top
Instagram report

آشنایی با نحوه ریپورت اکانت اینستاگرام

زمان مطالعه: 6 دقیقه

0

icon

تا حالا برای شما پیش آمده است که در حال چرخ زدن در اینستاگرام باشید و با اکانت‌هایی روبه رو شوید که به هر نحوی آزاردهنده باشند؟ بهترین کار برای مقابله با این اکانت‌ها ریپورت کردن است. ما در این مقاله شما را با نحوه ریپورت اکانت اینستاگرام و انواع ریپورت در اینستاگرام آشنا خواهیم کرد. بنابراین تا انتها با همیاب24 همراه باشید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

ریپورت اینستاگرام چیست؟

ریپورت اینستاگرام چیست؟

معنی ریپورت در اینستا اولین چیزی است که در این متن به آن خواهیم پرداخت. ریپورت در حقیقت همان گزارش تخلف است؛ اما در ادامه بیشتر به این موضوع می‌پردازیم.

گاهی در اینستاگرام در حال چرخ زدن هستیم که با مواردی مثل محتوا و تصاویر نامناسب و آزار دهنده رو به رو می‌شویم و حتی گاهی شخصی با اکانت فیک، کلاهبرداری و هر چیز دیگری ما را اذیت می‌کند، در این مواقع ما می‌توانیم از ریپورت اینستاگرام استفاده کنیم و گزارش فرد را به اینستا بدهیم. به طور کلی هر فردی که قوانین اینستاگرام را نقض کند، می‌توان در اینستا ریپورت کرد.

نحوه ریپورت اکانت در اینستاگرام

نحوه ریپورت اکانت در اینستاگرام

خب حالا که با معنی ریپورت آشنا شدید نوبت به آموزش ریپورت اینستاگرام رسید. برای ریپورت کردن کافیست مراحل زیر را انجام دهید.

قبل از اموزش ریپورت در اینستا به این نکات توجه داشته باشید:

  • بعد از ریپورت کردن امکان پس گرفتن ریپورت وجود ندارد.
  • اینستاگرام ریپورت‌ها را چک می‌کند و اگر یک اکانت بی‌دلیل توسط اکانت‌های زیادی ریپورت شود، اکانت ریپورت شده،بسته نمی‌شود.

آموزش ريپورت كردن در اينستاگرام

قبل از هرکاری این نکته را به یاد داشته باشید که اگر دلیل شما برای ریپورت یک پیج در اینستاگرام شخصی است آن شخص را بهتر است، بلاک کنید.

ابتدا اکانت شخصی که قصد ریپورتش را دارید جستجو نمایید و وارد پروفایلش شوید.

وارد آیکن سه نقطه شوید و report را انتخاب کنید.

آموزش ريپورت كردن در اينستاگرام

حالا دو گزینه رو به روی شماست گزینه It’s inappropriate را انتخاب کنید.

  • It’s spam: این گزینه به معنی اسپم یا هرزنامه است. اگر اکانت مورد نظر یک اکانت تبلیغاتی و اسپم باشد می‌توانید این گزینه را انتخاب نمایید. جالب است بدانید که با انتخاب این گزینه اکانت شخص بلاک نیز می‌شود.
  • گزینه It’s inappropriate: با انتخاب گزینه به اینستا گفتید این اکانت محتوای نامناسب دارد.

اگر این گزینه را انتخاب کنید اینستاگرام از شما نوع ریپورت را سوال می‌کند:

  •  Report post,message or comment: این گزینه به معنای ریپورت پست، پیام یا کامنت
  • Report Account: معنی این گزینه هم ریپورت کامل یک اکانت

شما می‌توانید از بین دو گزینه، Report Account را انتخاب کنید.

حالا وقت آن رسیده که اینستاگرام دلیل ریپورت‌تان را بداند.

شاید دلایل زیر یکی از دلایل شما باشد:

  • It’s posting content that shouldnt be on instagram: با انتخاب این گزینه یعنی به اینستا می‌گویید که کاربر محتوای نامناسب در اینستاگرام منتشر می‌کند.
  • It’s pretending to be someone else: و اگر این گزینه را انتخاب کنید یعنی کاربر تظاهر می‌کند شخص دیگری است.

اگر این گزینه را انتخاب کنید، سه گزینه زیر نمایش داده می‌شود:

  • Me: اگر اکانت مورد نظر خود را جای شما جا زده است باید این گزینه را انتخاب نمایید.
  • Someone I Know: شخصی که شما او را می‌شناسید.
  • A celebrity or public figure: اگر اکانت مذکور خود را به جای یک آدم مشهور جا زده باشد باید این گزینه را انتخاب نمایید.

اگر گزینه دوم را انتخاب کردید یعنی به اینستا اعلام کردید که کاربر مورد نظر، خود را جای شخصی که او را می‌شناسید جا زده است.

It may be under the age of 13: یعنی سن کاربر مورد نظر کمتر از 13 سال است.

بعد از انتخاب گزینه مورد نظرتان و زدن دکمه Submit Report پیامی می‌بینید و در آن اینستا از شما بابت ارسال گزارش تشکر خواهد کرد.

اما در صورت انتخاب گزینه اول جمله زیر را می‌بینید:

آموزش ريپورت كردن در اينستاگرام

هر کدام از گزینه‌های بالا را که فکر می‌کنید دلیل ریپورت کردن اکانت مورد نظرتان است انتخاب نمایید. بعد از انتخاب پیامی خواهید دید که از شما بابت ارسال گزارش تشکر می‌کند و اعلام می‌کند پس از بررسی پست های کاربر مذکور در صورت مشاهده نقص قوانین آن را حذف خواهیم کرد.

نتیجه گیری

در این متن نحوه ریپورت اکانت اینستاگرام را به زبانی ساده و مرحله به مرحله توضیح دادیم. اما موضوع دیگری هست که بهتر است آن را مطرح کنیم تا کمک به افرادی بشود که گوشی‌شان گم یا به سرقت رفته است و یا حتی دنبال برنامه‌ای می‌گردند که با کمک آن از دزدین یا گم شدن گوشی‌شان جلوگیری کنند. برای این کار فقط باید برنامه همیاب۲۴ را نصب کنید تا علاوه بر ردیابی گوشی، برای همیشه از سرقت و یا گم شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.در نهایت اگر سوال یا نظری دارید خوشحال می‌شویم با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

چطور اکانت اینستاگرام را ریپورت کنیم؟ 

باید به صفحه پروفایل کاربر مورد نظر بروید. سه نقطه بالای صفحه را لمس کنید و گزینه report را انتخاب نمایید. در ادامه مراحل ریپورت اکانت اینستاگرام در همین مطلب را دنبال کنید.
.

چگونه ریپورت اینستا را رفع کنیم؟

باید به آدرس Info@instagram.com به مدیر پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بفرستید و اعلام کنید در اکانت اینستاگرام خود با مشکلاتی مواجه شده‌اید و… از اینستاگرام بخواهید در صورت امکان مشکل را حل کند.
.

مدت زمانی که طول می‌کشد اینستا گزارش ریپورت را بررسی نماید چقدر است؟

این کار حداکثر مدت 24 ساعت زمان می‌برد.

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید