top
Time-management-software

معرفی 11 تا از بهترین نرم افزارهای مدیریت زمان در جهان!

زمان مطالعه: 6 دقیقه

1

icon

آیا برای شما هم پیش‌آمده که برنامه‌ریزی انجام 100 کار متفاوت را کرده باشید ولی در انتهای روز موفق به انجام تنها 10 مورد از آن‌ها شده باشید؟ بنابراین اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که وقت کم می‌آورید و نیاز برنامه‌ریزی و مدیریت کارهای شخصی‌تان دارید پس ادامه مطلب را با دقت بیشتری بخوانید.
در ادامه بهترین نرم‌افزارها را برای مدیریت زمان گوشی، مدیریت زمان مطالعه، مدیریت وظایف و تقسیم کار و همچنین نرم‌افزار مدیریت کارهای شرکت را برای اندروید و ios به شما معرفی می‌کنیم و به این سوال شما که چه برنامه‌ای برای مدیریت کارهای روزانه بهتر است پاسخ می‌دهیم بنابراین پیشهاد می‌کنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشد.

مدیریت کارهای روزانه با Todoist

مدیریت کارهای روزانه با Todoist

اولین برنامه‌ای که در لیست نرم افزارهای مدیریت زمان قرار می‌گیرید Todoist است. این برنامه مدیریت کارهای روزانه علاوه بر اندروید برای IOS هم در دسترس است و تنها کافی است شما این برنامه مدیریت زمان را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب کنید.

بعد از نصب وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید وارد حساب کاربری تان در گوگل شوید سپس قوانین این برنامه می‌آید که باید با آن موافقت کنید. حالا وارد محیط نرم‌افزار Todoist می‌شوید. در اولین صفحه‌ای که برای شما می‌آید باید تم رنگی برنامه را مشخص کنید، اکنون با زدن + وسط صفحه می‌توانید اولین پلن روزانه‌تان را بچینید.

دانلود برنامه Todoist برای اندروید

دانلود برنامه Todoist برای ios

مدیریت وظایف با Remember The Milk

مدیریت وظایف با Remember The Milk

اگر برای مدیریت همه کارهایی که باید انجام دهید مشکل دارید و با دستگاه‌های مختلف کار می‌کنید، این برنامه بهترین گزینه برای شما است. این یک نرم‌افزار ساده و عالی است که علاوه بر اندروید و ios، روی دکستاپ هم می‌توانید از آن استفاده کنید. شما می‌توانید وظایف و لیست کارها را با دیگران به اشتراک بگذارید و یک ابزار بسیار عالی برای کارهای تیمی است.

شما می‌توانید Remember The Milk را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید، پس از دانلود باید وارد حساب کاربری جیمیل تان شوید و دسترسی‌های لازم را تایید کنید. اکنون می‌توانید با منو سمت راست برنامه‌هایتان را مدیریت و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه Remember The Milk برای اندروید

دانلود برنامه Remember The Milk برای ios

مدیریت پروژه شخصی با Toggl

 مدیریت پروژه شخصی با Toggl

مدیریت زمان موثر با مشخص شدن دقیق زمان واقعا در انجام پروژه‌ها موثر هست. اگر می‌خواهید میزان زمانی را که برای پروژه‌های مختلف صرف می‌کنید پیگیری کنید، Toggl یک جایگزین عالی برای جدول زمانی است. از Togglمی‌توانید علاوه بر گوشی‌های همراه (اندروید وآی او اس) در سیستم عامل‌های مختلف ( لینوکس، ویندوز، مک) هم از آن استفاده کنید. البته کسانی که اشتراک ماهیانه این برنامه را خریداری می‌کنند میتوانند از امکانات بیشتر این برنامه بهره ببرند.

دانلود برنامه Toggl برای اندروید

دانلود برنامه Toggl برای ios

مدیریت زمان استفاده از گوشی با RescueTime

برنامه مدیریت زمان RescueTime

اگر می‌خواهی بدونی که در طی روز وقتتو صرف چه چیزایی می‌کنی و زمانت و مدیریت کنی پیشنهاد می‌کنم حتما این برنامه مدیریت زمان را نصب کن. این برنامه نحوه زمان و گذراندن وقت را به صورت آنلاین ثبت می‌کند.

RescueTime با یادآوری‌هایی که به شما می‌دهد از هدر دادن زمان جلوگیری می‌کند. مثلا هنگامی که زمان زیادی را صرف یک کار خاص می‌کنید به شما هشدار می‌دهد. RescueTime به شما کمک می‌کند تا کارها را سریعتر انجام دهید و راه‌های جدیدی را برای مدیریت روز و گذراندن وقت خود به درستی پیدا کنید.هنگامی که وارد برنامه می‌شود ابتدا باید ایمیل و یک رمز عبور وارد کنید و دسترسی لازم را به برنامه بدهید و در نهایت پلن روزانه‌تان را بچینید.

دانلود برنامه RescueTime برای اندروید

دانلود برنامه RescueTime برای ios

مدیریت مطالعه با Timely

Timely یک برنامه خلاقانه برای تخمین زمان است که نه تنها در مورد مدت زمان انجام پروژه‌ها به شما کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود هفته کاری خود را با کارآیی بیشتری سازماندهی کنید. این برنامه هفته کاری شما را از قبل مشخص می‌کند و به شما امکان می‌دهد تخمین بزنید که چقدر زمان برای انجام کارهای روزانه خود باید اختصاص دهید. با پیگیری زمان خود، می‌توانید پیش بینی‌های خود را با مدت زمان واقعی شما مقایسه کرده و برنامه خود را در آینده بهتر برنامه ریزی کنید.

این برنامه علاوه بر اندروید و ios برای دکستاپ هم در دسترس است.

دانلود برنامه Timely برای اندروید

دانلود برنامه Timely برای ios

یاداشت برداری هوشمند با Evernote

برنامه مدیریت زمان Evernote

Evernote یک برنامه بسیار کاربردی و رایگان هست و مناسب افرادی است که مدام در حال یاداشت برداری هستند و ناگهان ایده‌ای به ذهنشان می‌رسد که باید آن را یاداشت کنند. این برنامه مدیریت شخصی به شما این امکان را می‌دهد که تمام ایده‌ها، افکار و تصاویر خود را به روش‌های مختلف (مانند صدا ، یادداشت‌ها یا تصاویر) ضبط کنید. و حتی می‌توانید آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه Evernote برای اندروید

دانلود برنامه Evernote برای ios

به جز این برنامه‌های مدیریت وظایف در ادامه 4 نرم‌افزار مدیریت کارهای و وظایف شرکت را به شما معرفی می‌کنیم:

  • Trello
  • Taskulu
  • Asana
  • JIRA
  • Dropbox

حرف پایانی

نرم‌افزارهای مدیریت زمان و برنامه‌ریزی به ما کمک می‌کنند تا بتوانیم به تمام اهداف و خواسته‌های خود در زندگی برسیم ما در این مقاله بهترین برنامه‌های مدیریت زمان و مطالعه را به شما آموزش دادیم که برخی برای مدیریت کارهای روزانه و برخی دیگر برای مدیریت وظایف و تقسیم کار هست.
آیا شما هم تجربه کار کردن با نرم‌افزارهای مدیریت زمان و پروژه را دارید؟ تجربه خود را در این مورد با همیاب24 به اشتراک بگذارید.

4.7/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. ریحانه ربیعی گفت:

    ممنون از مقاله مفیدتون
    behtime.ir هم برای مدیریت زمان امکانات خوبی داره و فارسیه

    7