top
Sana system password recovery

آموزش مرحله به مرحله بازیابی رمز سامانه ثنا

زمان مطالعه: 3 دقیقه

5

icon

فراموشی موضوعی است که همه ما گاهی با آن رو به رو خواهیم شد. اما این فراموشی گاهی دردسر بزرگی را بوجود خواهد آورد. مثلا فراموش کردن رمز یا همان پسورد سایت‌های مختلف. اما نگران نباشید اگر رمز سامانه ثنا خود را فراموش کرده‌اید ما می‌خواهیم در این متن به آموزش مرحله به مرحله‌ی بازیابی رمز سامانه ثنا (دریافت کد ثنا فراموش شده) بپردازیم. بنابراین تا انتها متن با همیاب24 همراه باشید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

بازیابی رمز سامانه ثنا

همینطور که در جریان هستید سامانه ثنا جز مهم‌ترین سامانه‌های کشورمان است. شما می‌توانید کارهای حقوقی خود را مانند ثبت شکایت، پیگیری و ارائه دادخواست‌ها، پیگیری و ارائه اظهارنامه‌ها، محاسبه هزینه دادرسی و .. را بدون منتظر ماندن در صف‌های طولانی دادسرا به راحتی از طریق این سامانه انجام دهید. برای ورود به این سامانه نیازمند رمز می‌باشید که باید حتما به خاطر بسپارید. اما اگر رمز خود را به هر دلیلی فراموش کردید و اشتباه وارد می‌کردید (فراموشی رمز شخصی ثنا) می‌توانید با انجام مراحل زیر رمز سامانه ثنا خود را بازیابی نمایید.

اگر تصمیم به تغییر شماره تلفن خود در این سامانه دارید مقاله نحوه تغییر شماره تماس در سامانه ثنا به شما کمک زیادی می‌کند.

بیشتر بدانید:  آیا می‌دانید بعد از گم شدن یا سرقت گوشی، لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال خود می‌توانید وارد سامانه همیاب 24 شوید و یا اپلیکیشن همیاب 24 را نصب کنید و بعد از ثبت به راحتی گوشی خود را ردیابی نمایید؟

نحوه بازیابی رمز سامانه ثنا

قبل از هر چیز بهتر است یادآور این نکته باشیم که بهتر است حتما رمزهای خود را یادداشت نمایید تا آن‌ها را فراموش نکنید و با مشکل روبه رو نشوید. اما اگر بنا به هر دلیلی رمز ثنا خود را فراموش کردید از طریق مراحل زیر رمز خود را بازیابی نمایید.

ابتدا به آدرس سامانه ثنا یعنی sana.adliran.ir را در مرورگر دستگاه خود جست و جو کنید.

در صفحه اصلی سایت، بر روی گزینه ( فراموشی رمز عبور ) کلیک نمایید. (این گزینه برای فراموشی رمز سامانه ثنا است.)

سامانه ثنا

در این قسمت اطلاعات خواسته شده را کامل کنید. و دکمه ارسال کد فعال سازی را بزنید تا کد فعال سازی، به شماره همراه شما پیامک شود.

سامانه ثنا بازیابی رمز

کد رسال شده به گوشی‌تان را در کادر مشخص شده، وارد کنید. سپس بر روی دکمه دریافت رمز شخصی جدید کلیک نمایید تا رمز ثنا جدید، برای شما ارسال شود.

بیشتر بخوانید: احراز هویت غیرحضوری ثنا چگونه است؟

نتیجه گیری

تمام سعی خود را کردیم تا در این متن به ساده‌ترین روش، بازیابی رمز ثنا (بازیابی رمز شخصی ثنا) را آموزش دهیم. شما می‌توانید به سادگی با انجام مراحل بالا رمز ثنا خود را با گوشی و یا سیستم بازیابی نمایید. در ضمن آیا می‌دانید با نصب اپلیکیشن همیاب 24 علاوه بر استفاده از امکانات بی‌نظیر آن می‌توانید از گوشی خود در برابر سارقان محافظت کنید و با سرقت گوشی‌تان خداحافظی نمایید؟

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. مهدی کلمات گفت:

    سلام دریافت رمزثنا

    0
  2. ناصر قراقیه گفت:

    سلام.من یه مشکلی توی بازیابی رمز عبور دارم.همه ی مراحل و درست رفتم.توی ادرس پست الکترونیک.یا همون جی میل میگه اشتباهه.یادم نیست چه جی میلی گذاشته بودم

    0
  3. معصومه جمالی گفت:

    گوگل گوشیم کا نمیکنه میخوام ابلاغ دارم میشه با خط کسی دیگه ببینم چه جوری
    ۳۸۵۸

    1
  4. مجتبی شکرچی گفت:

    سلام شکرچی هستم
    وقتی که گوشی من دزدیده شده و در اختیار من نیست چطور نصب این برنامه بمن کمک می کند.

    1
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام دوست عزیز. این برنامه یک اپلیکیشن پیشگیری از سرقت است. شما با نصب این اپ میتوانید از سقت گوشی خود جلوگیری نمایید. علاوه بر امکان جلوگیری از سرقت امکانات بی نظیر دیگری نیز دارد که میتوانید با نصب آن از امکاناتش بهره مند شوید. نصب اپلیکیشن همیاب24

      1