top
what-is-insurance-of-phone-tablet-laptop-and-what-is-the-advantge-of-having-them

بیمه گوشی، تبلت و لپ‌تاپ چیست و چه مزایایی دارد؟

زمان مطالعه: 10 دقیقه

4

icon

بیمه گوشی تبلت و لپ تاپ چیست؟

بیمه تبلت و لپ تاپ چیست
طرح بیمه کالای دیجیتال همیاب 24

امروزه وسایل الکترونیکی همچون گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ جزیی جدایی ناپذیر از زندگی ما شده ­اند. هر کدام از این وسایل کاربردهای مهم و انکار ناپذیری برای ما دارند بطوریکه امروزه زندگی بدون آنها غیر قابل تصور است. همه ی ما می دانیم که گوشی موبایل، تبلت و یا لپ تاپ چه کارهای مهمی را روزانه برای ما انجام می دهند، برای مثال ما بسیاری از اطلاعات مهم و ارزشمند خود را در آن ها نگه داری می کنیم.
هر کدام از ما راهکارهایی را برای محافظت از این وسایل مهم و کاربردی به کار می ­گیریم. از گارانتی و گرفتن یک قاب محافظ و یا کیف مخصوص لپ تاپ گرفته تا هزینه کردن برای یک محصول ضد آب و یا ضد ضربه!

خرید سریع  و آسان بیمه، تنها در عرض چند دقیقه با طرح بیمه کالای دیجیتال همیاب ۲۴ 

همه این ­ها راهکارهای مناسبی هستند، اما حوادثی هستند که خیلی از مواقع خارج از اراده و کنترل شما رخ می­دهند و باعث اختلال در زندگی شما می­ شوند. پیشنهاد ما این است که در کنار تمام این موارد با جدیدترین نسل بیمه، گوشی، تبلت و لپ تاپ خود را بیمه کنید و خیال خود را بابت هر اتفاقی راحت کنید.

در ادامه به شما خواهیم گفت: بیمه لوازم الکترونیکی چه مزایا و ویژگی‌های ارزشمندی دارد، حق بیمه آن چقدر است و در برابر چه خطراتی می‌تواند از وسایل الکترونیکی ما محافظت کند.

چرا باید بیمه گوشی، تبلت یا لپ تاپ داشته باشم؟

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که موبایل، تبلت یا لپ تاپ شما دچار شکستگی، آبخوردگی، سوختگی بر اثر نوسانات ولتاژ برق و یا سرقت شده باشد، در این مواقع حتما هزینه های زیادی را صرف تعمیر و یا تعویض دستگاه خود می ­کنید. اما اگر کالای دیجیتال خود را بیمه کرده باشید، اطمینان دارید که شرایط به قبل حادثه بازمی‌گردد.

محافظت از گوشی در برابر اسیب های پر هزینه
محافظت از گوشی در برابر آسیب های پر هزینه

اجازه بدهید به شما بگوییم که بیمه گوشی موبایل چقدر مهم و با اهمیت است:

  • از هر 5 نفر 1 نفر گوشی موبایل خود را در سرقت از دست داده است، و یا در اثر حادثه ای آسیب دیده است (2.2 گوشی در ثانیه).
  • سالانه یک تا سه نفر گوشی هوشمند خود را در سال اول می شکنند. خسارت تصادفی تحت پوشش گارانتی نیست و تعمیر گوشی شما بدون بیمه واقعا گران و پرهزینه است.
  • بیمه فقط محافظت از آسیب نیست، هر ساله تعداد زیادی گوشی به دلایل مختلف از بین می­ روند، یا سرقت می ­شوند، و هیچ بیمه و گاراتنی آن­ها را پوشش نمی دهد.

چرا بیمه تجهیزات الکترونیکی خودم را به همیاب 24 بسپارم؟

اطلاعاتی در مورد بیمه دستگاه ها در همیاب 24
بیمه تجهیزات الکترونیکی همیاب 24

بیمه همیاب 24 دارای کامل‌ترین پوشش‌های بیمه‌ای برای موبایل، تبلت و لپ تاپ در کشور می باشد.

حتما بخوانید: چگونه می توان موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و سایر وسایل الکترونیکی را بیمه کرد؟

تفاوت خدمات ما نه تنها در میزان سقف تعـهدات و نوع پوشـش‌های بیمه است، بلـکه کیفیت و سرعت خدمات در پرداخت خسارت و ارتباط با مشتریان، بزرگ‌ترین مزیت محصول بیمه همیاب 24 در کشور است.

بیمه همیاب 24 چه خسارت­ هایی را برای من تحت پوشش­ قرار می ­دهد؟

اتفاقات و خطراتی که تحت پوشش بیمه کالای دیجیتال همیاب24 قرار دارد و بابت آن ها به شما تضمین پرداخت خسارت می ­دهد شامل:

پوشش بیمه همیاب 24
پوشش های بیمه کالای دیجیتال همیاب 24

با توضیح این موارد با ما همراه باشید:

  • سرقت با شکست حرز: در صورتی که کالای شما از طریق شکست حرز مورد سرقت قرار بگیرد، مانند(به کار بردن زور، پاره کردن، تخریب، کندن، گذشتن از در، دیوار و حصار و پنجره بدون کلید و یا استفاده از ابزار غیر متعارف) شامل پرداخت خسارت از بیمه می شود.
  • شکست: اگر بر اثر ضربه به تاچ و LED ناشی از حوادثی اعم از سقوط، تصادف، واژگونی و… به موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ شما خسارت وارد شود.
  • نفوذ مایعات و آبرفتگی:  در مواقعی که بر اثر نفوذ مایعات به دستگاه و آب خوردگی بر اثر حوادثی مثل سیل، آب گرفتگی، نم، رطوبت، و… تبلت، موبایل یا لپ‌تاپ شما دچار خرابی و خسارت شود.
  • نوسانات برق: ممکن است موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ شما بر اثر نوسانات ولتاژ برق، اتصال کوتاه و… دچار خرابی و خسارت شود و به آن آسیب وارد شود.
  • بلایای طبیعی: درصورت بروز بلای طبیعی مثل رانش، نشست و لغزش زمین، ریزش کوه یا صخره، باران، برف، تگرگ، بهمن، یخ‌زدگی، یخ شناور، دمای بالا، بخارهای غیر خورنده و… باعث ایجاد خرابی و خسارت به موبایل، تبلت و یا لپ‌تاپ شما شود.
  • آتش سوزی: در صورتی‌که بر اثر صاعقه، انفجار و آتش‌سوزی در اثر بلایای طبیعی به تلفن همراه، تبلت یا لپ‌تاپ شما خسارتی وارد شود و باعث خرابی آن گردد.

در صورت بروز حادثه چه میزانی از خسارت را بیمه به شما پرداخت می کند؟

درصورتی که موبایل تبلت و لپ تاپ شما در اثر این حوادث دچار خسارت شود می ­توانید با بیمه همیاب 24 :

  • تا 80 درصد از هزینه تعمیر تاچ و LED و تا 70 درصد هزینه تعویض تاچ و LED را دریافت کنید.
  • پرداخت خسارت برای سایر قسمت های دستگاه
    • موبایل و تبلت: علاوه بر تاچ و LED، پرداخت خسارت برای سایر قسمت های دستگاه همانند برد و دوربین
    • لپ تاپ: علاوه بر تاچ و LCD، پرداخت خسارت برای سایر قسمت های دستگاه همانند مادربرد، CPU، هارد و…
  • و در صورت به سرقت رفتن گوشی، تبلت و لپ تاپ خود می­ توانید تا 70 درصد ارزش گوشی را از بیمه همیاب 24 خسارت دریافت کنید.

فرانشیز بیمه کالاهای دیجیتال

فرانشیز از مهم­ترین مسائلی است که در اغلب بیمه ­ها وجود دارد و بیمه کالاهای دیجیتال نیز شامل فرانشیز می ­شود. این فرانشیز در شرکت بیمه‌ها و طرح‌های مختلف آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد. در واقع به آن بخش از خسارت که برعهده بیمه گذار می باشد، فرانشیز گفته می شود. مبلغ فرانشیز در بیمه نامه مشخص می شود.

  • فرانشیز تعمیر و تعویض خسارت های جرئی و کلی ناشی از بروز خسارت برای صفحه کلید (تاچ یا نمایشگر)، گوشی­ های دارای LED خمیده (ٍEdge) و سرقت با شکست حرز 50 درصد خسارت پرداختی می باشد.
  • در صورت انتخاب پوشش تکمیلی سایر قسمت های دستگاه، اگر خسارت کلی اتفاق بیافتد، دستگاه معیوب و تمام لوازم جانبی آن متعلق به بیمه گر است و در صورت عدم ارایه هر یک از لوازم جانبی ارزش آن ها بر اساس قیمت روز محاسبه و از مبلغ خسارت کسر می شود (سایر قسمت های دستگاه شامل برد و دوربین دستگاه می­ شود).
  • فرانشیز خسارت تاچ و ال سی دی دستگاه هایی که دارای ال سی دی خمیده هستند، خسارت تاچ و ال سی دی آیفون سری (X) و دستگاه هایی که تا یک ماه پس از ثبت بیمه نامه به خسارت خورده اند، %50 می باشد.
  • در صورت وقوع خسارت، استهلاک از دستگاه شما کسر نمی شود و دستگاه شما مجموعا تا سقف ارزش روز مراجعه به مرکز محاسبه و خسارت پرداخت می شود.

طرح­ های متنوع بیمه همیاب 24 برای کالای دیجیتال شما:

تعرفه های همیاب 24
طرح های بیمه کالای دیجیتال همیاب 24

بیمه همیاب 24 طرح های متنوعی را بر اساس سلیقه مشتریانش در نظر گرفته است و با در اختیار قرار دادن چند گزینه امکان انتخاب گزینه دلخواه را در اختیار شما قرار داده باشد.

طرح بیمه طلایی:

شما با انتخاب این طرح می­ توانید تنها با هزینه 282،500 تومان کالای دیجیتال خود برای مدت 2 سال در این موارد تحت پوشش بیمه قرار دهید:

  • خسارت به تاچ و LED
  • خسارت به سایر قسمت های دستگاه مثل برد و دوربین
  • سرقت با شکست حرز
  • افزایش مدت پوشش بیمه به 2 سال(فرانشیز در سال دوم 10 درصد افزایش می یابد)
  • به علاوه سایر خسارات

طرح بیمه نقره ای

با انتخاب این طرح اقتصادی شما می توانید با هزینه 215،000 تومان برای مدت 1 سال کالای دیجیتال خود در این موارد تحت پوشش بیمه قرار دهید:

  • خسارت به تاچ و LED
  • خسارت به سایر قسمت های دستگاه مثل برد و دوربین
  • سرقت با شکست حرز
  • به علاوه سایر خسارات

طرح بیمه برنزی

شما با انتخاب این طرح می ­توانید با هزینه 162،500 تومان، برای مدت 1 سال کالای دیجیتال خود در این موارد تحت پوشش بیمه قرار دهید:

  • خسارت به تاچ و LED
  • سرقت با شکست حرز
  • به علاوه سایر خسارات را داشته باشید.

با خرید هر طرح از هدیه بیمه همیاب 24 هم بهره مند می ­شوید

خبر خوب اینکه شما می­ توانید با انتخاب هر یک از طرح های طلایی، نقره­ ای و برنزی علاوه بر موارد ذکر شده از دو هدیه ویژه ای که همیاب 24 برای مشتریانش در نظر گرفته است بهره­ مند شوید:

  • هدیه یک سال بیمه بیمه آتش سوزی منزل مسکونی تا سقف 20 میلیون
  • دریافت و ارسال رایگان دستگاه خسارت دیده از سراسر کشور

خرید بیمه گوشی تبلت یا لپ تاپ از همیاب 24

خرید به آسانی 1 ← 2 ← 3

اطلاعاتی درمورد نحوه خرید بیمه از همیاب 24
خرید بیمه کالای دیجیتال همیاب 24

شما می ­توانید از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن همیاب 24 به صورت آنلاین این بیمه‌نامه را خریداری کنید و نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف زمان نیست.

برای خرید شما می توانید مدل و برند دستگاه خود را وارد کنید؛ سپس با انتخاب پوشش‌های مدنظر، قیمت و طرح‌های مختلف را مشاهده و انتخاب کنید و در نهایت مدارک موردنیاز برای صدور بیمه‌نامه را ارائه دهید تا خرید شما تکمیل ‌گردد.

نحوه مطالبه بیمه هنگام بروز خسارت

نحوه دریافت غرامت از سامانه همیاب 24

در صورت وقوع حادثه برای پیگیری خسارت نیاز به مراجعه حضوری نیست و شما می ­توانید به راحتی در بخش مربوط به دریافت خسارت بیمه به ‌صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید سپس برای هماهنگی و راهنمایی با بخش پشتیبانی تماس بگیرید. 4-88850792-021

تفاوت گارانتی با بیمه گوشی

در کمال صداقت باید به شما بگوییم که گارانتی و بیمه موبایل، تبلت و لپ‌تاپ مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم خدمات کاملی در به شما ارائه می‌دهند. زمانی که شما گوشی را با گارانتی خریداری می‌کنید، گارانتی در واقع عدم کارایی دستگاه و عیوب ذاتی آن را تحت پوشش قرار می ­دهد و شامل تعمیر رایگان انواع خرابی ها نمی‌شود اما بیمه لوازم الکترونیکی دستگاه شما را در برابر سرقت، شکستگی و حوادث و مسائلی از این قبیل تحت پوشش قرار می ­دهد.

پس اگر شما هم یک طرح بیمه عالی برای گوشی، تبلت و لپ تاپ خود می ­خواهید اپلیکیشن همیاب 24 را دانلود کنید و یا از طریق لینک زیر وارد سایت همیاب24 شده و تنها در عرض چند دقیقه بیمه خود را آنلاین خریداری کنید.

بیمه کالای دیجیتال را آنلاین بخرید

دیدگاه ها و تجربیات خود را پیرامون این نوشته برای ما بنویسید

1.6/5 - (37 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. ببخشید خسارت به چه نحوی پرداخت میشه؟ یعنی چطور محاسبه میشه؟

    0
    1. زهره عدالتی راد گفت:

      با سلام خدمت شما کاربر گرامی، در صورت بروز خسارت، 70 درصد ارزش روز دستگاه به عنوان خسارت به شما پرداخت خواهد شد

      0
  2. محمد توکلی گفت:

    سلام با این قیمت گوشیا واقعا بیمه گوشی طرح خوبیه، گارانتی که اصن به هیچ دردی نمیخوره فقط پول اضافه است که بابتش دادیم

    0
    1. زهره عدالتی راد گفت:

      سلام گارانتی در واقع عدم کارایی دستگاه و عیوب ذاتی آن را تحت پوشش قرار می دهد و شامل تعمیر رایگان انواع خرابی ها نمی‌شود
      ?اما بیمه لوازم الکترونیکی کالای شما را در برابر سرقت، شکستگی، آبرفتگی، نوسانات برق، آتش سوزی و حوادثی از این قبیل تحت پوشش قرار می دهد.

      0