top
How to reset iPad iPad and iPhone recovery

نحوه ریست کردن آی پد | بازیابی iPad و آیفون

زمان مطالعه: 6 دقیقه

0

icon

نحوه ریست فکتوری آی پد و آیفون چگونه است؟

اگر iPad شما سرسختانه کند یا بی پاسخ است یا شاید بخواهید آن را از نو راه اندازی کنید، بازنشانی یا بازیابی iPad، این کار را انجام می‌دهد. روش‌های ساده‌ای برای بازنشانی iPad شما وجود دارد، ما نکات مفیدی را فهرست کرده‌ایم که به شما در فرآیند ریست فکتوری آی پد و آیفون کمک می‌کند.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

نحوه تنظیم مجدد آی پد

راه‌اندازی مجدد آی‌پد می‌تواند بسیاری از مشکلاتی را که ممکن است با آن مواجه شده‌اید حل کند، در حالی که ممکن است همه چیز را برطرف نکند، این باید اولین قدم شما در هنگام شروع مشکل باشد، به خصوص زمانی که iPad شما به لمس، دکمه هوم پاسخ نمی‌دهد یا به طور کلی کند است.

ابتدا دکمه پاور را در سمت راست بالای iPad خود فشار داده و نگه دارید. این دکمه را نگه دارید تا زمانی که یک نوار لغزنده در بالای صفحه ظاهر شود، دکمه پاور را رها کنید و سپس نوار لغزنده را برای خاموش کردن آیپد حرکت دهید. سپس دکمه را رها کنید.

نحوه تنظیم مجدد آی پد

نحوه هارد ریست کردن آیپد

اگر تنظیم مجدد نرم افزار جواب نداد، ممکن است بخواهید آی پد خود را به سختی بازنشانی کنید. اگر iPad شما به لمس پاسخ نمی‌دهد، استفاده از این روش به رفع این مشکل کمک می‌کند.

ابتدا، هر دو دکمه پاور و هوم را همزمان نگه دارید، به نگه داشتن هر دو دکمه ادامه دهید، صفحه در نهایت خالی می‌شود. سپس لوگوی اپل ظاهر می‌شود، همه دکمه‌ها را رها کنید.

اکنون iPad شما را مجددا راه اندازی می‌کند و باید هر گونه اشکالی را که تجربه می‌کردید برطرف کند.

نحوه هارد ریست کردن آیپد

نحوه پشتیبان گیری از آیپد با استفاده از iTunes

اگر می‌خواهید آی‌پد خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید، این به معنای پاک کردن تمام داده‌های دستگاه و بازنشانی به تنظیمات کارخانه است. اگر تصمیم به بازیابی دستگاه خود داشته باشید، آی پد شما تمام داده‌ها را از دست می‌دهد. همیشه بهتر است قبل از شروع به بازیابی iPad خود اطمینان حاصل کنید که نسخه پشتیبان از اطلاعات شما به روز شده است.

با iTunes، آیفون شما می‌تواند به راحتی در لپ‌تاپ/کامپیوتر پشتیبان‌گیری شود. مزایای بزرگ استفاده از گزینه پشتیبان گیری از آیفون خود در iTunes این است که می‌توانید از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و ذخیره کنید و همچنین می‌توانید از آن برای بازیابی استفاده کنید.

برای پشتیبان گیری از گوشی خود با استفاده از iTunes، باید به رایانه دسترسی داشته باشید. سپس باید گوشی خود را با استفاده از WiFi یا کابل USB به رایانه متصل کنید.

ابتدا برنامه iTunes را در رایانه خود باز کنید سپس دستگاه خود را وصل کنید.

به: File > Device > Backup سپس Backup Now را از Summary انتخاب کنید.

نحوه پشتیبان گیری از iPad با استفاده از iCloud

نحوه پشتیبان گیری از iPad با استفاده از iCloud

با iCloud، هر زمان که آیفون شما به وای فای متصل شود، داده‌های ذخیره شده در دستگاه شما به طور خودکار به روز می‌شوند که ذخیره تمام تصاویر، موسیقی و برنامه‌های مورد علاقه شما را بسیار آسان می‌کند.

برای تهیه نسخه پشتیبان از iPad خود با استفاده از iCloud، ابتدا: دستگاه خود را به یک شبکه WiFi پایدار متصل کنید.

روی تنظیمات > (نام شما) > iCloud برای iOS 10.2 یا نسخه‌های قبلی، به > تنظیمات > اسکرول به پایین به iCloud ضربه بزنید.

رفتن به پشتیبان‌گیری iCloud برای iOS 10.2 یا جدیدتر، مطمئن شوید که پشتیبان‌گیری iCloud روشن است

سپس روی گزینه Backup Now ضربه بزنید.

هنگامی که این کار تکمیل شد، مفید است که دوبار بررسی کنید که پشتیبان گیری موفقیت آمیز بوده است. برای انجام این کار: به: Settings > (نام شما) > iCloud Storage < Manage Storage بروید.

اکنون که تمام داده‌های شما ایمن هستند و از آن‌ها نسخه پشتیبان تهیه شده است، راهنمای ما را در زیر در مورد نحوه تنظیم مجدد iPad خود دنبال کنید.

چگونه آی پد را Factory Reset کنیم؟

بازنشانی آی‌پد به‌منظور بازگشت به حالت اولیه، بسیار ساده است، همینطور با پشتیبان‌گیری از اطلاعات خود، باید از تنظیمات خود برای بازنشانی استفاده کنید. یکی از نکاتی که باید قبل از شروع این فرآیند داشته باشید این است که مطمئن شوید Apple ID و رمز عبور خود را به خاطر می‌آورید، برای تنظیم مجدد iPad خود به آن نیاز دارید.

  • به Settings > General > Reset > Reset all Content and Settings بروید.
  • یک پاپ آپ ظاهر می‌شود، روی Erase ضربه بزنید > Apple ID و رمز عبور خود را وارد کنید.
  • سپس iPad شما به تنظیمات کارخانه بازنشانی می‌شود و تمام داده‌های ذخیره شده را پاک می‌کند.
  • پس از راه‌اندازی مجدد، می‌توانید آن را به‌عنوان جدید تنظیم کنید یا از آخرین نسخه پشتیبان خود بازیابی کنید.

بیشتر بخوانید: استعلام گارانتی گوشی آیفون iphon

چگونه iPad را بدون رمز عبور بازنشانی کنیم؟

اگر رمز عبور خود را برای دسترسی به iPad خود فراموش کرده‌اید، یک راه ساده برای پیشی گرفتن از آن و بازنشانی کارخانه‌ای دستگاه خود وجود دارد.

ابتدا به iCloud.com بروید روی «Find my iPhone» کلیک کنید (این برای iPad نیز کار می کند) از لیست همه دستگاه ها، iPad خود را انتخاب کنید سپس روی Erase iPad کلیک کنید.

اکنون داده‌های ذخیره شده در دستگاه شما پاک شده و به تنظیمات کارخانه بازنشانی می‌شود.

نتیجه گیری

در این متن نحوه ریست فکتوری آی پد و آیفون را مورد بررسی قرار دادیم و تمام نیازهایی که برای بازیابی آیپد دارید را آموزش دادیم. اگر سوال یا نظری دارید با ما در میان بگذارید.

این نکته را به یاد داشته باشید، در صورتی که در انجام دادن نکات پیشنهادی تبحر کافی ندارید حتما به متخصص مراجعه نمایید؛ چون ممکن است نکته‌ای را ما از قلم انداخته باشیم. اما تمام سعی‌مان را کرده‌ایم که آموزش کاملی را به شما ارائه دهیم.

منبع: iSmash

3.2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید