top
Repair broken iPhone screen

تعمیر صفحه نمایش شکسته گوشی آیفون

زمان مطالعه: 5 دقیقه

0

icon

چطور خودمان تعمیر صفحه نمایش شکسته آیفون را انجام دهیم؟

ما به خوبی می‌دانیم که زندگی با صفحه نمایش شکسته آیفون در حال حاضر که آن‌ها به بخشی ضروری در زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند چقدر می‌تواند خسته کننده باشد. ما از آن‌ها برای گپ زدن با عزیزان‌مان، سفارش غذا، رزرو تاکسی و یافتن نزدیک‌ترین رستوران استفاده می‌کنیم!

اگر به اینجا رسیدید، به این معنی است که احتمالاً با آیفون خود مشکل دارید و می‌خواهید راهی برای مرتب کردن آن پیدا کنید. اصلا نگران نباشید ما در این متن به شما آموزش می‌دهیم صفحه نمایش شکسته آیفون خود را تعمیر کنید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

چند راهکار برای تعمیر صفحه نمایش شکسته آیفون‌تان

چند راهکار برای تعمیر صفحه نمایش شکسته آیفون‌تان

1) به سازنده خود مراجعه کنید.

می‌توانید با سازنده گوشی خود تماس بگیرید، به خصوص اگر دستگاه شما تحت گارانتی باشد. این همچنین می‌تواند به این معنی باشد که تعمیر می‌تواند رایگان انجام شود.

مزیت: با انتخاب سازنده خود، قطعات اصلی را توسط کارشناسان خبره بر روی دستگاه خود نصب خواهید کرد.

نقطه ضعف: تعمیر می‌تواند گران باشد و فقط با ضمانت 3 ماهه همراه است. بسته به اینکه چه دستگاهی دارید، تعمیر می‌تواند در همان روز انجام شود، اما فقط در صورتی که وقت قبلی رزرو کرده باشید. این بدان معناست که نیاز به کمی برنامه ریزی از قبل دارد.

2) به ارائه دهنده شبکه خود مراجعه کنید.

برخی از ارائه دهندگان شبکه خدمات تعمیر را ارائه می‌دهند. اگر دستگاه تحت گارانتی است یا نزد آن‌ها بیمه شده است، این می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. اما فقط اگر عجله ندارید!

مزایا: مانند گزینه سازنده گوشی، یک مزیت بزرگ این است که قطعات اصلی را توسط متخصصان معتبر نصب می‌کنید و گارانتی شما باطل نمی‌شود.

نقطه ضعف : به دلیل نکات بالا، کل هزینه در قسمت گران است و فقط با ضمانت 3 ماهه پوشش داده می‌شود. زمان انتظار می‌تواند تا 2 هفته باشد زیرا دستگاه معمولاً به یک مرکز تعمیرات متمرکز ارسال می‌شود که برای بسیاری از ما ناراحتی بزرگی خواهد بود.

برای آگاهی از گارانتی گوشی خود می‌توانید از طریق لینک زیر به صورت رایگان استعلام بگیرید.

3) به متخصصانی سر بزنید.

اگر گزینه‌های سازنده یا ارائه‌دهنده شبکه نیازهای شما را برآورده نمی‌کنند، مراجعه به متخصص تعمیرات فنی، ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

4) به یک تعمیرکار مستقل محلی بروید.

اگر عجله دارید و به دنبال تعمیر ارزان گوشی هستید، تعمیرکار محلی نیز می‌توانند گزینه‌ای برای شما باشند.

مزایا: بیشتر اوقات، آن‌ها می توانند تعمیر را در حالی که شما منتظر هستید کامل کنند، که اگر از تعمیر صفحه خود ناامید هستید بسیار مفید است. آن‌ها همچنین معمولاً قیمت رقابتی دارند.

نقطه ضعف: از طرف دیگر، این تعمیرات معمولاً با هیچ ضمانتی همراه نیستند و قطعات مورد استفاده معمولاً اصل نیستند و معمولاً در سطح پایینی از طیف کیفیت قرار دارند.

5) خودتان آن را تعمیر کنید.

چند راهکار برای تعمیر صفحه نمایش شکسته آیفون‌تان

آخرین روش، اما نه کم اهمیت، شما می‌توانید خودتان تعمیر کنید. ما این گزینه را فقط به افرادی که تجربه قبلی در زمینه الکترونیک دارند توصیه می‌کنیم زیرا اگر ندانید چه کار می‌کنید، ممکن است به دستگاه آسیب بیشتری وارد کنید.

مزایا: می‌توانید قطعات و ابزارها را با هزینه کمتری نسبت به فروشگاه یا سازنده خود به‌صورت آنلاین خریداری کنید. کیفیت و زمان تحویل به سطح مهارت شما بستگی دارد.

نقطه ضعف: اگر متخصص نیستید، خطر آسیب بیشتر یا حتی دائمی دستگاه وجود دارد. از آنجایی که تعمیر توسط هیچ تجارتی پشتیبانی نمی‌شود، از هیچ پوشش ضمانتی بهره نخواهید برد.

بیشتر بخوانید: آموزش کامل تنظیمات اینترنت آیفون | کاربردی‌ترین روش

نتیجه گیری

قبل از هر چیز پیشنهاد می‌کنیم با توجه به اولویت‌ها و نیازهای خود عاقلانه بهترین روش را انتخاب کنید. ما در این متن تمام نکات مربوط به تعمیر صفحه نمایش شکسته آیفون را بررسی کردیم. اگر سوال یا نظری دارید با ما در میان بگذارید.

این نکته را به یاد داشته باشید، در صورتی که در انجام دادن نکات پیشنهادی تبحر کافی ندارید حتما به متخصص مراجعه نمایید؛ چون ممکن است نکته‌ای را ما از قلم انداخته باشیم. اما تمام سعی‌مان را کرده‌ایم که آموزش کاملی را به شما ارائه دهیم.

منبع: iSmash

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید