از دسترس (مثلا در یک هارددیسک جانبی) پشتیبانی می‌کند تا در صورت بروز خطا یا اتلاف داده‌ها، اطلاعات شما نابود نشود.

همچنین، با نصب این نرم افزار می توانید برنامه‌ایی ایجاد کنید که در زمان‌های مشخص شده به صورت خودکار پشتیبان‌گیری از اطلاعات شما را انجام دهد. همچنین این نرم افزار دارای امکاناتی مانند پشتیبان گیری از فایل‌های آنلاین، پشتیبان گیری از بانک‌های اطلاعاتی و امکان انجام پشتیبان گیری در محیط‌های شبکه نیز می‌باشد.

نرم افزار پشتیبان گیری مکینتاش: Carbon Copy Cloner

نرم‌افزار پشتیبان‌گیری کامل و قدرتمند: Backup4all

Backup4all یک نرم‌افزار پشتیبان‌گیری کامل و قدرتمند برای ویندوز است که توسط Softland توسعه داده شده است. این نرم‌افزار امکاناتی از جمله پشتیبان‌گیری از فایل‌ها و پوشه‌ها، پشتیبان‌گیری از فایل‌های Outlook، پشتیبان‌گیری از فایل‌های آرشیوی (zip، 7z، etc.)، پشتیبان‌گیری از پایگاه داده‌ها و سیستم‌های فایل‌هایی مانند Dropbox، Google Drive و OneDrive را فراهم می‌کند. همچنین این نرم‌افزار از رمزنگاری AES 256 برای امنیت بالا استفاده می‌کند.

نرم‌افزار پشتیبان‌گیری کامل و قدرتمند: Backup4all

بیشتر بدانید..

علاوه بر نرم‌افزارهایی که پیش‌تر گفته شد، شما می‌توانید از نرم‌افزارهای زیر نیز استفاده کنید.

  • Dropbox
  • OneDrive
  • pCloud

گرچه که این برنامه‌ها در خصوص پشتیبان گیری از سیستم تعبیه نشده‌اند اما می‌توانید با ذخیره‌ی اطلاعات خود در هر کدام از این برنامه‌ها از نگهداری مطمئن و همیشگی اطلاعات مطمئن شوید و همچنین از تمام دستگاه‌هایتان به فایل‌ها دسترسی پیدا کنید و یا فایل‌ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

نرم‌افزار پشتیبان‌گیری کامل و قدرتمند در ویندوز

نتیجه گیری

ما در این مقاله به مرور کلی بهترین نرم‌افزارهای پشتیبان‌گیری در سال ۲۰۲۳ پرداختیم.
برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزارها را بررسی کردیم و از آن‌ها به عنوان راهکارهای برتر برای پشتیبان‌گیری از داده‌های شما در سیستم عامل ویندوز، یاد کردیم.
همچنین در این مقاله بهترین نرم‌افزارهای پشتیبان‌گیری برای سیستم‌عامل‌های دیگری نیز مانند macOS و لینوکس نیز بررسی شد که امیدواریم به شما برای پشتیبان‌گیری راحت تر اطلاعاتتان کمک کند.
به نظر شما یک از این نرم‌افزارها برای شما کارامد تر هستند؟

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید