top
Social security tracking code

دریافت کد رهگیری تامین اجتماعی برای مراکز درمانی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

1

icon

طبق گفته اداره کل تامین اجتماعی از تاریخ 15 اسفند 1401 تمامی بیمه شدگان تامین اجتماعی باید با کد رهگیری به مراکز درمان مراجعه نمایند. اما چطور باید کد رهگیری تامین اجتماعی را بدست آورد؟ تا انتها با همیاب 24 همراه باشید تا با نحوه دریافت کد رهگیری بیمه تامین اجتماعی آشنا شوید و کد خود را دریافت نمایید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

کد رهگیری تامین اجتماعی

کد رهگیری تامین اجتماعی

سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد درهنگام مراجعه بیمه‌شدگان به مراکز درمانی برای دریافت خدمات تشخیصی و دارویی از پانزدهم اسفند ماه ۱۴۰۱، ارائه کد رهگیری الزامی است.

بنابراین از کلیه بیمه‌شدگان و بازنشستگان این سازمان خواست تا قبل از نیمه اسفند ماه به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir، رفته و نسبت به ثبت‌نام در این سامانه یا کنترل و تکمیل اطلاعات هویتی خود و افراد تحت تکفل و در صورت نیاز به‌روزرسانی شماره تلفن همراه در سامانه اقدام نمایند.

براساس گفته سازمان تامین اجتماعی، کد رهگیری توسط پزشک معالج‌ به بیمار اعلام می‌شود، همچنین همزمان به صورت پیامک به شماره تلفن همراه متعلق به بیمار نیز ارسال خواهد شد. اما در صورتی که کد رهگیری را مفقود یا فراموش کردید، می‌توانید با مراجعه به سامانه es.tamin.ir کد رهگیری خود را دریافت نمایید.

بیشتر بدانید:  آیا می‌دانید بعد از گم شدن یا سرقت گوشی، لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال خود می‌توانید وارد سامانه همیاب 24 شوید و یا اپلیکیشن همیاب 24 را نصب کنید و بعد از ثبت به راحتی گوشی خود را ردیابی نمایید؟

دریافت کد رهگیری تامین اجتماعی

دریافت کد رهگیری تامین اجتماعی

هنگام مراجعه به پزشک یا خدمات درمانی کد رهگیری برای شما ارسال خواهد شد و همچنین توسط پزشک اعلام می‌شود اما اگر بنابه هر دلیلی آن را گم یا فراموش کردید مراحل زیر را انجام دهید.

  • ابتدا به سامانه es.tamin.ir مراجعه نمایید.
  • از منوی بیمه‌شدگان، خدمات سلامت الکترونیک را انتخاب نمایید.
  • وارد بخش نسخ الکترونیک من شوید.
  • حالا کد رهگیری را مشاهده نمایید.

توجه داشته باشد که حتما باید درسامانه es.tamin.ir ثبت نام کرده باشد تا بتوانید کد رهگیری خود را دریافت نمایید.

در ادامه نحوه ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی را آموزش داده‌ایم.

دوست عزیز قبل از خواندن ادامه متن حتما اپلیکیشن ضد سرقت و ردیاب گوشی را نصب نمایید. زیرا با نصب این برنامه کمک زیادی به امنیت خود کرده‌اید. با نصب برنامه ضد سرقت و ردیاب گوشی دیگر نگران سرقت و مفقود شدن گوشی خود نخواهید بود. و به راحتی می‌توانید گوشی خود را از لحاظ سلامت، تست نمایید و به کدهای ussd پرکاربرد گوشی‌تان دسترسی خواهید داشت و ….
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

دریافت کد رهگیری تامین اجتماعی با اپلیکیشن

دقت داشته باشید علاوه بر روش‌های گفته شده همه بیمه شدگان تامین اجتماعی می‌توانند با نصب برنامه “تامین من” تنها اپلیکیشن مورد تایید این سازمان، کد رهگیری خود را دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت کد مالیاتی | کد رهگیری مالیاتی

ثبت نام در سامانه es.tamin.ir تامین اجتماعی

ثبت نام در سامانه es.tamin.ir تامین اجتماعی

برای دریافت کد رهگیری حتما باید در این سامانه ثبت نام کرده باشید. برای ثبت نام مراحل زیر را انجام دهید.

  • ابتدا وارد سامانه es.tamin.ir شوید.
  • وارد گزینه ثبت‌نام شوید.
  • اطلاعات هویتی و شماره تلفن متعلق به خود را وارد نمایید.

توجه داشته باشد افرادی که به سن قانونی برای دریافت شماره موبایل متعلق به خود نرسیده‌اند باید شماره تلفن سرپرست را وارد نمایند.

در ضمن فیلم آموزشی ثبت نام تامین اجتماعی در سایت اصلی این سازمان به آدرس www.tamin.ir قرار دارد.

بیشتر بخوانید: استعلام سوابق بیمه خودرو

چند نکته درباره کدرهگیری تامین اجتماعی

چند نکته درباره کدرهگیری تامین اجتماعی

از تاریخ 15 اسفند 1401 همه بیمه شدگان با در دست داشتن کارت ملی و کد رهگیری به‌هنگام مراجعه به داروخانه‌ها یا مراکز پاراکلینیک (آزمایشگاه، رادیولوژی و …) برای دریافت خدمت الزامی خواهد بود و داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیک تنها پس از ثبت کد ملی و کد رهگیری قادر به رؤیت نسخه و ادامه فرایند نسخه‌پیچی می‌باشند.

ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری برای کلیه بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران اصلی و نیز بیمه شدگان تبعی با سن بیش از ۱۸ سال، ضروری می‌باشد.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد بیمه شخص ثالث

نتیجه گیری

در این متن به صورت کامل و مرحله به مرحله نحوه گرفتن کد رهگیری تامین اجتماعی برای دریافت خدمات درمانی تامین اجتماعی (کدرهگیری بیمه تامین اجتماعی) و ثبت نام در این سامانه را آموزش دادیم. موضوع دیگری وجود دارد که بهتر است به آن نیز توجه داشته باشید؛ با توجه به الکترونیکی شدن اکثر فعالیت‌ها استفاده از گوشی بسیار بیشتر شده است، اما برای انجام کارهای‌تان به گوشی سالم نیازمند هستید شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن همیاب24 از سلامت گوشی خود مطمئن شوید و با امکانات بینظیر این برنامه با سرقت گوشی خداحافظی نمایید. اگر سوال یا نظری دارید لطفا کامنت بگذارید.

3.5/5 - (10 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. علی محمدی پارام گفت:

    کد رهگیری سفارش به من بدید

    1