top
بازیابی-اکانت-اینستاگرام

بازیابی اکانت اینستاگرام با گوشی به همراه دو راهکار جالب

زمان مطالعه: 4 دقیقه

3

icon

امروزه یکی از اپلیکیشن‌های بسیار جذاب و پرکاربرد برای مردم، اینستاگرام می‌باشد. افراد با این اپلیکیشن از مطالب مفید استفاده کرده و برخی از آن درآمدزایی می‌کنند. اما گاهی ممکن است که رمز عبور اکانت خود را فراموش کنید یا به هر دلیلی مجبور به پاک کردن اکانت خود می‌شوید.

در این صورت چگونه اکانت خود را برمی‌گردانید؟ برای آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام در سریعترین زمان ممکن با همیاب24 همراه باشید.

بازگرداندن اکانت اینستاگرام

یکی از بدترین چالش‌های کاربران اینستاگرام، غیرفعال شدن اکانتشان می‌باشد. در این مدت کاربر هیچ دسترسی به اکانت خود ندارد.

اما نگران نباشید راه‌هایی وجود دارد که به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد به زودی به اکانت خود برگردند و به آن دسترسی داشته باشند.

راهنمای برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام با شماره تلفن

گاهی اوقات ممکن است شما رمز اکانت خود را از یاد ببرید و فراموش کنید. اما نگران نباشید زیرا شما می‌توانید با شماره تلفن خود اقدام به بازیابی اکانت اینستاگرام خود کنید.

برای بازیابی اکانت اینستاگرام با کامپیوتر هم می‌توانید از روش زیر الگو بگیرید. برای برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام با شماره تلفن باید مراحل زیر را انجام دهید :

مرحله اول

وارد اینستاگرام خود شوید و در صفحه لاگین بر روی گزینه Get help signing in کلیک کنید.

بازیابی اکانت اینستاگرام

مرحله دوم

سپس در این صفحه بر روی گزینه Send an SMS کلیک کنید.

بازیابی اکانت اینستاگرام

مرحله سوم

شماره موبایلی که هنگام ثبت نام وارد کرده بودید را وارد کنید. سپس برای شما پیامکی حاوی یک لینک برای تغییر رمز اینستا می‌باشد، بر روی آن کلیلک کنید.

مرحله چهارم : در مرحله آخر شما می‌بایست رمز مورد نظر خود را وارد کنید و آن را تکرار کنید تا رمز اکانت شما پاک شود.

بیشتر بخوانید : نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با چند روش

چگونه اکانت قبلی اینستاگرام را برگردانم

در ابتدا باید به شما بگوییم که به یاد داشتن نام کاربری، ایمیل و یا شماره تلفن مرتبط با پیج برای برگرداندن اکانت قبلی اینستاگرام ضروری است. دو روش برای پیدا کردن نام کاربری حساب اینستا وجود دارد که با آن در ادامه آشنا می‌شویم :

بازیابی پیج از طریق اکسپلور

حتما توجه داشته باشید که می‌بایست به یک اکانت دیگر دسترسی داشته باشید. برای پیدا کردن نام اکانت خود از طریق اکسپلور باید مراحل زیر را طی کنید :

مرحله اول

وارد اینستاگرام خود شوید و به بخش اکسپلور بروید.

بازیابی اکانت اینستاگرام

مرحله دوم

در قسمت جست و جو بخشی از نام اکانت قبلی خود را که حضور ذهن دارید وارد کنید.

بازیابی اکانت اینستاگرام

مرحله سوم

سپس بین اکانت‌های نمایش داده شده به دنبال پیج خود بگردید. چنانچه توانستید نام پیج خود را پیدا کنید، کار شما در ادامه راحت می‌شود. اگر رمز عبور خود را می‌دانید، در قسمت لاگین اینستاگرام خود نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و سپس وارد اکانت خود شوید.

ولی اگر رمزعبور خود را به یاد ندارید، می‌توانید مقاله زیر را بخوانید تا به راحتی بتوانید رمز عبور خود را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید : استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام

بازیابی پیج از طریق فالوورها

راه دیگری که برای پیدا کردن نام اکانت وجود دارد، بررسی فالوورها و فالووینگ‌های پیج قبلی می‌باشد. اگر اکانت قبلی شما را تعدادی از دوستان و آشنایان فالوو کرده باشند و شما هم آن‌ها فالوو کرده باشید به راحتی می‌توان پیج خود را پیدا کنید.

برای این کار در قسمت اکسپلور اینستاگرام نام دوستان یا آشنایانی که حدس می‌زنید شما را فالوو دارند سرچ کنید.

سپس در قسمت فالوورها یا فالووینگ‌های پیج آن‌ها به دنبال پیج خود بنگرید تا بتوانید پیج قبلی خود را پیدا کنید.

کلام پایانی

در این مقاله ما به شما نحوه بازیابی اکانت اینستاگرام را آموزش دادیم. که شما می‌توانید با دو راهکار بسیار ساده که در آخر این مطلب گفته شد به راحتی نام اکانت خود را پیدا کنید.

چنانچه در این باره سوالی داشتید می‌توانید در قسمت کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. ادریس گفت:

    سلام
    من چندبار رمز اکانت های اینستا رو فراموش می کردم و بازیابی که می کردم همیشه اون اکانت اصلی ام کد بازیابی رمزش نمی فرستاد، الان هم باز اینطور شده یه اکانتم با همون شماره تلفن بازیابی شد ولی اکانت اصلی ام کد بازیابی یا لینک نمی فرسته اصلا، چی کار کنم؟ ایمیل هم ثبت شده و ارسال ایمیل هم می زنم هیچی نمی فرسته برام،
    تشکر

    0
  2. سلام منم هردواکانت اینستامو بسته شده خودبخود حالا نمیدونم کارهکره یاچی. رمزتینستامو فراموش کردم ولی هرچی شماره تلفنمو جیمیلمو میزنم میگه اشتباهه وپیامکشم که میخوام برام بیاد ینی رمز مینویسه رد کردن. وهیچ چاره ای تودستم نیست شماروبخدا کمکم کنید

    0
    1. یگانه محیطی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بابت این اتفاق متاسفیم دوست عزیز
      حتما از راهکارهای موجود در مقاله استفاده کنید تا هر چه زودتر مشکلتان حل شود

      0