top
noise-canceling-apps

بهترین برنامه‌های حذف نویز صدا برای اندورید و ios+ آموزش تصویری

زمان مطالعه: 4 دقیقه

0

icon

تا حالا شده تمام سعی‌تان را بکنید که صدایی باکیفیت ضبط کنید اما بعد از ضبط متوجه شوید که پر از نویز اضافی است؟ به همین دلیل اولی کاری که برای ادیت صدای ضبط شده باید انجام دهید، حذف نویزهای اضافی است.
در ادامه ما 5 تا از بهترین نرم افزارها برای حذف نویز را به شما معرفی می‌کنیم؛ همچنین در ویدیویی که در انتهای مقاله آورده شده می‌توانید به طور کامل و قدم قدم آموزش حذف نویز صدا با گوشی اندروید را مشاهده کنید؛ پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

حذف نویز با Auphonic Edit

حذف نویز با Auphonic Edit

Auphonic Edit به طور ویژه برای ادیت فایل‌های صوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین اگر قصد دارید که یک فایل صوتی را به طور حرفه ای ادیت بزنید پیشنهاد می‌کنیم که اپلیکیشن Auphonic Edit دانلود و استفاده کنید.

این برنامه علاوه بر اپلیکیشن، دارای یک نسخه تحت وب هم می‌باشد که شما می‌توانید در کنار استفاده از این برنامه از نسخه تحت وب Auphonic Edit هم استفاده کنید و از صدایی بدون نویز و با کیفیت لذت ببرید.

دانلود Auphonic Edit از گوگل پلی

دانلود Auphonic Edit از اپ استور

حذف نویز صدا با Neutralizer

حذف نویز صدا با Neutralizer

یکی از محبوب ترین اکولایزرها برای اندروید است. بنابراین با این برنامه شما می‌توانید به صورت حرفه ای صداها را ادیت بزنید و نویزها را حذف کنید.

بنابراین با این برنامه شما می‌توانید صداهای اطراف را تا حد امکان کاهش دهید و صدای واضح و با کیفیتی داشته باشید.
اگر می‌خواهید که به صورت رایگان نویزها را حذف کنید پیشنهاد ما به شما Neutralizer است.

اپلیکیشن تخصصی حذف نویز Noise Killer

اپلیکیشن تخصصی حذف نویز Noise Killer

یک اپلیکیشن تخصصی برای حذف و مدیریت صداهای ناخواسته و اضافی در مکان‌های عمومی است. با آنکه این اپلیکیشن تنها برای گوشی‌های اندروید مورد استفاده قرار می‌گیرد اما شما می‌توانید به طور کاملا تخصصی نویز صدا را حذف کنید.

حذف نویز با Noise Reducer

حذف نویز با Noise Reducer

Noise Reducer یک اپلیکیشن حذف نویز برای اندروید و ios است که برای مدیریت نویز دو کار را انجام می‌دهد:

1: شما می‌توانید صدای ضبط شده را در این اپلیکیشن بارگذاری کنید و سپس نویز صدا را حذف کنید.

2: یک کار دیگری که Noise Reducer برایتان انجام می‌دهد، ضبط صدای بدون نویز است. به این صورت که شما مثل حالت عادی از این اپلیکیشن برای ضبط یک صدا استفاده کنید با این تفاوت که این اپلیکیشن به صورت خودکار در این صورت نویزها را حذف می‌کند.

تولید نویز آرامش بخش با Noise Generator

تولید نویز آرامش بخش با Noise Generator

Noise Generator کمی متفاوت‌تر از سایر برنامه‌هایی است که در اینجا به شما معرفی کردیم. در واقع این اپلیکیشن، به هیچ وجه یک برنامه حذف نویز نیست. همانطور که از نام آن پیداست، این یک برنامه تولید نویز است. اما چرا این برنامه را به شما معرفی کردیم؟

همانطور که می‌دانید یکی از دلایل حذف نویز؛ برای حذف صداهای نامطلوب و اضافی هست اما برخی از نویزها می‌تواند به خوابیدن، کاهش استرس یا تمرکز شما کمک کند.

بنابراین شما با این برنامه می‌توانید روی صداها از نویزهایی استفاده کنید که باعث آرامش یا کاهش استرس یا حتی افزایش انرژی شنوده شود.
کار کردن با این برنامه بسیار ساده است فقط کافی است با کاهش یا افزایش فیلترها نویزی که می‌خواهید تولید کنید. این برنامه فقط برای گوشی‌های اندروید در دسترس است و شما می‌توانید به طور رایگان از این اپ استفاده کنید.

آموزش ویدیویی حذف نویز صدا در اندروید

در نهایت

در مقاله امروز بهترین برنامه‌های حذف نویز صدا (نویز گیر صدا اندروید و ios) را به شما معرفی کردیم. از کدام برنامه استفاده کردید و نظرتان راجع به آن چه بود؟
اگر سوالی در رابطه با نرم افزار حذف صداهای اضافه از فایل صوتی داشتید حتما در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما پاسخ داده شود.

3.9/5 - (16 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید