top
How to record phone calls on iPhone

چگونه در آیفون تماس ‌های تلفنی را ضبط کنیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

0

icon

ضبط تماس ‌های تلفنی در آیفون موضوعی است که دارندگان گوشی از این برند را در فکر فرو برده است. زیرا ایفون به دلیل وجود امنیت بالا این امکان را برای گوشی‌های خود قرار نداده است. اما نگران نباشید ما در این بخش آموزش ضبط تماس های تلفنی در آیفون را برای‌تان قرار دادیم. بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

ضبط تماس تلفنی در آیفون

ضبط تماس تلفنی در آیفون

گاهی افراد به هر دلیلی تمایل دارند که تماس تلفنی خود را ضبط نمایند. این کار در گوشی‌های اندروید به راحتی انجام می‌شود اما در آیفون کمی کار سخت است.

آیفون به دلیل امنیت بالا این ویژگی را در گوشی‌های خود قرار نداده است. اما ما چند روش ساده برای ضبط تماس تلفنی ایفون آموزش داده‌ایم. با ما همراه باشید.

آموزش ضبط مکالمات تلفنی در آیفون بدون برنامه

آموزش ضبط مکالمات تلفنی در آیفون بدون برنامه

ساده ترین راه این است که هنگام مکالمه با تلفن خود ابتدا از شخص اجازه بگیرید، گوشی را در حالت بلندگو قرار دهید سپس با در دست داشتن وسیله‌ای که قادر به ضبط صدا باشد مانند یک گوشی دیگر، ضبط، رایانه و … اقدام به ضبط صدا نمایید.

بیشتر بخوانید: آیفون من سیم کارتم را نمی‌شناسد، چگونه رفع کنیم؟

برنامه ‌های ضبط مکالمات در آیفون

برنامه ‌های ضبط مکالمات در آیفون

اما روش دیگری که می‌توانید برای ضبط تماس تلفنی از آن استفاده نمایید استفاده از اپ ضبط مکالمه آیفون است. در اینجا چند نمونه اپلیکیشن به شما معرفی خواهیم کرد.

در App Store برای ضبط تماس‌های تلفنی در آیفون، تعدادی از برنامه‌های ضبط تماس موجود است. البته لازم به ذکر است که در برخی کشورها، ضبط تماس‌های تلفنی بدون اطلاع و رضایت طرف مقابل غیرقانونی است و ممکن است منجر به تخطی از قوانین حریم خصوصی شود. در صورت استفاده از این برنامه‌ها، حتما از طرف مقابل اجازه بگیرید و در صورت لزوم موارد قانونی را رعایت کنید. در ادامه، چند نمونه از برنامه‌های ضبط تماس‌های تلفنی برای آیفون را معرفی می‌کنیم:

  • TapeACall Pro: این برنامه قابلیت ضبط تماس‌های تلفنی را در آیفون فراهم می‌کند. شما می‌توانید تماس‌های خود را با استفاده از این برنامه ضبط کنید و فایل‌های صوتی را برای استفاده بعدی ذخیره کنید. همچنین، امکان اشتراک گذاری و دسترسی به ضبط‌ها از طریق ایمیل، آپلود به سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری و اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی نیز وجود دارد.
  • Call Recorder – IntCall: این برنامه امکان ضبط تماس‌های ورودی و خروجی را برای شما فراهم می‌کند. فایل‌های ضبط شده در برنامه ذخیره می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را با استفاده از ایمیل، پیامک، Dropbox و سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری دیگر به اشتراک بگذارید.
  • Call Recorder Lite: این برنامه رایگان است و قابلیت ضبط تماس‌های ورودی و خروجی را فراهم می‌کند.
  • Phone Call Recorder-ACR
  • IntCall Call Recorder
  • Call Recorder Pro
  • TapeACall pro

بیشتر بخوانید: اصطلاحات پر کاربرد و مهم در سیستم عامل iOS و گوشی های آیفون

درنهایت

با کمک برنامهها و روشهایی که در متن آموزش دادیم به راحنی میتوانید ضبط تماس تلفنی مورد نظر خود را انجام دهید. البته توجه داشته باشید حتما قبل از این کار از طرف مقابل اجازه بگیرید. اگر سوال یا نظری دارید با ما به اشتراک بگذارید.

راستی جالب است بدانید در اپلیکیشن همیاب24 علاوه بر گرفتن استعلام اصالت گوشی که از واجباتی است که قبل از خرید گوشی باید انجام دهید چندین امکان هیجان انگیز درباره جلوگیری از سرقت گوشی نیز وجود دارد. بنابراین حتما این برنامه را نصب نمایید تا برای همیشه با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید